wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ey meis balen joh :S:S:S....Maar idd mischien toch iets te vroeg. Wacht anders nog een week met de 2de test

xxx

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ok nog een keer ikke hier...pffff was ik gister avond maar ff online :S maar me broertje zat hier op bezoek...Dammmm hahaha

Maar ja ik ging dus naar bed en zag allemaal oude koeien uit de sloot lopen, maar joh ik snap het nu :D....Het was dus weer is gezellig zag ik. Ik heb alles bijna gelezen en wil dus alleen maar zeggen:
    1. Bianca en lieselotje ik snap 200% jullie standpunt
    2. En anoniem, vind je niet dat je het zelf heel erg aan trekt? Ik weet tussen wie die discussie was maar zag 1 of adnder manier jou op de voor grond.
    En is het niet dat 1 iemand (weet ff niet meer wie) die zei dat we onse meningen mogen geven? Maar waarom recpecteren wij die niet dan? En wat ik al eerder zei de een geef op een adner manier zijn mening dan de ander. Pien en ik hebben er vanmiddag al over gehad en toen zag ik ook al dat mensen mee gingen bemoeien waar ik zoiets van had van "kom op meiden jullie weten of snaoppen niet waarom pien zo reageerde en ik" En dat maakt ook niks uit ofzo. Maar dan net zoals Yuna die dan mij weer nee haald over een reactie van een ander topic. Ja sorry dan word ik ook boos en dan heb ik zoiets van "hallo is dat nu aan de order"?
    En bedoel het allemaal niet lullig. Maar Lieselotje en Bianc waren er vanmiddag niet. Dus ik snap ook wel even dat het aan gehaald werd.
    Thja en wat moet ik er nog meer van zeggen, ik kan ne wel meer menibngen geven maar die worden 1 of ander manier toch niet geacppepteerd. Want ik word dan toch aan gevallen, en het gesprek van de dag word (worden wij) ik hahahha.

Maar al we het nu gewoon lekker laten rusten, zo te zien was het allemaal weer beetje ok tussen iedreen?
    Ik hoop het altans.
    En sorry dat ik toch nog ff alles erbij haalt, maar ja ik was er gister avond niet en wil toch nog even mijn mening geven.

Maar ik gaat ff snel douchen en aan kleden, moet zo bij de arboarts zijn :S

xxxxx

owja Witte en zwarte geiten zijn wel lief :D:D Dan neem ik wel konijnen mee, kunnen we een hele oude boedrij uit de sloot halen :D
    (sorry moest er ff uit :S)

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Heey!

Ja, zelf ben ik alleen nog maar een beetje aan het rondstruinen op dit forum, om wat informatie te zoeken en zo. ben zelf nog niet echt mee aan de klets. maar het ziet er ontzettend gezellig uit allemaal op het forum.
    zelf werk in een schoenenzaak, en we zijn zelf bijna klaar met ons huis verbouwen. ik denk er nog over om ooit een pedicure opleiding te gaan doen...
    Maar verder zijn mijn vriend en ik pas begonnen om een kleine te kleien. Dus wie weet... we zullen wel zien!
    in ieder geval ga ik nu weer, moet me ff douchen en dan weer naar het werk toe!
    en anders tot vanavond!
    bye bye

4. Monique1983

Monique1983 Actief lid

Aug 26, 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Goedemorgen,

Ik dacht even gauw kijken naar Yvet, balen meid dat de test nega is.
    Geen bloed geeft Moed!

Zoals Bloempje al zegt, misschien over een weekje weer testen?

Liefs Monique

5. Monique1983

Monique1983 Actief lid

Aug 26, 2007
    486
    0
    0
    Ik heb hier trouwens nog een paar ezels, zal ik ook meenemen... ;)

Dan kan het vandaag alleen maar gezellig worden!

Ben er waarschijnlijk pas vanmiddag weer, ga vanochtend oppassen op mijn neefje en hopelijk een lekker eind wandelen.

Liefs Monique

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha ja is goed ;) lekkere beeste boel hahahahah....tis net een feestje iedreen neemt wat mee :p:p:p:p:p:p

xxxx

Bah moet zo naar arbo arts heb echt geen zin :S moet naar utrecht, maar me vriend was met me ma mee gereden naar hetw erk dus ik heb de auto :D.
    Moet er pas om 9 uur zijn ik dacht 8 uur :D haHAHA
    xxx

7. Monique1983

Monique1983 Actief lid

Aug 26, 2007
    486
    0
    0
    Bah, zo'n arbo arts is nooit leuk!
    Veel succes!

