dus dan ga je over 3 dagen testen? Gaaf! die wil ik ook ik lijkt wel een puber, ik wil alles wat jullie ook hebben
hahaha.. uhja en dat kan toch.. maar ja.. het beste is wss wachten tot na je NOD.. maar voor de nieuwsgierige onder ons (wat geloof ik een hele boel is).. kan het natuurlijk geen kwaad.. als je maar bedenkt dat het wss toch negatief is omdat het wel erg vroeg is om een test te doen.. zoiets ofzo..
Zooo meiden, ben ik ook weer. Maar paar uurtjes weggeweest vandaag en meteen alweer 6 bladzijden moeten lezen om een beetje op de hoogte te komen. WELKOM voor alle nieuwe mensen hier (beetje laat) @Anoniempje: Volgens mij had ik op jou reuk-vraag wel gepost, ik heb daar namelijk ook last van de laatste 1,5 tot 2 weken. Niet dat ik moet overgeven, maar echt een hele sterke geur, en vooral bij eten. En meis, jij bent hartstikke belangrijk voor ons. Zou het heel jammer vinden als jij niet meer zou posten want dan gaan wij jou vreselijk missen.
Oh bijna vergeten HIEP HIEP HOERA @Bianca Over een tijdje moeten we een deel 2 van deze topic gaan openen als het zo gezellig door blijft gaan.
Haha ja je zal toch verwachten bij blz 41 dat er iemand wel zwanger zou zijn? Of zijn we gewoon flinke klets mutsen xxx
We zijn gewoon flinke klets mutsen Trouwens ik heb nog een vraag aan iedereen hier Ik ben bijna klaar met mijn studie diergeneeskunde, maar kom erachter dat daar heel weinig werk in te vinden is. Dus ik had het er met mijn vriend zo over en die zei: Wordt je toch verloskundige.... Wat vinden jullie van dit idee...? Misschien dat we elkaar dan allemaal nog wel eens tegenkomen Lekker miepen in het ziekenhuis
@angel4live, Ik wou ook weer gaan studeren, maar dan eerst voor kraam verzorgende en dan verloskunde. Dus ja ik vind het een top idee (ik zelf gaat het waarschijnlijk niet doen helaas) xxx
Hoi meiden, Gossiepossie, moest geloof ik wel 10 blazijde lezen voor ik er door was @anoniem1405: Ik moet ook nog een dag of 8, maar heb dat zeer sterk ruiken ook enorm, alles is vies en alles ruikt goor en me koffie smaakt naar niks, echt niet te zuipen, had jij dat ook ? @ esther7: Mhh das best spannend voor jou, als je indd. een laat ei heb gehad, kan het best zijn dat je volgende week posie test, dat zou super zijn he. Handig trouwens zon test 6 dagen voor NOD, maar ja heb er nog 6 liggen thuis, eerst die maar he. Jullie kletsen echt veel, en ik kan niet altijd er zijn. Het zijn er soms zo veel dat je niet op alle posten kan antwoorden Ik voel me een beetje vreemd, kan het niet goed omschrijven, ik voel me zwanger hahaha. of ik hoor te veel , kan ook nog Ben benieuwd wie het eerst in de wagen stapt, wie word de winnaar hahah. xxx Bambi
@ Angel4life, dank je wel.. en inderdaad had je wel gepost. had even een momentje vanmiddag! snel weer vergeten, schaam me nu nog! Verloskundige? wouw, zou je dat kunnen? heeeeeel mooi idee. wat moet je daar eigenlijk voor doen? en vind je dat niet zonde van je studie?
heb je het nou besteld anoniem?.. zo ja is het er vrijdag, (kan je testen haha..) ga jij ons bewijzen dat het kan werken?
Meid, je hoeft je NIET te schamen, iedereen heeft zo zijn momenten, zo had ik dat maandag avond dat ik spontaan begon te janken. Ik heb nog niet nagezocht wat ik daar allemaal voor moet doen, maar dat doe ik morgen denk ik wel even, al ben ik niet zo gek op school Deze studie heb ik bijna af, dus maak hem wel even af, maar kan er helaas weinig mee. Oh trouwens, ik moest lachen vanmiddag... Mijn vriend zat hier heel geinteresseerd te lezen Hij zou wel willen weten waarom ik elke avond op de comp zit haha
Mijn vriend zat net ook ontzettend geintreseerd te lezen! mooi he om te zien, haha! @Yuna, Besteld en betaald vrijdag ben ik wel voor de 6 dagen... ik denk dat ik het zaterdag doe, voor de zekerheid! oh leuk vooruitzicht!
@ Bambi, je voelt je een beetje vreemd? potverdorie, het zal toch niet waar zijn het kotm nu allemaal wel veel dichterbij!
dan doen we hem dus "gelijk" denk ik.. 10 - 6 = zaterdag maar misschien doe ik hem pas zondag weet nog niet..
Ik trek me even terug, beetje een dipje door mijn vader Heb nooit goed met hem op kunnen schieten, en toen hij vanmiddag hier was zag hij de zwangerschapstest liggen en ging helemaal over de rooie. Nu belde hij net en vroeg of ik een "ongelukje" had Weet nu even niet wat ik moet zeggen want zit met een heel dubbel gevoel.
Heej Angel4Life... Klopt het nu dat je 19 jaar bent en al bijna klaar met je studie diergeneeskunde? Ik was volgens mij bijna 19 toen ik ging studeren en jij bent al klaar??? Hoe heb je dat geflikt? Groet, Liesl