He wat vervelend Esmee! Het lichaam kan toch rare dingen doen hoor, je zou er soms moedeloos van worden! Sterkte! Afwachten is het ergste wat er is.
Moedeloos? pff als ik me nou nog normaal zou voelen dan kon ik het nog van me afzetten maar heb lichamelijk ook gewoon last: misselijk, beetje draaierig, warm/koud, gevoelige tepels/borsten.. om gek van te worden als er dan niets uit die test komt. Maarja, we gaan het maar weer proberen te vergeten. Ik zie het wel weer... thnx for listening..
ik ben 9 sept voor het laatst ongi geweest moet nu wachten of ik dit weekend ongi word maar voel nog geen buikpijn enzo ben best benieuwd.
Dat is het stomme ook he, dat je lichaam hele andere dingen gaat doen en voelen dan dat je zou verwachten, en dan weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent! Ik was vorige maand zes dagen overtijd en was al in alle staten! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, dan wel een ongi dan wel een dikke PLUS!
hoi hoi, ben ik weer terug van vakantie, was echt heeeerlijk. lekker uitgewaaid aan het strand. wil zo weer terug haha nee maandag weer werken mijn beebjes knuffelen haha. verder hier niet veel te merken moet nog 4 dagen wachten maar voel helemaal niks rommelen in mijn buik dus we zien wel. heb niet alles terug gelezen want dat waren een stuk of 50 pagina´s.pffff dus voor iedereen die aan het wachten, testen of klussen is succes. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik heb me vandaag ingeschreven. Sinds kort hangt er een leuke spanning of de misselijkheid dan wel of niet een liefdeskindje betekent. Ik ben inmiddels twee dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest maar ben o zo benieuwd of het dan toch daadwerkelijk zo is! Hoe kan ik de symptomen van PMS syndroom onderscheiden van een zwangerschap. Deze lijken zoveel op elkaar. Op het moment ben ik moe, pijnlijke borsten, lichte buikpijn die al 2 dagen aanhoudt, minder zin in sex. Raar onderbuikgevoel.
Hoi meiden, Hier alles rustig. Geen gekke gevoelens enzo... Gisteren en eergisteren wat pijnlijke tepels.. Maar niet heel erg. En ja.. erg moeilijk in te schatten. Dus we wachten nog gewoon af! Ik heb altijd last van PDS -> prikkelbaardarmsyndroom (leuk woord voor galgje) en ja, misselijk ben ik dus altijd wel... dus dat kan ik nooit meetellen... En toch ga je twijfelen he..haha... Verder gaat EINDELIJK DE ZON SCHIJNEN! JIPPIE Nou hopen dat het zo blijft. Groetjes Lotte
ik lees jullie verhalen met jullie 'symptomen' jaloers ik hoop dat het in mijn eerste ronde ook raak is.. afwachten
Hier een behoorlijke dipdag! Ik zou wat gaan minderen met dit forum maar aangezien ik niet ben gaan werken vandaag en alles al klaar heb verveel ik me dus toch maar weer achter de pc... Verders afwachten en flink klussen deze dagen ,das weer positief nieuws dan,hihi.. Verders wens ik iedereen GOOD LUCK! En ja idd het zoonnetje schijnt en ik zit hier met een das om en verwarming aan,brrr... -x-
He Marloessss, Staar je er niet op blind hoor.. die symptomen.. Onze lichaam kan ons goed voor de gek houden... Verder zit ik nu alweer in ronde drie, en heb niet echt het gevoel dat het raak is. Jij heel veel succes met zwanger worden. En ik hoop voor jou dat je wel in de eerste ronde zwanger wordt. Daisy: Meid, ik heb precies hetzelfde.. Heel de tijd koud. De kachel al aangehad. En ja. dat vervelen, dat had ik gisteren heel erg... Was ik idd ook vrij en alles was thuis alweer gedaan, kind bleef over dus had de tijd aan mezelf. (en aan het forum)haha succes!
