oh gunst... jullie beginnen weer opnieuw... Ik voel mijn hormonen razen dus ga maar gauw slapen. Want ik heb al van alles getyped en weer verwijderd want dat kan ik echt niet allemaal zeggen. Ik ben het niet! het zijn de hormonen, hahaha! Maar niet meer boos worden nu!
Dan ga ik meteen even eerlijk zijn, ik was tijdens dat gesprek helemaal niet naar bed! Ik werd er gewoon zo onzettend moe van dat we alles meerdere malen moesten uitleggen en dat het dan volgens haar niet kon kloppen dat ik er even uit ben gegaan omdat ik razend werd en moest afkoelen! Zoals Biaca net al zei we moeten alles 10x uitleggen en dan nog werden we of 1. niet begrepen of 2. het was toch niet waar of 3. wat wij ook zeiden het klopte toch niet! Nou geloof me dan denk je ook van daaaagg
ik weet niet op wie jij doelt nu maar vanmiddag was er een reactie op gewoon iets wat ik zei op het forum van bloem, heb je dat wel gelezen? daar begon het mee, en daarop vonden mensen dat er onrespectvol geprat werd, dat was het eigenlijk, het gaat niet echt over het msn gesprek haha, nu inmiddels wel maargoed
Wij beginnen weer?!?!?!?!?!?!?! Wie is er hier nou begonnen?!?!?!?! Als jij je mening mag geven, moet ik dan maar mijn mond houen, terwijl ik een van degene ben die bij het msn gesprek is geweest en dus meer van de geschiedenis die hier aan voorafgaand is dan jouw? Beetje kromme beredenering vind ik hoor
Volgens mij wordt er alleen gezegd dat de manier van "mening" geven best anders kon - geen kanten - geen gelijk of ongelijk - geen aanvallen alleen dat verder bemoei ik me er ook niet meer mee..
Ja en waarom reageerde bloempje zo?!?!?! Juist ja omdat er het een en ander aan vooraf was gegaan, en dat hebben de andere meiden hier niet meegekregen. Nogmaals jullie hebben het uitgepraat en dat kan ik alleen maar toejuchen maar als er dan iemand zijn of haar mening gaat geven (alsnog) dan mag ik ook mijn mening erover geven en die wordt in mijn ogen nu niet geaccepteerd en dat vind ik niet kloppen. En dat is geen aanval naar jouw Pien want jij was niet degene die er weer over was begonnen
hahah het gaat nergens over... bloem en ik hadden onenigheid, jeetje vanmiddag is alles tussen ons al uitgepraat en hebben we lekker lopen kletsen en hier op het forumm gaat het nog door, nou ik kap ermee want het was iets tussen bloem en mij en dat is klaar dus.
@Pien Ik val jouw ook niet aan maar anoniem begint er weer over en daarom ging ik mijn mening geven schijnbaar mag dat niet van anoniem terwijl ik meer weet van hetgeen wat er voorafgaand is geweest dan haar dat klopt toch niet of ben ik nou scheel? Wat er tussen jouw en Bloempje was, is uitgepraat en zoals ik net al zei dat kan ik alleen maar toejuichen maar als er iemand is die haar mening gaat geven over Bloempje en Bianca dan ga ik me er ook even mee bemoeien want ik was ook bij dat msn gesprek en anoniem niet dus ze weet heel niet hoe en wat verder En als ik me mening niet mag geven en een ander wel voel ik me wel degelijk gediscrimineerd!
Idd Lieselotje!Pien probeert het goed te praten, maar anoniem zit er steeds weer doorheen te bleren...over wat ze nog geeneens weet
Mijn gunst... ik bedoelde met "jullie" de meiden die deze onenigheid eerder hadden en ik dacht dat het uitgesproken was... Je hoeft van mij totaal niet je mond te houden maar ik bedoelde inderdaad wat Yuna zegt de manier waarop er mening gegeven wordt. Als buitenstaander zie ik alleen dit foum en dat komt erg lullig over van de twee meiden die het belangrijkste zijn voor dit forum. dus nogmaals, ik weet niets van MSN en iedereen mag zijn mening geven. Denk alleen ook om een ander haar gevoel, want een mening geven vind ik al dapper genoeg en een aanval daarop hoeft niet nodig te zijn. Net als deze reactie van jou naar mij.... wat heb ik jou gedaan? waarom zo opgefockt naar mij? ik ga nu echt, vriend wacht op me
hhaah , jeetje, bloem ligt in een deuk als ze dit allemaal leest, hebben we goed gedaan bloem wel 18 pagina's vandaag het is gewoon klaar nu, bloem had pijn, was niet lekker, ik met mijn hormonen, boem, en toen was het opgelost, en bloem weet dat ik zo reageerde omdat ik vond dat het op een andere manier gezegt had kunnen worden, en bloem reageerde weer op mij, zo ging het ff door, en toen gekletst en toen over, en nu ken ik een lieve bloem, dusssss
Juist alles uitgepraat en dan ga jij nog een keer Bloempje en Bianca naar beneden halen dit terwijl je de helft niet weet dus ik vind dat ik mijn mening dan ook mag geven *PAS OP DUBBELE DOSIS HORMONEN AANWEZIG, KAN EEN ZEER LICHTONTVLAMBARE UITWERKING HEBBEN*