wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hpi hoi meiden,

Wat was het rustig hier.
    En sommige meiden snappen het nog steeds niet he, altijd ff oude koeien uit de sloot halen. En ja hoor het was weer de zelfde die er weer is over begon.
    Ik snap het niet hoor, kom op ruzie is opgelost en JIJ (ja je snapt wel wie ik bedoel, geen zin om energie te steken in die gene) gaat het weer omhoog halen, zielig hoor.

Maar ja hier gata alles lekker vriend zit op de boot samen met me broertje en me vader te vissen op zee :D. Ik gelukkig niet mee, want ik hou er niet van haha.

xxxx

2. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

had je al eens getest? en idd lichaam is ingewikkeld..:cool:

---

en ik moet hier zo hard lachen hé, ik kom gewoon niet meer bij..

Lotte jij al enige symptomen?..

3. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    lach maar lekker..is goed voor je, beter als huilen :D

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha mooi gezegt bianc :D.

Ik snap het niet, die 2 roepen het hardt doe niet zo kinderachtig..Zelf zijn ze de grootste kinderachtige meiden hier :S...Pff waneer zien ze het zelf :D hahaha

xxxx

5. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    nee, niet echt syptomen. Wel wat pijnlijke tepels, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden! Dus ach.. ik zie het wel.. Ik weet het gewoon niet. Ik hoop natuurlijk wel, maar denk niet dat het gelukt is deze maand...

En jij? heb je al symptomen?

6. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hey
    Nooit gebloed tijdens of na de sex....alleen wanneer ik zwanger was.
    Dus daarom ook zo vreemd denk steeds dat ik ongesteld ben maar misschien is het deze maand gewoon omdat alles wat weker is net als bij de andere kindjes.
    Vreemd ja
    heb nog niet getest

kan me voorstellen dat je ongeduldig bent, dat ben ik ook hoor haha is gewoon zo van ik wil nu testen....terwijl ik of 22 sept eerste dag menstruatie had of nu dan 1 okt...maar ja kan dus ook innesteling of bloeden na de sex zijn pff weet niet wat ik nu moet aanhouden om te testen of 20 okt of een maand later

thx trouwens voor de reacties

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

misschien hooguit steken..
    maar ergens denk ik ook niet dat het raak is hoor.. maar me lichaam deed zoiezo raar deze ronde ;) maar ja altijd een beetje blijven hopen kan geen kwaad dacht ik zo...

sommige mensen voelen zich hier wel snel aangesproken, voor het geval : ik moest lachen, omdat iemand die ik ken, zichzelf op dit moment voor schut aan het zetten is ergens mee.

8. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    okeey, maar goed, dan heb je zeker gisteraaf/ nacht slaap gewandeld ofzo en stiekum achter de px gekropen..

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Owq nee hoor ik voel me niet aangesproken, en als je zo grote meid ben met een groot mondje dan vertel je ook wel wie zicht voor schut zet...Maar nee dat doe je dan weer niet.. Grote mond, maar geen waarheid
    whahahahahha

10. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    En toen was het is lekker stil :D

xxx

12. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ja sorry hoor, als je neppertje gaat spelen, dan weet ik hoe jullie zijn...kinderachtige meiden.....andere meiden reageren op jullie , dus op een verhaal wat helemaal niet waar is!
    :)

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja idd, als we willen gefopt worden dan gaan we wel naar Clownen toe hoor of naar een goochelaar
    Maar nite hier, kom op wie is er dan kinderachtig bezig?

14. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

omg wat een theorieën ineens :-|

15. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    pff was net aan het rekenen als ik uitga van gewoon 22 sept dan zou ik dus 17 okt kunnen testen met een middel cyclus
    zou ik uitgaan van 1 okt zou ik 27 okt kunnen testen....

maar als ik nu wel gewoon meteen zwanger zou zijn geweest zou ik nu al kunnen testen...mijn ongis zijn normaal 5-7 dagen en nu dus 2 keer 2-3 dagen en dan heeeeeeeeel weinig.

wat zouden jullie doen?

16. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ja en die theorieen voeren jullie in de praktijk uit..zielig!

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Nou.. als jullie dat denken...vooral doen..

18. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    misschien voor je eigen gevoel eens testen...dan weet je het zeker..en dan wacht je op je volgende ong. als het nega is.....dan kun je je cyclus beter bepalen?

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ja miss eens doen ja
    maar ga dadelijk met mijn ouders en man winkelen....die weten niet dat we bezig zijn willen het deze wsl laatste keer zo graag geheim houden.
    Maar miss kan ik doen alsof ik iets vergeten ben en even terug de winkel in hihi.

thx
    laat zeker iets weten

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Ja maar Yuna...hoe zit dat dan?
    Ik bedoel poohbear heeft zich erg toevallig op 4-9 aangemeld....maakt mij verder nix uit, maar ik vind het zo ontzettend laag om hier steeds te komen zeiken...we hadden het toch uitgepraat...en ik had nog een berichtje gezet van....dat we erover uitgepraat waren...punt uit!
    en dan beginnen jullie weer opnieuw...tja das zielig!
    wo word de sfeer niet beter op het topic...en de andere meiden( die hier nix mee te maken hebben ;) ) die moeten er voor boeten!
    Laten we gewoon gezellig doen..en elkaar niet afzeiken!

Deel Deze Pagina