Het komt er gewoon op neer, dat sommige onder ons totaal niet serieus zijn. Beetje jammer. Vele meiden hier zitten in onzekere periode en vragen hier hun mening. Wij geven die hier. En dan toch zijn er meiden die eigen een "nep"" persoon zijn :S. x
HIHIHI ja dat kun je zekers doen ja....veel suc6 en hopen op een posi test meid! [-o< DUIM>>>DUIM>>>>>DUIM! [-o<
Thx Bianc Steffie, ik duim ook echt voor je ennuh mishcien kan je ff stiekem een testje halen ...Of je gaat met me ma (was het toch) ff een drankje doen en stuur je mannetje op pad ff snel xxx
brrrrrrrrr meiden..heb straks een feestje...HELEMAAL geen zin in, maar moet toch heen ik ben niet helemaal in een goed humeurtje.......
owjee meisje, van je schoonpa of niet? Of was dat nou gister avond :S haha hoe komt het van je slecht humeurtje :S xxx
hey meiden ben ik weer even. gaan zo naar vrienden toe maar wat is het hier weer gezellig zeg. zullen we voortaan gewoon allemaal lief zijn tegen elkaar en als jeje irriteert aan iemand gewoon een pb sturen of negeren. lijkt me wel het beste voor de sfeer hier op het forum. verder hier alles goed beetje last van steekjes maar verder niks aan de hand. nog een paar dagen xxxxxxxxxxxxxx
eyey, thja je heb wel gelijk maar er obver ophouden kunnen sommige meiden helaas niet. Ze beginnen er toch steeds over :S xxxx
Het is idd weer gezellig, jammer dat het telkens weer op nieuw begint Heb ook een fikse baaldag zeg, hoop ellende in de familie, ruzie met mannetje. Heb er allemaal ff geen zin meer in bah bah
thja meis sommige willen het ook dat het ophoud, maar als er steeds 2meiden zijn die het weer omhoog halen dan krijg je dit weer ennuh ruzie met je vriendje :S niet leuk nee :S hoop dat het snel weel ok word xxxx
he lampie hopelijk is er niks ergs oin je familie en je moet geen ruzie maken met je mannetje daar moet je mee klussen. alles komt goed meid kop op. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Komt ook wel goed, heb er nu gewoon zwaar de pest in. Ben gewoon een beetje uit mn hum, mannetje had de geweldige opmerking "je moet zeker ongesteld worden?" grrr zou hem toch op zn kop slaan, en klussen kan hij voor nu ook ook zn buik schrijven hahahaha Tja, wat familie betreft, sinds ons ma is overleden, is de boel ontregeld en nu is dat dus op een hoogtepunt gekomen
hahah neeh bloem..ik heb nu een ander feestje..gister verjaardag schoonpa ja..klopt morgenmiddag visiste..hahahah..gaat steeds maar door hier..en dan maandag alweer werken..dus nix aan het weekend gehad dan..nouw ja..geen rust bedoel ik dan hé! Idd we gaan gewoon hier gezelli verder..en geen gezeur meer! Geen oude koeien meer uit de sloot halen..of geiten mag ook
owja dat ken ik ik had ook vanaf disndga aovnd alleem maar visite haha gister avond lekker rustige avondje gehad haha ennuh ik haal liveer konijnen L zijn liever hahahahha xxx
ik wil zo graag testen ik wil het zo graag, kreeg net enorme pijn in me buik dus wacht vanavond maar af en test dan maar morgen (als er nog niks is natuurlijk).wie nog meer morgen testen?
Hé meiden Ik heb de ruzie niet gevolgd en ga het ook niet terug lezen, maar ik hoop echt dat het vergeten en vergeven is. Op deze manier is het voor anderen ook niet leuk om te forummen. Uiteindelijk zitten we hier allemaal met hetzelfde doel, en dat is zwanger worden en de periode met onzekerheid en zorgen tot aan die + test zo goed mogelijk doorkomen. Luna