ben er ook ff weer, Lekker ff gewinkeld met mams...heerlijk is dat hé...ff je gedachten ergens anders opzetten.. Wij aten lekker chili concarne..hmmmmmmmmmmm heerlijk! Nog genoeg over voor morgen, lekker makkelijk als ik uit werk kom, hup pan op vuur en eten maar haahha Nog steeds niet ongie trouwens...
@ Droppie, Tot je 16 weken ben kan je meedoen, ik heb 8 containertjes en een maatbeker, in die maatbeker moet ik plassen en dan in die containers doen en 1x in de week halen ze diecontainers op. Mijn buren kunnen ook zien dat ik zwanger ben omdat ik de twee kratjes gewoon open en bloot bij de voordeur zet als ik wegga, maar je kan er ook vuilniszakken bijkrijgen die je er dan overheen kan doenzodat ze vanaf de buitenkant niet zien wat eronder zit. Ze worden opgehaald in onopvallende wagens @Bloempje Lekker hoor de auto tot je beschikking, mijn auto staat zo goed als zonder benzine en wij tanken op de zaak van Peter dus had ik mijn eigen auto vandaag even niet, die van de buuf is kaduuk dus we moesten alles op de fiets doen, niet echt lekker als je zwanger ben en erg moe ben van de dag ervoor hahahaha @Bianca Lekker geshopt? Enne gekletst over je nog niet aanwezige ongi? Ik blijf voor je duimen meis
bij mij is dat ook als ik eens s'avonds kom kijken is er niemand meer online dat vind ik echt wel jammer want ik praat graag met mensen die met hetzelfde bezig zijn als mij want niemand anders die ik ken mag het weten dat we aan het proberen zijn
sorry was even op de verkeerde pagina aan het kijken ga nu een hapje eten en dan weer verder lezen tot straks
idd lieselotje..lekker geklets over de niet ongie hahaha mijn vader weet al helemaal hoe ie het achter thuis hebben wil...glijbaantje ect..hahaha , maar laten we niet op de zaken gaan vooruit lopen! en jij met je zwangere buik op de fiets door de regen?! achhhhhhh bah...zul je blij zijn geweest, weer thuis te zijn, of nie? @Kitty>>wat bedoel je op de verkeerde pagina?
Ja ppffftt ik was echt blij dat ik weer binnen was, en buike gaat inderdaad groeien, de buuf zei het toevallig vanmiddag, we stonden bij de kassa in de supermarkt en ik had last van mijn rug dus ik buig iets naar achteren. Nou zegt ze dat groeit al lekker, zover ben je toch nog helemaal niet hahahaha (Nog niet iedereen weet dat we een tweeling krijgen hahaha)
hey meiden, is er niemand meer hier? Ik ben nog steeds niet ong...ik hoop toch bijgod dat ik zwanger ben , hoop toch niet dat mijn cyclus nog langer word als de tweede...33 dg..lang genoeg denk ik dan....en als dat wel zo is, heb ik een verschrikkelijke onregelmatige cyclusssssssss...bah bah bah! Sorry moest ik ff kwijt....ben eigelijk best wel bang, dat mijn cyclus nog langer word!
@banca24 was aan het lezen op pagina 415 waar ik de laatste keer was gestopt dacht dat het daar verder ging maar dat was niet zo weer 15 pagina"s erbij ben vandaag naar oseopaat geweest om mij lekker te ontspannen zodat ik gemakkelijker zwanger kan worden hoop er fel op maar ga het een beetje uit mijn kopje zetten dan lukt het zeker en vast groetjes aan iedereen en veel oefenplezier
Zo, ik ben weer bij..... Veel gebeurd vandaag op het forum. Eevitaa: gefeliciteerd! Super! Yvett en Bianca: spannend... onduidelijkheid is irri! Hopelijk posi-test!
Hey ben laat vandaag en ja hoor heeeeeel wat bij te lezen. maar zag een nieuwe zwangere onder ons Eevitaa gefeliciteerd. @Yvett balen van de negatieve test nou miss nog een keertje testen als je kerel weer thuis is wie weet is ie dan wel positief. verder hier rustig ongi is voorbij en het klussen is weer begonnen hihi....
