Ey meis, nou ik zal zeggen doe ook geen moeite om terug te lezen want het is al goed gemaakt tussen de mensen wie ruzie hadden . Ennuh hoesie met jou verders?/ xxxxx
hey meiden, ik wil zwanger zijn ! ! ! ! ! haha willen we natuurlijk allemaal maar ik wil testen maar doe het nog maar even niet. het ene moment denk ik ja het is gelukt en het andere moment denk ik ohw ik wordt gewoon ongi. had alle geduld maar wil nu niet meer zo lukken. ga ff lekker een pizza eten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Godver bloempje kan je nou gewoon niet even je bek dicht houden en kappen.. JIJ/Jullie gaan er verdomme de hele tijd op door.. Als je wilt dat erover gestopt wordt DOE DAT DAN OOK! maar jij moet er de hele tijd over door gaan! jij/jullie moeten de hele tijd overal opspringen als een kip zonder kop met al die gesmeden theorien die we zogenaamd al vanaf 4 sept hebben gepland jullie maken van dingen allemaal rare theorieen..DIE NIET BESTAAN! jij/jullie maken ervan dat we begonnen zijn en doorgaan LEES eens een keer zonder dat bord voor je kop.. en anders hou gewoon je grote wafel een keer dicht en en kap ermee om er energie insteken wat je al niet wou vanaf pagina 428 ofzo!? Dus doe niet zo schijnheilig! Dit is het laatste wat ik tegen jullie zeg en ik lees niet eens meer wat jullie schrijven. PUNT- KLAAR - OVER - UIT!
Nou dames laten we het gezellig houden zeg! Hier worden we allemaal niet vrolijk van! Yuna,blijf gewoon gezellig bij ons joh,je mag ook met ons kletsen hoor meis... Enne ik heb me al die tijd erbuiten gehouden maar (geef mijn mening)ik vind wel dat Yuna gelijk heeft,eens moet het zat zijn! Knuffel voor ons allemaal dan maar? We hebben wel allemal 1 ding gemeen en dat is zwanger worden,laten we elkaar steunen...
meiden, als we er allemaal over door blijven gaan houdt het natuurlijk nooit op. wat maakt het uit wie er begint en dat soort dingen als we er allemaal over ophouden is het gewoon klaar. en ik had me er ook nog niet mee bemoeid maar het is niet leuk zo voor degene die er niks mee te maken hadden om hier nog te lezen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hey! ik mag morgen testen, maar ga toch nog een paar dagen wachten (als er in de tussen tijd niks komt) heb de hele week al zeurende pijn (eigenlijk gewoon raar gevoel meer dan pijn) in mijn buik. Niet echt de ongiekrampen, maar toch.... het is wel moeilijk! en spannend natuurlijk! jij veel suc-6 en ik zal duimen voor je dat het posi is! liefs
Pfoee, hier zijn de rode duivels in vliegende vaart geland, errug pijnlijk. Nu weet ik in ider geval dat mn lijf het doet, Wel een korte cyclus, 24 dagen, ben er 28+ gewend. Nu kunnen we dus echt voor het echie (nu weet ik wel weer waarom ik met de pil begonnen ben) Dus manlief had bij puur toeval toch gelijk hahaha
hey lampie alles weer goed gemaakt met manlief? nou op naar de volgende ronde en hopen dat je niet meer ongi wordt na deze. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jawel, is weer goed was gewoon even een botsing tussen twee werelden hahahaha. Maar wat doet dat ongesteld zijn zeer zonder pil, potverdorie :s Is weer even wennen, hopelijk niet te lang wennen dan Kan het trouwens kwaad een korte cyclus?
ja ik ken dat wist ook weer meteen waarom ik aan de pil was. en al die zooi, ik was aan een pil waar je niet ongi van werd dus was heerlijk haha. ben nu bij vlagen misselijk en allemaal kleine steekjes onderin mijn buik. heb trouwens bijna geen afscheiding, alleen een beetje nat, snap je. wat kan dit zijn. weet het moet geduld hebben maar is best moeilijk. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik durf helemaal niks meer te zeggen anno, mijn lijf is zo in de war van het ontpillen volgens mij dat ik werkelijk waar niet meer weet wat mn lijf wel doet of hoort te doen hahaha. Ik hoop voor je dat je postief mag testen over een paar dagen
hoi, ik durf het ook allemaal niet te zeggen, maar blijf een beetje hopen.stiekem haha was vorige maand niet zo teleurgesteld dus hoop dat het deze maand ook niet ben als ik toch ongi wordt. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik moet zeggen dat ik er vrij rustig in sta, mannetje en ik hebben ook afgesproken om niet verplicht te klussen anders is het hele spontane er ook af. Eigenlijk word dit pas de eerste ronde, omdat dit de eerste ongesteldheid is na de pil. Dus we zien wel hoe het loopt. Ik blijf duimen voor je anno
zorg je wel dat je duimen niet pijn gaan doen, ik zit nu pas in de tweede ronde maar ik heb wel hoop deze keer. heb het idee dat de pil helemaal weg is en dat we op tidj geklust hebben. krijg sinds gisteren ineens allemaal klachtjes. steekjes in mijn buik, af en toe een beetje misselijk en gisteravond deden mijn borsten ongeloofelijke pijn maar ja wie weet houdt mijn lichaam me weer gigantisch voor de gek. succes en ik spreek jullie allemaal weer. wel lief zijn he haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Heey meiden... Hoe is het met jullie? Ik post hier niet meer zoveel, want wil me er niet teveel mee gaan bezig houden.. maar lees nog wel elke dag mee hoor Maar ik had even een vraagje... Vorige week woensdag ben ik ongesteld geworden. Dit was zondag over. Deze week hebben we wel geklust, maar nu had ik vandaag ineens af en toe heel erg buikpijn. En zonet ging ik naar de wc en moest "p...en en plassen" haha...kzeg het hele woord maar niet..viesss haha.. maar toen ik keek, was het ineens allemaal bloed Ook op het wcpapier kwam alleen maar bloed.. Ff gedoucht en weer "geveegd" (ja sorry hoor ) en niks te zien.. Weet iemand hoe dit kan? Vind het zo vaag..heb dit nog nooit gehad xxx Samantha
hey iedereen ik lees maar even bij , blijf vandaag niet lang heb niet veel zin , teveel over ruzie weer, ik ga proberen niet veel meer te lezen volgende maand moest het niet gelukt zijn , want wil mij er niet veel meer met bezig houden, zie altijd maar valse symptonen allee denk ik toch maar zien wel ben nog vrij nieuw hier maar wil toch wat vriendinnen maken
Ik snap er helemaal geen donder meer van, zo is er ruzie dan weer opgehelderd dan weer ruzie en weer opgehelderd en nu zie ik weer ruzie?!?!?!?! Kom op mensen we zijn hier allemaal voor hetzelfde en laten we elkaar daarbij slteunen, daar hebben we allemaal veel meer aan dan elkaar een hoek in te trappen. ***Grouphug*** of iets wat erop lijkt hahahaha
Hallo meiden, Hier zijn de aangekomen, dus nieuwe ronde nieuwe kansen. In iedergeval wel en mooie cyclus van 28 dagen! Ik zal morgen alles weer bijlezen! Liefs Monique