Stienke is iemand hier van het forum. Ik heb gister getest die was nega. Kan komen door nog te weining hormonen natuurlijk. Jij hou het ook spannend!
heej dames, yvet en bianca spannend! hou ons niet te lang in spanning! Vandaag weer alles uitgesproken met mijn vriend en is dus nu weer helemaal goed. hij heeft vanavond koopavond. Daarna gaan we lekker van elkaar genieten! word wel weer eens tijd dat we tijd voor elkaar hebben! iedereen maar weer succes. ik geloof zelf dat ik twee daagjes geleden mijn ei gevoeld heb, maar we gaan gewoon maar door met klussen nu! Liefs!
Wat fijn dat jullie er een leuke aaf van gaan maken saampjes.. Ik ga er ook vandoor,aangezien we vanavond 'moeten',hahah,wel fftjes gezellie maken hoor,het moet wel leuk blijven! Fijne avond allemaal! LIefs Dais... -x-
He meiden, wat is het rustig hier! Waar zitten jullie allemaal? zeker house aan het kijken..haha.. ik ook met schuin oog... hihi..
Ik ben er wel....hahahaha....ff vanaaf kadootje gekocht voor schoonpa, is morgen jarig..... Nog steeds geen ongie hiero...brrrrrrrrr...spannend
nou jullie testers houden mij ook wel in de spanning hoor kijk steeds hihi iedere minuut zowat is bijna ziekelijk ff vraag als je nog ongi bent en je zou toch rond je eisprong zitten ben je dan wel of niet vruchtbaar hihi smerige gedachte dat ik het dan zou moeten doen lol en dan natuurlijk de vraag aan wie kan ik vragen te pendelen? Thanx weer meiden xx
ja heel vreemd....ben dus 16 dagen geleden ongi geweest en nu ben ik het alweer 3 dagen...wel bijna weg. Nu zei de ha (waar ik dus toevallig met djamai was die heeft een infectie) dat het of een hele korte cyclus kon zijn geweest (gebasseerd op de 3 kids die alledrie "toevallig"8-10 dagen te vroeg kwamen) of een innesteling. Nu heb ik bij de drie vorige ook wel innestelingsbloeding gehad maar dat was dan 1-2 dagen en dan ook roze en bruin, dit is echt rood. dus ja vandaar de vraag....wat is het hihi
hihi no prob hoor, ik heb net weer slipgeloerd...maar nu is er ineens helemaal niks meer? Echt geen duppel meer hoe gek is dat dan pff snap er niks meer van
Hoi hoi, ik hier weer . Had visite (alweer :S). Kwam er een reclame op tv over een klacht instantie. Ikke ff op het web gekeken en die nemen ook klachten aan van het UWV ikke lekker klacht in gedient, hoe schoferig ik ben behandelt haha en het lucht wel ff op. Nu hopen dat ze de klacht gaan behandelen. Want hun gaan dan het uwv inbrengen hoe ze het beter konden gaan doen. Thja hopen dat het niet bij iemadn anders gebeurt toch. Hier gaat alles lekker, beetje moe beetje chaggie :S haha. xxx
hallo mien wicht..hahaha lekker visite gehad dus..loopt bij jullie ook lekker an.... En niet chaggie zijn...get A smile<<<<ofzoiets
Ja joh we lijken wel een cafe voor 3 dagen hahah...de 1 loopt binnen na de adner :S hahaha Af en toe wel eens leuk, maar samen met je vriend zitten kan ook veel leuker zijn Maar ja morgen avond hebben we een dag vrij hahhaha xxxx
Heyy meiden, hier ik weer Nou peter snotterd zich leeg, de druppels helpen dus geen moer. Maar ach het is dierendag he hahahaha een leuke dan maar ook een beetje een sombere dag, vandaag is het 11 jaar geleden dat ik mijn konijntje moest laten inslapen *snif*snif* Ik heb er geen verdriet meer van maar ik weet wel dat toen mijn hart compleet verscheurd was. Hoe is het hier verder met iedereen?
He meiden nou weer een flinke dag gewerkt.. Bianca heb je last van je ogen? Kan van de eiwitten zijn, die schijn je bij veel hormonen/zwanger nogal veel aan te maken. Een zwangere klant vertelde me dat ze dacht dat haar zicht achteruit was gegaan en dacht dat ze nieuwe lenzen moest! Was gewoon zwanger dus...De opticien was de eerste van allemaal die het wist want die vroeg het meteen aan haar: bent u misschien zwanger? Spannend dus.. Ik heb alweer een glaasje op het toilet staan zodat ik morgen ochtend mijn plasje op kan vangen en kan testen.. Geloof dat ik gek word als er weer niets uitkomt... pff slaap lekker allemaal! morgen lekker vrij..
Morguh Noes, ja ik: nega.. pff ga maar ovulatietesten bestellen want ik denk dat ik weer een cylcus oversla..