ook goeiemiddag alweer meiden, Welkom nieuwe meiden! Sorry als we tegen jullie zeggen dat je nog beter even kunt wachten met testen of maar blijven zeggen dat je lijf je voor de gek kan houden want onze topic luid nog wel 'eerste ronde?' Maar daar zijn wij allang aan voorbij gegaan dus de ervaringen spreken hier meer dan de gevoelens haha! vandaag eerste dagje vakantie, moest mezelf verplichten om tot 11 uur in bed te blijven.. om half 9 nog wel even getest omdat ik al twee dagen ontzettende last van (.)(.) heb maar wederom niets dus ik denk dat ik ook niet ongi word deze ronde... Bereken zo even mijn NOD opnieuw en Lotte, wil je me op de lijst zetten dan weer? ? Heb sinds vandaag geen last meer van misselijkheid en boobs enzo. Ach ja volgende ronde maar weer dan! Deze week lekker met vriendinnen beetje kletsen en alles even vergeten.. Fijne dag vandaag allemaal!
Even een vraagje, ben gisteren ongesteld geworden, een cyclus van 24 dagen, maar moet ik nu voor de volgende ook gewoon 24 aanhouden?
je kan het beste je langste cyclus aanhouden... is het iig geen teleurstelling! hier geen nieuws, ik heb het hele weekend gewerkt, allebei diesnten van 8 tot 16... pff wat duren die dagen lang zeg als je alleen bent! Jakkes! Hopelijk komt mijn mannetje zo weer thuis, want weet eigenlijk niet waar hij uithangt! zo maar ff bellen! iedereen succes en alle nieuwen: welkom! knuffel!
hoi meiden ben ik weer. vanmorgen echt krampen, dacht dat ik ongi werd maar gelukkig niet. vanmiddag was ik ineens hartstikke misselijk en had het gevoel dat ik flauw zou vallen. bah bah gelukkig snel weer over. verder alleen erg moe en niks aan het handje dus we zien wel weer. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ja vies woord he afwachten ik hou er ook niet van maar er zit niks anders op. vraagt manlief vanmiddag ook nog, moet je ongesteld worden dan?ik zeg nee ik moet niet meer ongesteld worden man. hij lachen haha mannen haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
haha, nee we moeten de eerst komen 9 maanden niet ongesteld worden! begrijp dat nou eens! haha inderdaad mannen! xx
24 dagen is mn langste cyclus normaal altijd 28 dagen met pil. Dit is de eerste nadat ik gestopt ben met de pil, dus de eerste natuurlijke an tja mannen, gisteren vroeg manlief het zelfde, en ik werd spontaan ongesteld. Ik heb gevraagd of hij het de eerst komende maanden niet meer wil vragen hahahaha
haha ja nou ja als het niet goed is moet ik dinsdag ongi worden maar hoop natuurlijk van niet. vorige maand voelde ik niks, toen ineens buikpijn en tadaaa daar waren ze. nu heb ik al 3 dagen krampjes dus weet het niet. we zien wel weer idd weer afwachten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
het is altijd balen als je niet direct zwanger bent, ik hou mij er niet meer dag en nacht met bezig denk dat dat beter is lees nog wel elke dag mee zoek wat nieuwe vriendinnen liefst die ook zwanger willen worden dus zit hier wel goed heb ook veel vragen maar weet niet aan wie ik ze kan stellen groetjes daisy
ik had vier dagen geleden precies mijn maandstonden maar duurde maar een paar uurtjes nu heb ik redelijk last van buikpijn maar moet nog steeds mijn maandstonden niet krijgen heb geen pijnlijke (.)(.) dus van wat zou het dan zijn?
ik denk dat je je ongi bedoeld. kan je innesteling zijn geweest maar ik ou even afwachten, net las wij allemaal. maar stel je even voor. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
vrijdag is de dag dat ik ong moet worden, ik word het meestal snachts..dus moet nog ff dikke 5 dagen wachten. ik voel echt helemaal niets raars, dus ik weet bijna 90% zeker dat ik niet zwanger ben. tis ook nog maar de eerste ronde. en ja een vraag, hoe kan het nou dat sommigen die per ongeluk de pil vergeten direct zwanger raken...ik snap daar nou echt niets van. groetjes priscilla
ik weet het echt niet maar ik ga zeker wachten , bij ons in de vriendenkring zijn er al heel veel mensen zwanger maar niemand mag weten dat ik er ook aan begin zal mij even voorstellen ik ben Daisy, ik ben 25 woon in Belgë heb een heel leuke vriend van 39 en ben nu drie maanden gestopt met de pil, ik heb nog niet veel vriendinnen doordat ik altijd in de horeca heb gewerkt, maar er nu weer uit ben, nu heb ik gewoon een job van 9 till 5 groetjes daisy
Hier weet ook nog niemand dat we bezig zijn voor een kindje, voorkomt een hoop vragen in ieder geval en welkom Daisey
Welkom alle nieuwe! Gezellig een naamgenootje erbij... Wat een dag vandaag,pffff... Zo heb je niks en gister 2 feesten en vanmiddag verjaardag van m'n schoonpa. Vanavond lekker vroeg naar bedje toe! Wij hebben ook nog tegen niemand vertelt dat we weer aan het proberen zijn,idd krijg je iedere x weer de vraag,EN? Nee dank je,daarom zo fijn hier,kan je alles hier kwijt,fijn toch? Succes meiden! [-o< [-o< [-o< [-o< -x-