pff echt we, 2 dagen lang nep lullen voor me netvlies hahaha ja wat wil je Ow god ben nu melig aan het worden xxx
ja ls ik later pas maar echt spannend meis dan moet je dus testen zonder je mannetje das wel minder maar als ie positief is dan heb je wel een heeeel leuk welkoms verassing
Muhahahah, nep is leuk, echt is beter @ yvett, het zou idd wel een hele grote verrassing zijn. DIt was je 1e ronde toch?
Zeker en die dag 8 oktober zijn we ook 5 jaar samen dus zou helemaal leuk zijn! Ow ow ow haha was het maar al dat ik roze test had! Ik ben even eten! Bloem succes met je nep lullen
tuurlijk snap ik je maar ik ben nog beetje op hol van binnen hahah ennuh mooier kado kan je niet krijgen xxx
Haha nou 1e/ 2e ronde. Beetje vaag vorige maand. Maar ik word altijd precies op tijd ongie en nu dus niet dat is vreemd wie weet. Auw me boobiess! ben ff eten!
Ja, ik ga ook wat eten fabrieken, anders doe ik het niet meer. Blijf hier maar hangen, erg verslavend allemaal. Straks weer terug waarschijnlijk hahaha
Nou na al die verhalen van jou kun je daar echt niet meer omheen hoor. maar ach moet kunnen hoor.. heel normaal toch xx
haha ik hoop het Ook als ik wil gaan slapen kan ik geen schaapjes meer telen maar net lullen L:S hahaha grapje (Tarzan1, Tarzan2,Gaap, Tarzan3 , Tarzan 4 zzzzzz)
Whaha! Nu je het over Tarzan heb! Ik ga vrijdag voor de 3e keer naar die musical haha. Mijn kleine buurmeisje van 7 die is trouwens ook maf. Ik ging er uit school halen vandaag kom ik daar heb ze tekening gemaakt: Ik met een dikke buik en zei met kinderwagen. Zeg ze dat is voor jou baby! Hoe eng is die! Droom ook al 2 nachten dat ik een positest heb bij de dokter! Hmm.. Zal het dan toch waar zijn?
ow die musical lijkt me echt mooi ik ben laast naar Grease geweest ook leuk. Wist je nichtje ook dat je bezig bent dan? Wel creepie ja :S Maar idd zal het toch : ik duim xxxx
kweet ben erg Maar dat zakt nog wel weg hahahahah Tis nog zo vers owow ben echt melig aan het worden :S xxx