ik ga even douchen en afkoelen want dit is even niet goed voor mijn twee wondertjes. ik ben met 10 minuten terug dames @anoniem van mij hoeft je niet met tranen naar bed hoor, maar jij viel Bianca en Bloempje aan en dat was in mijn ogen niet trerrecht dus heb ik het voor hun opgenomen net zoals jij het opnam voor Pien
lees nog eens terug. het was geen aanval, maar een mening. Jullie zijn de enige die aanvallen met vele uitroep en vraagtekens. veel plezier nog samen.
Oké..als je het hier nie bevalt ga maar weg..er zijn zat ander topic's hoor, misschien pas je daar tussen..
ik zal het proberen, vin dhet niet leuk dat dit allemaal weer boven is gekomen en dat er nu nog over werd gepraat, voel me weer helemaal , en dat was ik al door bepaalde omstandigheden maargoed, slaap lekker
Nou nou Bianca! kom op, je kan best ff dimmen. jullie werden neit aangevallen alles stond los van de achtergrond. het gaat erom hoe het hier werdt gezegd.. maakt niet uit wat de achtergrond is en dat heb ik en anoniem nu al minstens 4 keer gezegd. en als we nu aan het onrustokeren zijn (wat jij nu in mijn ogen bijv heel goed aan het doen bent) of niet jullie meningen accepteren (wat nergens wordt gezegd dat dat niet zo is) zou ik er zelf eerst nog maar even terug lezen.. ik vindt je echt onaardig. en ik snap dat hormonen enzo kunnen meespelen, maar dit vindt ik respectloos!. een hele fijne avond gewenst!
Jullie?!?!?!? volgens mij ben ik de enige die ?!?!?!?! zoveel gebruikt heeft vanavond Dus niet JULLIE maar Lieselotje hahahaha
Laten we allemaal..morgen met een fris gezicht eens weer kijken...we zijn nu allemaal moe, prikkelbaar ect....
ja want ik kan zo niet slapen! waar yuna en anoniem het over hadden was over iets van bloem en mij vanmiddag niet over msn! bloem was hete r ook mee eens, kus