wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Wanneer ga je testen Yvett? Ben wel heel erg benieuwd :D

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Dus ik moet mij maar gaan veradneren omdat sommige niet tegen mij meningen kunnen? Ik geef altijd mij meningen zo. Veel meiden in mijn omgevingn weten dat, dat ik af en toe hard kan zijn. Mischien om de feit dat ik veel dingen heb zien gebeuren en mee gemaakt, dat ik hard tegen het leven staat?

Ik zelf denk dat we iedreen in hun waarden moeten laten

(en bedoel het nooit lullig hier, maar zo uit ik mijn mening)

3. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    daar ben ik het dus mee eens, het gaat erom hoe je het zegt,
    mij part ben je het helemaal niet met me eens maar zeg het dan op een wat vriendelijkere manier. thats it

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    meisie spannend, waneer ga je testen?

(zie je wel ik kan ook heel lief reageren hoor, ik ben niet 1 en al gemeen persoon. want dit soort dingen meen ik ook echt)

xxxxx

5. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ik denk morgenochtend of donderdagochtend!
    Ben benieuwd haha!

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ow spanned he, ik ga voor je duimen :D heel veel haha

xxxx

7. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Thnx haha!

Ik heb zoveel last van me (.)(.) echt niet gewoon! Net al een grotere BH gekocht *-).. Me vriend zei ook al dat ze groter waren geworden..
    Best spannend dus!

8. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    ik voelde me door dat bericht van jou aangevallen vandaar dat ik zo op jou reageerde,
    ik kan heus wel tegen negatieve reacties, en harde uispraken,
    ik heb al heel wat meegemaakt ik de afgelopen 2 jaar, dat was geen kattenpis, heb er nu nog steeds veel moeite mee. maar ik ga ook door.
    en een forum is er idd voor meningen te geven en te vragen, maar niet op zo'n harde manier, dat ben ik idd niet gewent, maar ik zal er volgende x aan denken dat je het niet negatief bedoeld.

9. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    dus.. ik zeg niet dat je gemeen bent, ik ben de manier van praten niet gewent.

10. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    haha nu al een grotere bh, dat beloofd veel goeds als ze nu al groter geworden zijn ;)

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    we moeten elkaar allemaal accpt hoe we zijn. En de een is harder dan de ander. De een geeft op een ander manier zijn mening dan de ander.
    Maar vind het zee zeker niet tof dat je MIJ er op aan valt, want jij en ik weten dat er meerder waren die zo deden tegen jou...
    En heb geen zin in dat IK daar op aan word gekeken, wees een volwassen en pak die andere ook
    (niet lullig bedoelt voor die andere meiden, die wel weten wie ik bedoel ;))

Al ben ik in middels wel gewent dat ik altijd de enige bent die schuld is (snap je hem niet stuur me PB dan leg ik je het uit)

xxx

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

nee je moet je helemaal niet veranderen, ik geef alleen mijn mening en hoe ik het zie, wat jij er mee wilt doen, mag je zelf weten al gooi je het in de prullenbak maar ik wou het wel even gezegd hebben..

en dat je veel hebt meegemaakt, tjah, denk dat daar veel mensen over mee kunnen praten.. de een wat meer als de andere.. maar in mijn ogen geeft dat je niet het recht (en ik zeg niet dat je dat doet hoor (ik denk het ook niet ;) ) om bijv zomaar mensen te gaan slaan ofzo..

en ik mag je wel, ik vindt je ook aardig, maar dat was alleen ff mijn gedachtte toen ik dat topic las en later dit.. snap je?

13. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ja haha . Me moeder zei het ook al haha pff wat een gedoe al zeg en heb nog niet eens duidelijkheid;)

14. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hehe misschien heeft samantha wel gelijk gehad ik hoop het voor je!

liefs

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha nee zou lullig zijn als ik opeens voor je deru staat en je een slag verkoopt ;) hahaha ... maar ja wat ik al eerder zei iedreen geeft op haar manier de mening.

Ennuh ik hou heus nog wel van jullie hoor ;) hahhahaah

knuf

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

had ook niet gezegd dat ik je niet mog, als dat zo was dan ahd je dat wel geweten hoor.. ;)

17. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Als Samantha gelijk heb stuur ik dr een roze taart ;)

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ok ;)

Ennuh wil nog even zeggen dat het al goed gepraat is via msn hoor. Geen ruzie hier meer :D

Pien sorry :D

Maarum ik ben ook niet echt lekker vand aag. Heel ziek alles wat ik eet komt omhoog (sorry). En kan nog steeds niet echt goed lopen van die &^^%&(% spuiten :S

xxxxxxx

19. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hahah dat kan ik me voorstellen,
    ach anders heb je nog pendels staan voor de volgende 2 maanden :)
    het komt goed :)

xx

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ok mooi zo :)

en balen van het niet lekker voelen..

Deel Deze Pagina