Ja ik vond dat jullie onterrecht werden aangevallen, en als er dan voor iemand opgekomen mag worden, vind ik dat ik het voor de andere personen mag opnemen aangezien ik iets meer wist van de voorgeschiedenis. En een mens kan vaak een hoop hebben maar het gaat een keer stapelen tot het niet meer gaat en dan BBBBOOOEEEEEEEEEEEMMMMMM En naar mijn idee mochten andere wel hun mening geven en ik niet, dat vind ik niet kloppen. Maar ik denk maar zo we hebben een niewue dag, dus vrolijkheid is verplicht aangezien: *DUBBELE DOSIS HORMOON AANWEZIG DUS WAARSCHUWINGSGEVAAR ZEER LICHTONTVLAMBAAR* hahahahahahahahaha
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15: Zoe1976 (2) , Noes (1) 16: blondsteenbokje (1) 17: Judi01 (1) ,Pien (1) 18: 19: Manon81 (2), Bloempje55 (3) 20: Katje81 (2) 21: Jenna85 (1) 22: Anno103 (1) , onsukkie (2) 23: 24: 25: 26: Summer (3), Cynthia1978 (1) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3), OKTOBER: 1: Eevitaa (1), Yvett (1) 2: 3: vomkie77 (1) 4: Bianca24 (3) 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), 8: Bambi (4), Lied (1) 9: anno103 (2) 10: Yuna28 (3), Lotte (3) 11: 12: Aagje1 (1), Anoniem1405 (3) 13: 14: 15: 16: 17: 18: Luna73 (1) 19: 20: 21: Noes (2) 22: truus1980 (1) 23: Daisy1975 (1) 24: nikkijane (2), bloempje (4), samsammie (4), wendy1983 (1) 25: miranda3xmama (1), Eimat (4),wendy1983 (1) 26: 27: Enomis (4) 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Eevita gefeliciteerd! vanaf nu mag iemand anders de lijst bij houden. ik heb er geen zin meer in..
Weet je wat ik niet snap: is dat de ruzie tussen 4 mensen is en dat al lang breed is uitgepraat. En toch 2 mensen weglopen die er niks mee te maken hebben? Het is toch al uit gepraat? xxx
die snap ik ook niet helemaal, ik denk dat er mensen zijn die zich dingen van een ander iets teveel naar zichzelf toetrekken Jammer hoor
Ja inderdaad, ik het Pien gisteren laat nog heel even op msn gesproken en alles tussen ons is gewoon goed Dat wilde ze weten ze dacht dat ik kwaad op haar was, nou nee dus ik ben/was niet kwaad op Pien
Dus eigenlijk is het allemaal opgelost....maar toch mensen die het te veel naar hun toe trekken? Ik snap het niet kunnen jullie (niet jij lieslot) het niet gewoon laten rusten, want ik heb ook al 3 keer een vraagt gesteld aan Yuna en krijg ook geen antwoord. Maar wel weer een reactie neer zetten over gister avond :S Kunnen we het niet gewoon gezellig maken? we zijn hier toch niet voor de ruzie? xxxx
He, weer een zwangere! Eevitaa gefeliciteerd meid, geniet ervan! Enne, wil je even wat hcg'tjes strooien... Liefs Monique
Ik ben er trouwens al weer. Zou met mijn neefje gaan wandelen maar is gevallen en had z'n tand door de lip, zo zielig... Nu blijft m'n zwager gewoon thuis. M'n neefje was ook zo ontdaan dat hij vrij snel in slaap viel, en snurken hihi.
Hier is trouwens het WK Broekeloeren van start gegaan hoor! Heb zo'n gevoel dat ik een dezer dagen toch de op bezoek krijg.
KOmt voor de bakker! Eerlijk delen he ******************************************** ******************************************** ******************************************** ******************************************** ******************************************** ******************************************** ********************************************
Ow'ja en op de namen vraag: Als het een meisje wordt dan wordt het Emma, Aimy of Anna (Ja, kan nog niet kiezen). En als het een jongetje wordt heb ik nog geeeeen idee...
Ik geef geen antwoord op deze vraag niet omdat ik het niet wil zeggen, maar ik een bepaald iemand geen aanstoot tot geweldadig gedrag wilt geven. Veel van de meiden weten wel wat en wie ik bedoel
Hi, Huis schoon.. Ieder geval de beneden boel... haha... Lieselotje: Had je mijn vraag nog gelezen? Of je weet of je een één eiig tweeling krijgt of een twee eiige? Ben niet nieuwsgierig hoor! haha EVITTAA: GEFELICITEERD... IK HEB GEVANGEN HOOR... haha.... Geniet ervan en kom af en toe nog even mee kletsten!
stomme exen... heb je nog wat van haar gehoord. Of laat ze je nu met rust? Ik hoop het! Vervelend mens.. zouden ze op moeten sluiten.
@Lieselotje, ik hoop voor jullie dat ze jullie nu met rust laat. Laat haar haar eigen leven maar leiden en niet dat van jullie!
Nee hoor, je hebt je niet vergist.. haha He bloempje, waarom die namen? hebben ze een speciale betekenis of vind je ze gewoon mooi? Yuna, thx voor het veranderen.. Duurt nu wel erg lang... hahha... en heb al zo weinig geduld...