oke...ik kom een avondje wat later op het forum mee lezen en wat er hier in vredesnaam allemaal gebeurt...?!? Kan niet zeggen dat het hier zo gezellig is of wel...? Ik zal maar geen mening geven en iedereen een weltrusten wensen. Hoop dat iedereen die vandaag iets minder te spreken was, morgen weer lekker te pas is en dat we allemaal weer vriendjes zijn...
Er waren wat misverstanden, en daar waren ook weer misverstanden over Hopelijk is het morgen allemaal beter
Daar ben ik me geheel van bewust Pien, maar ze geven hun mening over iets waar ze een deel de achtergrond niet van kennen. dat kunnen hun niet weten maar als dat dan alsnog kenbaar gemaakt wordt, wordt ze ineens kwaad, niet begrepen en bedoeld ze het niet zo. Maar ik blijf bij mijn stelling dat als iemand zijn of haar mening mag geven een ander dat ook mag zeker als diegene, in dit geval dan ik meer van de achtergrond weet als die ander die zijn of haar mening geeft. Ik zit hier echt niet van: Joepieee ik heb iemand weggepest want dat is in zijn geheel mijn bedoeling niet, maar verwacht wel een reactie. Want wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten Anoniem komt voor jouw op en dat is begrijpelijk ze wist niet alles, maar als ik dan voor Bloempje en Bianca opkomt mag dat niet ?!?!?!? Ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken, ik krijg hier bijna bonje met mijn eigen man omdat ik het toetsenbord bijna in 6-en ram hahahha
Ja inderdaad en we hebben deze nog niet zolang, meneer moest en zou een zwarte met blauwe verlichting erin dus elke toets geeft licht, wel stoer om te zien en vooral erg handig in het donker
helemaal zonde dan hahaha, maar nog een x, niet te druk maken is niet goed voor je beebjes ( en de pc)
Meiden ik ga me mandje opzoeken, ik was helemaal in de stemming om "gezellig" met Peter te zijn maar dat is er nu ook niet van gekomen helaas morgen weer een poging slaap lekker allemaal xxx Eliza
hahahaha, morgen is het des te gezelliger. Ik ga ook mn bedje opzoeken, mn ogen zijn bijna vierkant. Slaap lekker voor degene die nog wakker zijn!
Meiden, Ik heb getest.! Hij was nega! Zou te vroeg getest kunnen hebben? Me borsten doen zo pijn kan er echt niet op liggen! Echt vervelend! Ik ga zo werken dus jullie horen me vanmiddag weer. Kusjes