ik moet zo ook ff wat doen. moet half 4 naar mn werk, maar moet het huis ook nog doen... heb helamaal nog niks gedaan! luie ik! zo maar ff de afwas opruimen en even stofzuigen! bleeeegh!
Pff ben blij dat ik vanmorgen alles heb gedaan. Alleen nog even sprintje onder de douch (je stinkt altijd zo naar zonnebanken haha) en stofzuige en dweieln. Dus ik ben gelukkig bijna klaar xcxxx
Ik moet helaas ook nog even wat in huis doen, maar gauw beginnen kan ik weer gauw op m'n luie kont zitten! Tot straks!
huis alweer klaar! jaja, ik ben supersnel! ik heb me ff omgekleed en ga nu zo naar mn werk! wel leuk want ik moet werken met een invalkkracht, maar ik heb vroeger met haar in de zandbak gespeeld! en nu kom je elkaar weeer tegen op het werk! dus ben benieuwd! Liefs!
Heey Meiden, Kom net uit me werk! Nog altijd geen bloed. Geen bloed geeft moed. Me borsten doen echt niet leuk pijn meer echt zwaar vervelend! En ben vreselijk misselijk! Wie weet heb ik idd te vroeg getest. Als ik het zaterdag nog niet ben smijt ik er weer een test tegen aan! Hoe is het verder met de test/wachters? Eevitaa gefeliciteerd meid!
Heey Meiden, Kom net uit me werk! Nog altijd geen bloed. Geen bloed geeft moed. Me borsten doen echt niet leuk pijn meer echt zwaar vervelend! En ben vreselijk misselijk! Wie weet heb ik idd te vroeg getest. Als ik het zaterdag nog niet ben smijt ik er weer een test tegen aan! Hoe is het verder met de test/wachters? Eevitaa gefeliciteerd meid!
ZOoooo ik ben ook weer thuis, auto van de buuf kapot dus we hebben alles op de fiets gedaan ik ben gebroken nu. Nou gelukkig zijn we eerst naar de fotograaf gegaan voor de pasfoto anders had ik er echt als een verzopen kat opgestaan, niet zo leuk om daar 5 jaar na te moeten kijken hahahaha Daarna naar het gemeentehuis en me ID laten vernieuwen, ik kan hem volgende week ophalen En hup snel naar de apotheek om anti allergie druppels voor Peter te halen, die komt onverwachts naar huis terwijl hij tot minimaal zaterdag weg zou zijn en ik ondertussen op de kittens van een vriendin past en Peter is hevig allergies voor kattten Toch in de stad dus maar meteen boodschappen gedaan, en even vergeten dat we niet met de auto waren maar op de fiets, dus eigenlijk teveel gekocht om op de fiets mee te moeten sjouwen, maar het is gelukt Vanavond lekker spercieboontjes met gebakken aardappelschijfjes en een karbootje
Pannekoeken?!?!?!?!?! lekker juist het is dat ik het niet in huis heb en te moe ben om nog even op en neer te gaan maar anders hahahahaha
haha nee joh pannekoeken zijn vies bah...mnaar ja me vriend en me broertje eten het graag. Dus vanavond maar de mannen ff verwennen. Ik weet wel weer brood Ennuh dan kom ik ander keer bij jou eten haha xxxx
Ja leuk maken we er een meiden avond van hahaha Gaat nu even niet lukken Peter is bijna thuis hij smste net dat hij bijna weer bij het bedrijf is. En dat het niet zeker is of hij nou morgen alsnog moet rijden of niet Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik het eigenlijk niet erg vind dat Peter naar huis komt maar ik hoop wel dat de planner voortaan niet van die grove fouten maakt, voor hetzelfde geld kwamen ze er te laat achter dan had Peter er zelf achter moeten komen bij zijn klant in duitsland lekker voor schut dan
Wat een spul zeg met die ex. Hopen dat ze je nu met rust laat voortaan. Hoe werkt dat moeders voor moeders eigenlijk? Hoever moet je zwanger zijn en hoelang duurt dat? En komen ze dan die flessen ophalen zodat niemand het ziet. Anders weten je buren gelijk dat je zwanger ben
Ja beetje dom van die planner.. jaah leuk he meiden avond hahah Mijn vriend is net lekker thuis gekomen en morgen heeft bloempie weer de auto Heerlijk dat die bij me ma werkt hahaha xxx
Ruilen? Iemand Bloemkool eten haha! Gadver dat vind ik zo onwijs ranzig haha! Ik lust ook geen pannekoeken bloempje! Jakkes. Vanmiddag op me werk emt de bwoners cake gemaakt. Ging me toch over me nek haha. Echt vreemd. Nou ja we zien wel. joh.
@Yvett, nee hou jij je bloemkool maar hahaha Dat lust ik ook niet hoor cake lust ik weer wel ennuh idd pannekoeken zijn vies haha vooral die lucht al bah bah bah. Mara ja morgen eten we als het goed is Boerenkool heerlijk jammie xxxxx
Bij mij staat de zuurkool al op. Gister andijvie. Lekker hoor dat het weer prakkies weer word. Maar er zijn niet zo veel dingen die ik niet lust. Wel hou ik niet zo van vlees. Doe dus ook maar een heel klein stukje worst bij mijn zuurkool straks.
Zuurkool heerlijk! Ik kom naar jou droppie haha. Net me bloemkool met tegenzin op. Ik moet ff langs me schoonmoeder :S geen zin in haha! Tot straks meiden, als ik nog kom want moet straks ook oppassen. X