Hij is 3 jaar geleden al opa geworden, en 2 maanden later werd ie weer vader. Dus dat vind ik geen goede smoes dan. En zijn kleine meid ben ik ook niet meer, wat wie schopt zijn kleine meid uit huis? @ Yuna en anoniem: Is goed, maandag. Lekker slapen meid
Welkom Femmes! vervelend van je miskraam... hopelijk deze ronde meer succes en anders misschien de volgende ronde -x-
Ja diergeneeskunde is ook via loting, echt verschrikkelijk. Oh dat van intern wist ik niet, maar dat zal ik morgen allemaal eens nazoeken en misschien kom ik nog wel wat anders leuks tegen. Ik ben zo iemand die na elke studie iets anders wil... Wil gewoon alles graag een keer geprobeerd hebben. Maar verloskundige lijkt mij indd ook leuk, en dan vooral als je zelf ook kindje hebt, dat je die mensen kunt helpen en snapt wat ze doormaken.
anoniem1405 weltruste alvast ... @angel4live, jeetje wel een moeilijke situatie voor je meid. Ik hoop dat die beetje bij trekt. Wel heel erg lullig dat die vraagt of het een ongelukje is. Maar mischien omdat je 19 ben, dat die daarom dat denkt? xxx
Angel4life, Al ben ik er niet uitgeschopt, maar zelf weggelopen.. kan me denk ik wel voorstellen hoe je je voelt... om nou ineens mijn verhaal neer te planten lijkt me ook niet fijn dus zeg ik het even zo.. en het is idd jullie leven en jullie keuze..
Ja verloskunde lijkt mij ook leuk (ik zie wel een kleine link hoor met diergeneeskunde )! Toen ik ging studeren leek psychologie mij nog iets leuker en nu werk ik in de (kinder)psychiatrie en bij de crisisdienst en dat is ook erg interessant! heavy, maar wel spannend!
Geeft niks, niemand verwacht zo iets Ik ben gewoon opgegroeid in internaten, en daar wordt ik heel vaak scheef voor aangekeken, vandaar dat ik het ook niet graag vertel. Want dan gaan mensen eerst denken dat je een soort crimineel bent, en als ze de waarheid weten dan gaan ze medelijden hebben, en daar heb ik echt een hekel aan. Maar achteraf ben ik er wel blij om, ben er veel sterker door geworden en heb veel meer "schijt" aan wat andere mensen van mij denken.
jij en je dropjes.... hahaha! ik zit hier gewoon hardop te lachen. vriendje wordt helemaal nieuwsgierig, haha! slaap lekker straks Liesl... P.s. ben functioneel beheerder 3 dagen per week bij Telfort. regel inlog accounts en verhelp storingen voor en aan de programma's waar alle Telfort medewerkers mee werken. Ben ook benieuwd wat de rest doet! Mis Bianca trouwens. Hoop dat ze er morgen weer bij is! voor de zoveelste keer (dit is gewoon verslavend) slaap lekker iedereen! -x-
Oh dat wou ik eerst ook doen, is mij alleen heel erg afgeraden gezien mijn verleden. Ze zijn bang dat ik dan alles persoonlijk ga bekijken en niks meer los kan laten.
Nou dat denk ik niet. Mijn stiefzus was 17 en geplant. Maar hij zegt naar mijn mening zulke dingen omdat hij misschien inziet dat hij fout is geweest, en weer over mijn leven wil beslissen, want dat heeft hij zo'n 6 of 7 jaar niet gekund.
Over dat soort dingen kan ik je wel een keer iets vertellen, mocht je het nog steeds een optie vinden. Dat kan namelijk twee kanten op, soms kan je mensen er ook beter door helpen. Ik ken een hele goede psychotherapeut die zelf een eetstoornis heeft gehad en nu met anorexia-patienten werkt. Misschien moet je dan alleen niet bij de crisisdienst gaan werken, maar voor de rest...
Maar ik ga ook lekker slapen, ik ben zo moe als... als... nou de deurkruk ofzo... (toch 1 symptoompje ) Slaap lekker voor straks allemaal!
Ja inderdaad, is ook een idee... Zal ik morgen ook wel even voor gaan zoeken. Over anorexia gesproken, wouden ze me ook wijs maken dat ik dat had, ze zullen nu wel anders kijken als ik voor hun neus sta, want heb sinds een week een bol buikje Maar dat soort dingen krijg je in een internaat, schrik nergens meer van... Maar genoeg daarover, tijd voor leukere dingen
Lekker slapen @ alle mensen die gaan slapen. Heb er nu geen last van van moeheid, maar overdag is verschrikkelijk
Angel4live, laat je vader achter je zeuren, maar geniet ztrax van je zwangerschap als het raak is. Ze zeggen dat het mooiste is wat je over kan k9omen xxx
ik wou dat ik kon slapen, lig al dagen wakker tot 3 a 4 uur.. ik doe niet aan tempraturen enzo maar heb net wel ff me tempratuur opgemeten en voor mijn doen is ie wel erg hoog 37.8 *normaal tussen de 36 en 36.5* vandaag is ook me innestelings dag.. (volgens calculater), anyway zou het daar mee te maken kunnen hebben?..
Ja klopt Ik zit nu met mijn tante uit Nieuw Zeeland even op msn, die is ook pas bevallen van een dochtertje, en zij denkt ook dat het raak is aangezien ik nogal regelmatig de webcam aan heb staan.