hey meiden, gezellig weer hier, zijn nog lekker vrij vandaag en doen mooi bankzaken haha. heb alleen al de hele dag honger, net nog worstenbroodjes op maar zo maar eens echt eten gaan maken. heb nu af en toe steekjes ter hoogte van mijn lies, zou de ongi eerder komen of zou het raak zijn. ik ben benieuwd nog een paar dagen wachten. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
heey hoihoi Ben er weer van werk..pfffffffff bijna niet vol te houden..zat gewoon de klok in de gaten te houden, de gehele dag..bah bah bah...nu lekker 2 dgjes vrij>> Loopt er een collega op het werk, en die kan 'zien'of je zwanger bent(of ik haar moet geloven weet ik nie maaaaaaaaar) Begon ze eerdergister al steeds te lachen ect...zeg ik vandaag tegen haar:'wat had je toch steeds te lachen?". Ja nouw ja, zegt ze..ben je zwanger? uhmmmmmmmmmmmmm....hahahaha dus tjaaaaaaa...ik heb trouwens nu geen buikpijntjes meer,alleen zo af en toe, maar verder nie
Heej Meiden! Eindelijk ben ik weer thuis na een middag verhuizen bij mijn zus! Jezus wat een gedoe daar, ze woont nu namelijk midden in de binnenstad! Verder gaat het met mij ook goed en ben net als iedereen erg ongeduldig. Ik ben er ook van overtuigd dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden, eergisteren was ik namelijk zo misselijk dat ik mijn auto even aan de kant heb gezet om bij te komen en ook moet ik erg vaak naar het toilet voor een "grote boodschap"haha klinkt misschien raar maar heeft iemand van jullie dit ook? Ik denk dat het te maken heeft met ontpillen, ik kan me namelijke niet voorstellen dat het al raak kan zijn. ik ben namelijk 2 weken geleden pas gestopt met de pil. of zou het wel kunnen? Ik heb er ook over nagedacht om ovulatie testen te bestellen maar wordt je daar niet helemaal gek van? Nu gaan we even gezellig ergens iets eten samen en nog even winkelen het is hier koopavond! Als ik thuis ben dan lees ik weer bij! Liefs Wendy en een knuffel voor jullie allemaal
hey bianca spannend wanner ga je weer testen? ik wacht denk ik tot donderdag als er dan nog geen is. heb sinds vanmiddag ineens allemaal steekjes in mijn buik. kan ongi zijn en kan zwanger zijn dus we wachten geduldig af. vind het trouwens kanp van mezelf dat ik kan wachten. xxxxxxxxxxxx
ik ga als ik nog niet ongie ben, zondag testen...in de vroege morgen, want heb laatst s'avonds getest, maar tja dat kan dan nega zijn ja ivm dat het niet goed te meten is s'avonds straks op verjaardag van schoonpa...
hey hey, Zo best rustig hier hoefde maar 2 pagina's bij te lezen en weer neiuwe meiden erbij gezellig hoor welkom hier. Vandaag me ovulatie testen binnen gehad en had ook zwangerschapstesetn van Matcare besteld waar je 6 dagen voor je NOD mee kan testen dus ff kijken tegen die tijd. Nu is het maar wachten tot volgende week of ik me ei kan vinden met de ovulatie testen. @Bianca spannend meid en dat zo een collega zoiets zegt nou mij benieuwen hoor hoop het zo voor je. @ Anno dus je hebt een paar lekkere dagen gehad heb je nog een beetje mooi weer gehad? Lekker vandaag dat zonnetje en blijft nog lekker schijnen van het weekend toch een nazomer? xx
hoi, ja we hebben lekker weer gehad, 2 dagen zonder jas buiten kunnen zitten op het terasje. lekker hoor, lekker uit eten geweest en verder lekker gezellig gehad met onze vrienden. helemaal niet zo met beebjes bezig geweest. ook wel ff lekker. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Nou klinkt heerlijk gaat alleen wel snel voorbij he. Nou ik moet me haasten ga met me mams ff shoppen. misschien dat ik later op de avond nog ff kom. xxx
He anno, zo te zien heb je een leuke vakantie gehad! Gelukkig, en nou maar hopen dat het raak is voor je.