@Bloempje, is zo'n avond nou ook heel erg beladen? Volgens mij is dat alleen maar leuk. Je hoeft je dan volgens mij juist voor niemand te 'schamen'. Liefs Monique
Tja het stimuleerd weer om voor een groter doel te gaan zon avond hahaha(beetje te cryptisch misschien )
Nee waarom zou je moeten schamen je zit daar met ze alle voor 1 doel toch. En waarom zo het een tabo moeten zijn? Ik denk dat de meeste wel minste 1 zo doing thuis hebben liggen En ik vond het wel zeker gezellig zo avond En zo kom je er achter dat veel mensen verschilende dingen thuis hebben liggen, en ook gewoon hun mening duurft te geven bijv : :"he die heb ik, ja ik vond het gewelidig"of juist niet kan ook hahaha Maar ik weet zelf niet of ik het wil doen ja of nee. Ik ziet wel allemaal. xxxx
hoi bloem je komt wel lullig uit de hoek maar dat ben ik nu wel gewent van je. ik belde de huisarts voor iets heel anders, maar aangezien ik hem toch al sprak vroeg ik het hem.
He Bloempje, Moet heel eerlijk zijn dat ik geen speeltjes heb maar idd als je ze niet hebt ben je haast zeldzaam hihi..
hai monique, dankje, ik wilde toch duidelijkheid en aangezien ik de ha toch aan de telefoon had vroeg ik hem. volgende ronde nieuwe kanzen! liefs
nou sorry hoor zo was het niet bedoelt, en wat bedoel je "dat ben ik wel van je gewent"? Beetje vreemnd je kent me niet, niet genoeg om dat zeggen. En ja ik heb me mening gegeven en bianca ook. Wij vonden het gewoon voor elk wissewasje.. Maar weet je ik houd voor taan me mond wel voor je ok? Word gezellig hier joh (en dat bedoel ik niet posetief)
ey meis, ik veroordeel je er ook niet op ...De een vind het leuk de ander niet, wat maakt het uit toch? xxxx ( maarum voor eenzame dagen is het aan te raden hahha grapje meis) Knufff
nou voortaan moet je wachten met je mening geven voordat je zeker weet of ik idd niet bel voor alleen dat , jij weet toch helemaal niet waarom ik de ha belde.. je hebt ook achter mijn rug om dom lopen lullen over mij, ik hou daar niet van, ik doe dit ook niet over jou.vandaar dat ik zo reageer. dat heb je alleen aan jezelf te danken hoor. maargoed.
haha ow nu ga JIJ mij de les lezen? Pff moet je vooral doen, je maakt het echt gezellig hier. En IK dom over JOU aan het lullen achter je rug om? HAHA laat me niet lachen, ben blij dat IK de ECHTE waarheid van dat weet. En de meiden met wie ik zat te praten over jou snappen mij wel. Maar meisie als jij mij wilt aan vallen ga je gang. Hier is er nooit ruzie geweest of mensen die onse meningen niet Accpt JIJ bent de eerste die zo begint. Doe je goed meid.... En ik weet het beter?!?! Laat me niet lachen joh. Ik weet net zoveel als andere meiden. Maar ik ben al 4 maanden bezig, dan leer je veel dingen. Dan leer je dat je lichaam je voor gek kan houden. En dat probeerde wij jou ook te vertellen, en je ziet het je had alle symptonen van een zwangerschap, en wat ben je gister avond geworden? Owja ongesteld! Hoe vaak hebben wij gezegt "meis laat je hoofd niet gek maken, er zijn meiden die het zelfde voelen en toch ongi zijn geworden" Owja vaak, omdat wij zelf het ook hebben mee gemaakt. Wij gunnen je alles een baby en zwangerschap zelfs. Maar ga niet zo tegen mij doen. Ik zal als ik jou was niet zo door gaan met lullig doen via hier tegen MIJ alleen, want jij en ik weten dat er meerdere meiden over jou hebben geklaagt of hun mening hebben gegeven. Wij hebben hier een leuke gezellig meiden groep die elkaars meningen accpt. Ook negetieve meningen accpt wij, kan jij dat niet zoek dan lekker een ander clubbie op. Maar als jij zo door blijft gaan tegen mij, kap ik er zelf wel mee hier. Want ik ben ik voor de fun, en omdat ik veel meiden hier mag. Zelfs met een paar op msn lullen over alles en nog wat. Ik ben hier niet om zo uitgedaagt te worden, of laag gehaalt te worden.
je hebt gelijk dat ik ongesteld ben geworden maar op die manier hebben jullie het niet tegen mij gezegt, als je gewoon tegen me had gezegt, meid heb je alleen gebeld voor de cyclus naar de huisarts? dan had ik niet zo gereageert het is de manier hoe je het zegt, aanvallend, venederend,zo vanhaha ze belt nu voor alles naar de huisarts blabla. ik heb het hier ok niet op maar ik vind het ook gewoon niet leuk op deze manier, ik kom hier ook voor mijn lol en om lekker te kletsen maar niet om zo aangevallen te worden als zoals we nu allebei doen. ik zal er nu over ophouden maar dan weet je dat ik het niet leuk vind dat er zo tegen mij gepraat word, je zag toch hoe monique iets tegen me zei over hetzelfde, dat is toch veel leuker! ookal was het negatief, het is maar net hoe je het zegt! bij deze, ik wil geen ruzie, ik wil graag gezelligheid, ook met jou. x
Nou bloempje, niet om nou een kant te kiezen wandt hier gaat het wss over dit maar ook andere dingen (lijkt me) maar ik vindt dat je misschien dingen iets anders kan verwoorden.. dat betekend niet dat je je mening niet mag geven.. maar (ik las in het topic "2 keer innesteling verkeer gegaan (ofzo)" en dacht wel van.. nou iets anders verwoorden mag wel..
Kom op, iedereen mag zijn menig geven en reageren, maar laat het dan ook rusten. Zo word het voor iedereen minder plezierig om hier te komen.
Gezelligheid met mij heb je beetje verpest, omdat je me zo gelijk ging aan vallen. Sorry had je niet zo raar uit de hoek moeten komen. En ik zei het niet op een lullig manier maar op een gewone manier. Maar als jij dat zo op pakt, dan pakt je het zo op. En als je me wilt aan vallen val bianca (sorry meis) ook aan, want die gaf reactie op die van mijn. Maar mijn reactie op al jou verhalen kan je vergeten, ik zeg niks meer, want je leewst het dan toch verkeerd en gaat dan toch gelijk in de aan val. Je zal wel vaker meningen horen die je liever niet hoort. Heb ik ook gehad. Ik heb ook wel eens te horen gelregen "is het niet dat je spiraal net verwijdert is" of wat dan ook. Ik pakte het ook gewoon op, hoe lullig het ook af en toe was. Maar als je er niet tegen kan, kan je beter niet op een forum komen. want een forum is toch voor je meningen te geven? Of moet ik maar elke keer gaan zeggen "ow meis je bent zeker weten zwanger" dat is niet leuk als je het steeds te horen krijgt, en je word ongi. Je kan dan toch beter de waarheid/mening horen? Maar laatr maar ik hou er over op. Van mij krijg je geen last......