Liefs Monique

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja lijkt me ook niet haha, ik weet ook niet wat ik moet verwachten moet voor het eerst :S:S:S
    Ik ziet wel ik doe me best wel daaro :D hahah
    en als ik niet met hem eens ben (ben ik al gauw niet met het uwv, das weer adner verhaal haha) dan sleur ik hem wel over zijn tafel heen haha grapje :D

xxxx

9. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Aangevallen en neerhalen!?..

is dat aanvallen?.. en wat jij doet niet? dat is een mening geven, maar wat ik doe is aanvallen?(dan heb ik het even over de manier waarop de mening werdt gegeven).. sorry?.. het wordt toch op een publiek forum gezet, dan mag ik naar mijn idee er wat over zeggen, en ik snap 1 ding niet, waarom wordt er de hele tijd gezegd dat een mening niet geacepteerd wordt, waarom wordt er niet gelezen dat het niet met de inhoud te maken heeft of wat iemand er van vindt, maar dat het niets met de mening te maken heeft maar de manier waarop?.. waarom wordt mijn mening dan niet geaccepteerd?.. waarom krijgen ik en (daar heb jij niks mee te maken) maar ook Anoniem nu ineens de schuld!? omdat wij het niet eens waren met jou manier van mening geven omdat wij vinden dat dat best anders kan ongeacht wat daarvoor heeft afgespeeld?..

dat mogen wij niet zeggen omdat we er niet bij waren? omdat we de achtergrond niet weten, ondanks dat het daar niets mee te maken heeft, en het op een publiek forum wordt gezegd, dan zou ik zeggen : had het gemaild naar pien..

Nogmaals ongeacht wat daarvoor heeft afgespeeld of het je het recht gaf om zo te reageren, of dat je gelijk hebt.. of dat ik het kan begrijpen.. de manier waarop kan dan in mijn ogen nog steeds wel anders.. en nee je hoeft het niet te veranderen, je hoeft er niks mee te doen, ik val je er niet mee aan.. het is mijn mening..

en als jij altijd zo je mening geeft dat mag, maar er zijn dus blijkbaar mensen die dat toch liever anders zien.. dat heeft niks met het niet accepteren van jou mening te maken..(met wie dan ook zijn mening hier..) dat heeft niks te maken met dat we je naar beneden halen.. dat heeft gewoon te maken met hoe we het zien..

dit is echt het laatste wat ik erover zeg..
    en het intresseert me echt niet wat jij er van vindt, en of je je aangevallen voelt.
    PUNT!

10. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He meiden,

Hoe is het hier...hahaha.. gaat goed hier.. Veel meiden op het wachtbankje... PFFF wat duurt het lang hé.

Gisteravond gewerkt, kom ik terug moest ik wel 20 pagina's bijlezen... (en heb ik trouw gedaan) Maar zag dat het gezellig was hier ;)

Bloempje: Wees niet bang voor de arboarts.. hij bijt niet...haha.. nee hoor.. gewoon een check over hoe het met je gaat. Waarschijnlijk stuurt hij je gewoon weer naar huis en gaat hij met je praten over wanneer je weer zou kunnen beginnen.

Yvet: Balen meid. Ik hoop dat je toch nog pos. mag testen.

Die dierentuin lijkt me wel wat.... ik mis de schapen nog.. maar volgens bloempje hebben we wel tarzan...hahaha...

Bianca: toch overleden die cliënt.. balen.. Bij mij was het erg druk.. Blaadjes vallen van de bomen en de mensen vallen op de grond... (au me rug!)

Verder hier niet veel spannends.. zit nu aan me koffie.. en sigaretje... (ja ik weet het, is slecht voor me enzo) dadelijk het huis soppen en daarna komt mijn vriendinnetje op bezoek waarvan ik hoorde dat ze weer zwanger is.. JIPPIE.. Nou ik nog! haha..

Iedereen succes vandaag!

Groetjes Lotte

11. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

veel plezier bij die vriendin, wie weet geeft ze stiekem wel wat hcg-tjes door ;)

12. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    goeiemorgen allemaal!

