hahaha nee, ik moet morgen naar de soort van vervanger van degene van wie ik vandaag afscheid moest nemen (ingewikkeldheid).. dus dat wordt nog leuk.. (koppige Yuna) ik zal der maar even waarschuwen..
Zou kunnen, ik MSN niet dus heb daar niets van meegekregen. en je hebt twee manieren van meningen geven en deze waren schaamteloos naar Pien. Ik ben het met je eens dat iedereen eerlijk moet blijven, maar ik heb respect hoog in het vaandel staan en dit vond ik alles behalve respectvol.. Maar, inderdaad gelukkig hebben ze het uitgepraat... en alle vrouwen hebben last van hun hormonen zo vlak voor hun NOD Wellicht nog veel gekibbel in het verschiet, haha!
hai hai, het ging me erom dat ik in dat gesprek niet serieus genomen werd, en gewoon mij van alles wijs gemaakt werd, daar baalde ik ontsettend van, ik heb het ook gevraagd of jullie me in de maling namen maar daar werd op geantwoord dat jullie serieus waren, maar ik had dat vertrouwen niet, daarom was ik beetje teleurgesteld, en dan ooknog als ik weg was dat er dingen gezegt werden die ik niet zo tof vond. maar goed het is idd uitgepraat en er is toeggeven dat er kinderachtig gedaan is. dus het is nu klaar, bloem en ik kunnen nu juist heel leuk kletsen, raar maar waar hahaha xx
Volgens mij hebben wij daar allemaal wel eens last van! haha! wie weet... diegene kan daar vast wel mee omgaan
zoals je weet ben ik tijdens dat gesprek een tijdje weggeweest en ben later terug gekomen omdat ik niet kon slapen dus ik weet niet alles wat er gezegd is, ik weet wel dat jij vanalles aan ons vroeg maar als we dan onze ideeen erover gaven je die moeilijk tot niet wilde accepteren. En persoonlijk vind ik dat als je iemand zijn of haar mening vraagt je er ook vanuit moet gaan dat je weleens een antwoord kan krijgen die je liever niet zou willen horen. En het kwam op ons heel erg over dat je het daar niet mee eens was, dus ik had zoiets van Ja hallooo vraag onze mening dan niet.
en je wilt nu zeggen dat ik de boosdoeners ben Pien? Ik heb wel een uurtje of twee jou lopen proberen wijs te maken van de hoe en de wat!Hoe het allemaal ging...en we snapten jouw op een gegeven moment niet meer
@ Pien, Lieselotje, Bianca en Bloempje slaap lekker, ik bemoei me niet verder want mijn punt is geloof ik wel duidelijk. @ rest! Ook slaap lekker
weetje wat het ook is, ik heb mijn verhaal wel een aantal keren moeten uitleggen omdat het niet begrepen werd, op een gegeven moment zei ik toen, toen ik het zat was, laat maar zitten, en dan werd er een 1 x gezegt, zeg het nou leg nog is uit, ik vond het ok niet leuk, dat ik wat vertelde en toen ik weg was, dat er gezegt werd zus en zo, is echt wel ongi, terwijl ik wat anders gezegt had, ik had niet het idee dat er echt geluisterd werd, ik voelde me gewoon genaaaait en daarom misschien ook dat ik zo op jullie reageerde zo van ja vast, maargoed het is klaar en ik accepteer absoluut wel meningen anders moet je er niet om vragen, maar als je het idee hebt dat je niet serieus genomen word, sja, dan accepteer je ze moeilijker hoor! en hoe ik het met bloem ook erover gehad heb, het is maar net hoe het gezegt word. xx
nee het was gewoon in het algeheel een k*t gesprek, ik voelde me in de maling genomen, jullie begrepen mij niet blijkbaar, ik dacht dus dat jullie niet serieus waren, daarom reageerde ik denk ik zo.. het is klaaaaaaaaaaaarr oke?
ik weet niet hoor maar ik ben niet degene die is begonnen met oude koeien uit de sloot halen. Het intresseerd me verder geen ene rot moer wat wie zegt maar als er ineens iemand tegen een ander gaat beginnen die meer als de helft wat er voorafgaand is gebeurd niet weet ga ik me er wel even mee bemoeien! Ik ken Bloempje en Bianca alleen via dit forum en msn en pien ook en er zijn dingen in een msn gesprek gevoerd die hier niet bekend zijn, dus nogmaals kan ik me Bloempjes reactie levendig voorstellen! En ja ze had het niet publiek hoeven doen maar zeg nou zelf wat zou je eigen reactie zijn? Juist ja meteen reageren, althans als de meeste eerlijk zullen zijn zullen ze toegeven dat ze precies hetzelfde zouden reageren meteen erop in. En ik vind dat als er ineens op Bloempje en Bianca afgegeven wordt door iemand die meer als de helft niet weet ik me mening mag geven. Als dat al niet mag is het einde ver te zoeken toch?