haha ja precies! bespring hem en dan komt de wacht periode weer daarna. moet zeggen dat ik die wel vervelend vind hoor hey!
Ja gat, die vind ik ook niet leuk. Weet trouwens niet helemaal zeker of mijn banner klopt, had namelijk altijd nette cycli, maar de vorige was ineens zes dagen langer..ben er nu een beetje tussenin gaan zitten. Maar goed, beetje meer klussen kan nooit kwaad, hihi
Hou op schei uit... ik geloof dat mijn eieren ook de weg even kwijt zijn. heb net mijn banner ook maar weer veranderd.. vandaag eisprong en onderhand alweer 3 weken geleden ongesteld. zou het bijna weer moeten worden, maar nee... eerst dat rot ei en dan weer 14 dagen wachten! maar goed als we eenmaal 2 streepjes hebben....
HAHAHA, zijn je eieren de kluts kwijt, hihi Sorrie... het is echt wel vreselijk ja. Soms vind ik wel dat ik er een beetje teveel mee bezig ben.... maar ja.. vrouwen en hormonen he. En dan ook nog een pasgeboren baby in de vriendenkring...werkt alleen maar meer op mijn: ik wil ook spieren
sorry dames! mijn internet lag er even uit! heeft iemand hier ervaring met de persone ovulatietester? dat apparaatje? kus
haha ja inderdaad! @Pien, nee sorry geen ervaring mee... wide wel deze maand, maar toch maar niet gedaan i.v.m. het te veel mee bezig zijn.. Had ik het nu maar wel gedaan! dan wist ik tenminste waar mijn ei was! haha
hoi hoi ben er ook weer..heb lekker gewerkt, die mw is wel overleden vanmiddag, maar verder was het rustig..gelukkig Ik heb verder nergens last van..morgen mijn NOD zal me benieuwen(NOD van 33 dg) @ Pien>>>sorry, ook namens mij...bloepje en ik had een forum gelezen en daar werd nogal stom gedaan over vanalles..dus we waren een beetje opgefokt..en we voeldden ons niet lekker..das tja.... Iám sorry
had ff een jankbui.. kat nog steeds zoek.. vandaag afscheid moeten nemen van iemand die veel voor me betekende.. vindt vandaag niet leuk meer.. wss morgen ook niet..
Tjee wat hebben jullie weer zitten kletsen, en ruzie gemaakt maar ook weer bijgelegd Peter is een avondje weg en ik heb een avondje dvd achter de rug en ondertussen mezelf verwend met een haar en gezichtmaskertje. Lekker gedouched en onze aankopen van afgelopen weekend aangetrokken dus Peter kan zijn lol zo op hahahahaha
@ Bianca, het lijkt dan meer alsof jij en bloempje te veel gedronken hadden ofzo. ik wilde geen oude koeien uit de sloot halen, want ik lees alles vanavond pas. maar ja als jullie het toch zo "en publiek" doen vind ik het echt niet kunnen hoe jullie over Pien heen gelopen hebben waar wij allemaal bij zijn geweest.. jullie zijn DE topic starter en DE grootste topic kletskous en dit had ik nooit van jou verwacht.. Dus dat het door een forum komt vind ik erg vreemd. Want Pien heeft jullie niets gedaan en wil net als ons allemaal een beetje begrip voor haar daden en vragen. @Pien, ik weet dat je heel goed je eigen boontjes kan doppen, dat heb je wel laten zien! maar ik wilde gewoon mijn mening kwijt..
Gadverdamme meid... kun je vandaag en morgen niet even overslaan... kun je niet iets leuks gaan doen morgen...?
Sorrie maar ik ga er dan ook even mee bemoeien. Ik kan me namelijk een msn gesprek herrinneren waar er naar onze meningen werd gevraagd en als we die dan gaven werd die moeilijk tot niet geaccepteerd. Dus ik kan me ergens wel vinden in de reactie van Bloempje. Oke ze had het niet publiek hoeven doen daar ben ik het mee eens, maar ik kan me ergens wel in haar reactie vinden. Gelukkig hebben ze het nu uitgepraat en is alles weer goed, en uit de grond van mijn hart: Dat ze beide maar spoedig een positieve test in hun handen zullen hebben xxx Eliza