@Lotte we waren zo verbijsterd dat ik er verder niet naar gevraagd heb en ze is er zelf ook niet over begonnen bedenk ik me nu En nee tot nu toe hebben we niets gehoord, maar ik ga ook nogsteeds niet alleen over straat, als goed is krijgen we binnenkort bericht van de rechtbank wanneer ze voor moet komen, de politie heeft mij wel geadviseerd ook in de rechtbank mijn woordje te doen maar alles van te voren op papier te zetten. Dit voor als het me op het moment zelf emotioneel teveel wordt de brief aan de rechter gegeven kan worden en hij hem zelf kan lezen en weet hoe ik het ervaren heb en er last van heb.
ga je ze hetzelfde aankleden? Of niet ....haha.. Lijkt me wel makkelijk om tweeling te zijn.. kan je elkaars toetsen maken enzo...haha.. en natuurlijk mama voor de gek houden... al denk ik dat je als moeder zijnde wel gelijk weet wie wie is...haha.. Wel goed advies om alles op te schrijven. En daarbij schrijf je het gelijk van je af.. Vind ik altijd wel prettig..
ik heb werkelijk nog geen idee hahahaha ik zie het tegen die tijd wel, denk ook dat ik het bekijk op het moment dat ze geboren zijn hoeveel ze opelkaar lijken. van mij mag de rechtzaak voorbij zijn ik zie er best tegenop om met haar in een ruimte te zitten en als we eerder zijn hoe werkt dat dan moeten we dan in een wachtruimte wachten tot we aan de beurt zijn? ik hoop het echt van niet
zohee, wat wordt hier een boel gekletst! Bij de weg, zet mij maar op de passagierslijst voor 12 oktober.
Je moet gewoon op de gang wachten.. Ziet er helemaal niet uit als een rechtzaal.. gewoon een soort klaslokaal. En dan ga je met zijn allen naar binnen en dan wordt je vanzelf naar voren geroepen.... (had een hele vervelende buurvrouw, junkie, moest ik tegen getuigen... ze nam mensen mee naar huis die bij ons dan midden in de nacht aan gingen bellen en ons gingen bedreigen omdat die buurvrouw ze niet binnen wilde laten.. op een gegeven moment stonden ze gewoon met een pistool te zwaaien in de straat... Leuk he.. rotterdam) HEB NET MIJN LAATSTE SIGARET GEROOKT..!
moet je veen zelf doen, de gene die het deed is vertrokken lazen we net. En ik snap het niet hoe je het moet doen hahaha sorry meis xxxxx
Gelukkig alles weer goed hier? Geen idee wat er aan de hand was maar het lijkt erop dat het nu weer gezellig is en ik weer een vraagje stellen Stom eigenlijk dat je na drie kids nog zoveel vragen hebt haha. Maar goed ik ben dus 20 sept ongi geworden heb dat 5 dagen gehad, 3 dagen geleden bruinvloed, gister wat roder was TOEVALLIG met de kleinste bij de huisarts en heb het meteen even gevraagd, ze zei of innesteling of gewoon een zeer korte cyclus al je morgen. Nou gister avond was het al veel bloed en nu ben ik gewoon ongi.... wil dat nu dan echt zeggen dat ik een cyclus heb gemaakt van 12 dagen? Is wel heel erg vreemd lijkt me. Maar goed geen idee hoe ik nu dan mijn banner moet gaan instellen, volgens de ha gister zou ik een cyclus van 20 dagen moeten aanhouden. Ze basseert dit op de andere drie die toevallig alle drie 8-10 dagen eerder kwamen dan de verwachte datum en ook alle drie ruim voldragen waren. Heeft iemand zoiets al meegemaakt? een cyclus van 12 dagen? Is toch te gek voor woorden? ohh alle zwangeren GEFELICITEERD! Voor de testers SUCCES en voor de ongi zoals ik op naar de volgende! xxx steffie
zozo Héhé, heb alles weer bijgelezen.... Zijn we nu allemaal weer vriendinnetjes...misverstanden zijn er om uit de wereld te helpen, maar het helpt nie om er voor weg te lopen.. Hier nog steeds geen ongie, spannend!
ow steffie, das wel heel kort ja een cyclus van 12 dg.....dan mag je veel/vaak klussen....hahaha Maar de hoeveelste ronde is diot voor jouw dan?
idd bianc heb je geljk in weg lopen heeft geen zin. Maar ja... nog steeeds niet ongi spannend he xxxx
hoi, nou voor het eerst van de drie zwangerschappen zou dit een tweede ronde betekenen hihi mag niet klagen weet het maar na 12 dagen weer ongi is echt niet lekker. aan de andere kant als ik inderdaad een korte cyclus zou hebben wat ze denken, dan zou ik ook minder lang moeten wachten voor ik iets weet hihi. bij de andere drie dit niet meegemaakt, was stoppen en zwanger. Maar ja iedere zwangerschap is weer anders natuurlijk. Ik hoop voor jou dat je morgen twee dikke lijnen zal hebben!
@Lieselotje, ik hoop voor je dat je gauw bericht krijgt en dat je dan niet zo lang meer hoeft te wachten. Hoe sneller het achter de rug is hoe beter!
nou idd steffie....bah om de 2 wk ongie, daar had ik nog nie aan gedacht, maar idd ook weer een voordeel, kun je gauwer testen ect....ben benieuwd hoelang je er nu over gaat doen om zwanger te worden! Lijkt me fantastisch om in de eerste ronde direct al zwanger te zijn
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15: Zoe1976 (2) , Noes (1) 16: blondsteenbokje (1) 17: Judi01 (1) ,Pien (1) 18: 19: Manon81 (2), Bloempje55 (3) 20: Katje81 (2) 21: Jenna85 (1) 22: Anno103 (1) , onsukkie (2) 23: 24: 25: 26: Summer (3), Cynthia1978 (1) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3), OKTOBER: 1: Eevitaa (1), Yvett (1) 2: 3: vomkie77 (1) 4: Bianca24 (3) 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), 8: Bambi (4), Lied (1) 9: anno103 (2) 10: Yuna28 (3), Lotte (3) 11: 12: Aagje1 (1), Anoniem1405 (3), Libra (1) 13: 14: 15: 16: 17: 18: Luna73 (1) 19: 20: 21: Noes (2) 22: truus1980 (1) 23: Daisy1975 (1) 24: nikkijane (2), bloempje (4), samsammie (4), wendy1983 (1) 25: miranda3xmama (1), Eimat (4),wendy1983 (1) 26: 27: Enomis (4) 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Prima Ik zal eens kijken of ik de lijst kan bijhouden dan. Als ik je gemist heb, stuur me dan even een berichtje.
JEEEJ we hebben een neiwu iemand voor de lijst zie je wel we kunnen het wel haha aleen de foto staat er niet meer :S xxxx
ok ik heb de banner maar aangepast maar minder dan 20 dagen pakt die niet hihi dus houden we het maar hierop