Allereerst hoop ik dat NIEMAND nog maar een enkele pagina terug leest over de ruzie die zich hier heeft voorgedaan. Ik vind (mening) het zelf altijd wel moeilijk om een gevoel van een scherm te lezen. De ene reageerd nou eenmaal anders dan de ander, en soms is dat moeilijk om te verwoorden. En dan moet 'het gezegde' ook nog maar op de goede manier gelezen worden.
    Niemand heeft hier de behoefte een ander pijn te doen. Want pijn is een nutteloos gevoel, je bereikt er niets mee.
    Nu geloof ik ook wel dat er wat hormonen hier een daar meespelen, en het leven zoals iemand daar in staat, maar ik geloof ook dat IEDEREEN het er mee eens is dat dit op moet houden. Het is nou eenmaal gebeurt en je kunt er niets aan veranderen. Ga door met de gezelligheid zoals die was en laat vooral de koeien in de sloot, geiten zijn veel leuker! :D

Yvet jammer voor je zeg. Ik ga zometeen nog maar testen denk ik.. of zal ik wachten tot vrijdag..

bloempje: arboarts, juppie.. hopen dat je snel weer aan de slag kunt..

tja word ook iedereen in jullie omgeving zwanger..pfff...ik heb echt het idee dat ik al een half jaar bezig ben hahaha.. Zondag weer op kraamvisite bij mijn collega, heeft een dochter: Mercedes
    Past wel bij haar die naam. Zijn er al mensen hier die al namen hebben? en waarom je die hebt gekozen? (familie namen, opvolgers?)

ga zo weer werken, bye!

13. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    he yuna: Volgens mij heb ik mijn cyclus verkeerd berekend en mag ik ook pas over 6 dagen testen... maar ik heb besloten om zo ie zo tot woensdag te wachten volgende week. Dan ben ik tenminste echt overtijd. (wel 1 dag) ;-p haha.

ga nou maar eens aan de schoonmaak, anders durf ik geen visite te ontvangen..haha..

groetjes Lotte

14. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ja ik heb zeker al een naam. Voor een meisje wordt het Nikki Elise en voor een jongen Bram Bart.. haha.. Nou nog zwanger worden!

He lieselotje: is het een ééneiige tweeling of een twee eiige tweeling... Of kunnen ze dat nog niet zien?

Groetjes Lotte

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik zal je veranderen op de lijst, kom je gezellig met mij op de 10de (en ik ga ook pas woensdag testen hoor, dan ben ik ook echt overtijd ook wel 1 hele dag :p)

16. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Goed nieuws...

Het kan best in de eerste ronde! Jaaaaaaaaaa ik ben zwanger!
    Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik een koperspiraal had, dus geen hormonen die nog door bleven werken..
    Allemaal heel hard je best doen he.. dan duim ik mee!

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    AMEN :D haha mooi gezegt je snap me...ik denk idd dat het daar ook te maken heeft gehad dat je het verkeerd leest en je in je hoofd een andere uitdrukking heb dan dat er word bedoelt.

@Yuna, ik heb ook totaal geen zin meer in die discussie met jou. Wij hebben zo gehandelt klaar er mee. Met pien heb ik ook gesproken en we hebebn elkaars zinnen verkeerd geelzen. En jaik blijf erbij dat ik me aan gevallen voelt door jou, en dat heeft ook te maken dat je opeens een andere topic erbij haalt.
    Maar laat het allemaal lekker met rust, ik heb me mening gegegeven omdat ik er gister avond niet was.
    Nogmaals de ruzie tussen wie het was is al lang dubbel en dik uitgesproken.
    Dus ik snap niet waarom je er nu nog opver druk maak?

@iedreen,
    nou net terug van ArboArts, echt een lieve man :D haha. Maar hij kan waarschijnlijk voor elkaar krijgen dat ik wel gewoon me geld krijgt van het UWV :D
    En per 1 nov ga ik weer werken. Maar laat het tuurlijk wel weten waneer ik me contract teken, want dan is het pas echt PARTY TIME hahaha

xxxxx

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Goed nieuws ;) Gefeliciteerd :D

xxxx

19. Niet meer actief

En er is weer een nieuwe morgen aangebroken,
    een nieuwe morgen zonder zorgen hahahaha

Ik las dat we er een zwangere bij hebben: Gefeliciteerd meid :D

En yvet: geen bloed geeft moed.

Bloempje: Bianca en ik zeiden al tegen elkaar op msn dat als je dit wist je zeker wel online was gekomen, maar met je broer is het gezellig geweest lijkt me :D

xxx Eliza

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha tuurlijk zou ik dan online geweest zijn ;) haha hallo ik heb vaak me naam gelezen:D:D hahahahahah Vind het ook wel weer grappig 1 kleine misverstand en de grootste bonje breekt uit haha.
    Maar ja idd me broer stond op de stoep en lekker ouderwets gelachen :D

xxx

Share This Page