ja heb het echt heerlijk gehad, gaat idd veel te snel.maar ik ga ook eten, mannetje is frietjes halen. moeten nog boodschappen doen. @lotte wanneer ga je testen?we staan bijna gelijk. xxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi hoi, ik ben er ook weer Anno meisie eindelijk ben je er weer hahaha lekkere vakantie gehad zo te zien (lezen). Bianca Spannend Hier heb ik is echt gekookt Zuurkool en gebraden kippenpotjes. Maar echt is met specerijen in de weer geweest en zo . Zuurkool niet op ze hollands maar echt is anders. En was ook nog is super lekker dus koken op gevoel hahahha xxxx
klinkt lekker bloempje, wij hebben lekker frietjes gegeten, ben ondertussen ook nog de was aan het bijwerken. wat een berg zeg. haha dat is dan weer het nadeel van vakantie, die zooi die mee naar huis komt. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
hoi meiden ik ga ff afsluiten, hebben visite, misschien kijk ik straks nog even en anders tot morgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hi dames,ff een vraagje: het beste om zwanger te worden is om de dag te klussen,klopt he? Maar wat nou als je iedere dag klust,wordt dan kwaliteit minder of maakt dat niks uit? -x-
Ja de kwaliteit van de sperma is het beste als je om de dag klust. Zo hebben de zaadcelletjes 48 uur de tijd om weer bij te komen en zich voor te bereiden. Bij elke dag klussen zou het sperma niet optimaal zijn. @anno: ik ga pas testen als ik ruim overtijd ben. Woensdag ofzo...haha.. nee hoor.. ik weet het nog niet. Maar wel pas als ik zeker weet dat ik overtijd ben. Ik heb altijd een super cyclus van 27 dagen, dus daar kan ik wel vanuit gaan. Nou ben ik wel een echte maan mens en meestal word ik ongesteld met nieuwe maan, en dat is donderdag pas. Dus ik ben benieuwd. Ik ga weer lekker op de bank hangen met mijn gezinnetje. Groetjes Lotte
ja kan minder worden. Sowieso blijft zaad wel een dagje goed, dus is het voor het zwanger worden niet echt noodzakelijk.
Hoe zat het ook alweer met de ovulatietesten. Ik dacht van de week mijn eisprong gehad te hebben, maar nu had ik opeens weer die zeurpijn die ik bij een eisprong ook kan hebben, dus voor de zekerheid een ovulatietest gedaan en deze is negatief. Hoe snel wordt hij na een eisprong weer negatief? Ik denk overigens mijn eisprong dinsdag al gehad te hebben.
hey iedereen heb weer wat bijgelezen ik had een vraagje ik zou normaal binnen tien a twaalf dagen ongesteld moeten worden maar vandaag was ik dat precies maar is nu weer voorbij weet iemand hoe dat dat komt? voor de rest is alles wel goed denk ik
neen heb een normale cyclus van 28 dagen zou normaal rond de 17de ongesteld moeten worden maar vandaag had ik beetje bloed ( niet echt rood)maar nu is het weer over
missschien kun je mij ook advies geven. Ik ben sinds twee weken getopt met de pil heb je misschien enig idee vanaf wanneer je dan theoretisch gezien zwanger kan worden? Normaal is dat namelijk bij een natuurlijke menstruatie ongeveer na 1,5 twee weken maar na ongesteld door het stoppen met de pil is het natuurlijk geen natuurlijke ongesteldheid! Liefs Wendy
oh oke, ik heb dat ook wel eens gehad tijdens mijn stop week toen ik de pil nog slikte, maar wat het betekend of wat het is bij jou weet ik ook niet! misschien zet het nog niet goed door en komt het nog! of.......het blijft uit....in dat geval gunstig natuurlijk haha! Liefs Wendy
ik weet dat je eerst moet wachten tot je ongesteld bent geworden en dan kan je als je een regelmatige cyclus hebt na twee weken zwanger worden allee dat denk ik toch , mijn dokter zei dat je eerst een maand moest wachten en dan proberen dan was het eitje een goed eitje en niet eentje dat heel lang had vastgezeten , bedoel dat niet gebruikt werd toen je de pil nam maar ik wens je heel veel succes , ik ben nu mijn derde maand begonnen dat ik ben gestopt met de pil, dus ik zal ook zien groetjes daisy
@ Kitty, mss een innesteling. Spannned @ Wendy, er zijn mensen in de eerste ronde zwanger geworden. En die zaten ook nog in de ontpillingsfase. Volgens mij heb je namelijk gewoon na 14 dagen ongeveer een eisprong. Veel succs
Haai Meiden, HIer nog altijd niks. Het is echt spannend! Ik kan alleen morgen niet testen. Ik slaap het weekend niet thuis, maar bij de buren. Moet het hele weekend oppassen. Ik kan dan sowieso maandag/dinsdag pas testen. Moet hem nog kopen namelijk. Miss heb k morgen even tussendoor tijd. Ik hou jullie op de hoogte. KUs
oke, spannend allemaal he! Ben zo benieuwd of het allemaal een beetje wil lukken op korte termijn haha. Ik ben namelijk echt normaal heel erg ongeduldig met alles haha Liefs Wendy
Ik wil geen valse hoop geven maar is dat niet van de innesteling? Het is in elk geval geen ongi. Heb je gisteren gemeenschap gehad? Misschien dat het daar vandaan komt.
ik vind het ook heel spannend maar we zien wel maak mij nog geen illusies maar diep vanbinnen hoop ik van wel ik ga nu wat in mijn zeteltje zitten ben de laatste week ook heel moe, morgen op om 5.45 veel succes en veel klusplezier xx daisy