Zozo,phoe phoe,ik heb geen tijd om alles te gaan lezen,damn! @Eevitaa,van harte gefeliciteerd meis,geniet er van! Bianca en Yvet,hoop op een posi test voor jullie! [-o< [-o< Dames ff een vraagje,wat is nou eigenlijk het beste om te klussen zeg maar,om de dag of om de 2 dagen? Ik heb ovu test in huis en mocht vandaag beginnen maar niks te zien Ik denk dat ik deze opmaak en dan maar gewoon op 'gevoel'probeer zwanger te worden,pfffff wat een gedoe zeg en dit is pas mijn 2e ronde,hihi.... Fijne avond allemaal! Liefs Dais.. -x-
Hoi Daisy, Volgens mij wordt in verband met kwaliteit van het zaad in ieder geval gezegd om niet elke dag te klussen (48 uur "pauze"). In principe heb je dan met om de dag meer kans dan met om de twee dagen .... Groetjes, Aagje
Nou ik heb gehoord dat om de dag wel het beste is maar om de 2 dagen is volgens mij ook wel voldoende hoor. Wij redden het vaak gewoon niet om om de dag te klussen wil niet dat het een moet word want ja moet nog wel leuk en fijn blijven he dus bij ons is het meestal om de 2 dagen en dan als het mee zit om de dag het verschild. een zaadcel kan meerdere dagen in leven blijven vooral in je vruchtbare periode. maar je kan er veel over vinden op internet gewoon ff google anders. xx simone
Ik heb vandaag zo verschrikkelijk gelachen. Zat met mijn schoonmoeder in het ziekenhuis te wachten en dat duurt natuurlijk altijd erg lang. Begint ze ineens over kinderen. Zegt ze: Ik vind het tijd worden dat ik oma word. Dus ik zo onschuldig mogelijk gezegd dat dat nog wel even kan duren. Dat we zo ver nog niet zijn. Maar maandag zat ik met mijn moeder in het ziekenhuis precies op dezelfde plaats alleen dan 1 verdieping hoger. Die zei ook al dat ik niet te lang meer moest wachten. Dat ze het wel mooi zou vinden als ze oma zou worden. Nou ik heb de vuurproef doorstaan en ze verwachten niks. Hoop ik dan Verder heb ik het gevoel dat mijn ei eraan zit te komen. Wat denken jullie. Mijn temp is ineen van 36.6 naa 36.2 en ik heb wat witte slijm. Moet ook steeds plassen en mijn buik borrelt steeds. Heb nog nooit mijn ei gevoelt dus weet echt niet wat ik moet voelen. Hoop dat het een eitje is want ik ben alweer haast 2 weken te laat. Ik had gister toevallig mijn temp kaartje in mijn album gezet en daar komt dus vandaag een 36.2 achter aan. Help wat denken jullie? Sorry voor het lange verhaal
Hey Bianca en Yvet: wachtuhhh getver.. ga morgen testen.. Eevitaa GEFELICITEERD! sorry dat ik laat ben maar heb niet iedere dag tijd om te komen kletsen.. volgende week vakantie en dan ga ik jullie helemaal doodspammen hahahaha bye ga weer werken.. laatste dagje
Hallo meiden, Hoe gaat het daar bij jullie. Hier gaat het wel. Gisteravond naar de ikea gegaan met schoonouders. Was erg gezellig. Ze weten dat we bezig zijn.. dus hoef niets te verbergen. Mijn mannetje en ik waren even bedden aan het uitproberen, staat er ineens zo gereformeerd mannetje naast het bed... toen zijn we maar weer verder gaan lopen..haha.. Verder nog testers hier? Ik zag Esmee81, al 8 dagen overtijd.. En Yvet. Meiden ga nou lekker testen! haha Ik heb enorme pijnlijke tepels dus de duivels zullen er binnenkort wel aan komen. Alles testers suc6, alles ongi mensen.. nog even kunnen jullie weer klussen, alle klussers.. veel plezier.. en alle wachters Pfffff wat duurt het lang! Groetjes Lotte
Hallo meiden, Hoe gaat het daar bij jullie. Hier gaat het wel. Gisteravond naar de ikea gegaan met schoonouders. Was erg gezellig. Ze weten dat we bezig zijn.. dus hoef niets te verbergen. Mijn mannetje en ik waren even bedden aan het uitproberen, staat er ineens zo gereformeerd mannetje naast het bed... toen zijn we maar weer verder gaan lopen..haha.. Verder nog testers hier? Ik zag Esmee81, al 8 dagen overtijd.. En Yvet. Meiden ga nou lekker testen! haha Ik heb enorme pijnlijke tepels dus de duivels zullen er binnenkort wel aan komen. Alles testers suc6, alles ongi mensen.. nog even kunnen jullie weer klussen, alle klussers.. veel plezier.. en alle wachters Pfffff wat duurt het lang! Groetjes Lotte
als je na de bevalling een geboortekaartje opstuurt, dan krijg je nog een serviesje en bestekje omdat je een tweeling krijgt.
vandaag begint het bloeden te minderen, vind het nog altijd vreemd zo een korte cyclus maar ja. we zullen zien wat het dan verder zal gaan geven. voor diegene die testen vandaag ik duim mee degene die wachten ik wacht mee en die ongi zijn ik doe mee hihi