Ik heb er heel veel, was zelfs zo wanhopig dat ik de verloskundige een mailtje heb gestuurd. - 's morgen heel misselijk - Veel plassen - Draaierig gevoel in mijn onderbuik als ik ga liggen - Heel moe, vooral overdag - Heel emotioneel - Af en toe last van een hardere buik, en beetje kramp-achtig gezeur onderin - Vocht uit de tepels - Beetje opgezette buik - Al paar dagen last van veel afscheiding, wittig (heb ik normaal nooit last van) - Ongeveer 2 weken geleden een rozige afscheiding gehad, maar was kein beetje - Af en toe witte vlokken in urine - Hele sterke reuk Volgens mij heb ik nu het meeste wel getypt... Maarja, zolang de test negatief zegt kan ik er zelf niks anders van maken dan ontpillen, terwijl veel mensen zeggen dat ik toch wel eens zwanger zou kunnen zijn.
Hey Anoniem1405, Volgens mij ken ik jou, nu jij het over je werk hebt bij telfort. Mijn NOD is 13 aug. Ben nieuw! Wat spannend allemaal. WEl leuk dat we allemaal aan het proberen zijn om zwanger te worden zeg!
Aha ok, naja bijna de helfd heb ik ook kwa symtonen :S maar HA zegt dat je van de spiraal niet ontspilt snap je xxx
Ja dat snap ik. Ik ben zelf altijd wel aan de pil geweest, mygrognion 30. Heb het lijstje ook even bij ontpillen gezet, misschien dat meer mensen hier last van hebben en toch niet zwanger bleken. Maarja, maandag nog een keer testen en dan zullen we wel zien wat eruit komt. Zal ook wel snel zijn dat het meteen raak is, ga ik verder niet vanuit.
Haha ik ga er ook niet vanuit, maar als ik dan bij topic eerste symtonen leest word ik toch wel war,m van binnen haha... vertoon de laaste dagen steeds meer rare kwaaltjes. ik duim maar wel voor je dat je zelf antwoord krijg
Ik duim ook voor jou Je wil niet weten hoe wanhopig ik nu bezig ben Heb die syptomen hier staan, bij anticonceptie/ontpillen, en ook al bij symptomen... Lijkt wel een dwangneurose zo Geduld raakt een beetje op, en het liefste zou ik nu nog naar de huisarts rennen, al weet ik zeker dat hij me net zo hard weer naar huis stuurt haha Denk dat ik zo maar moet gaan slapen, anders wordt het echt vervelend voor iedereen,overal dat berichtje met die symptomen erin... wat dan achteraf misschien niks te betekenen had
achjah meid ik begrijp je ik heb ook aan tal symtonen: *heel snel moe *misselijk *vaak strak gespannen (onder)buik *verstopte neus (geen snot of slijn) echt me luchtwege *opgezette buik *knorrige gevoel in buik (geen honger) Dus thja we zitten in het zelfde schuitje alleen jij bent over tijd en ik moet nog 11 dagen me innsteling is nog geen eens geweest. Al heb ik wel 2 a 2.5 weken terug 1 dagn heel veel witte afscheiding/slijn gehad. Dus thja zelf ik bennu beetje gek worden xxx
Had jij met die slijm ook het gevoel dat het eruit liep... ik kan het af en toe gewoon voelen lopen, net alsof je pas geklust hebt zeg maar Sorry voor de smerige details
Had jij met die slijm ook het gevoel dat het eruit liep... ik kan het af en toe gewoon voelen lopen, net alsof je pas geklust hebt zeg maar Sorry voor de smerige details[/quote] Ja ik heb echt werkelijk waar 2 keer een ander slipje aan moeten trekken, later die dag heb ik een inlegkruisje gepakt. Ja voelde het echt eruit lopen, me vriend dacht savonds dat ik wel heel erg opgewonden was erg he haha (sorry voor mij smerige woorden
Ja ik heb echt werkelijk waar 2 keer een ander slipje aan moeten trekken, later die dag heb ik een inlegkruisje gepakt. Ja voelde het echt eruit lopen, me vriend dacht savonds dat ik wel heel erg opgewonden was erg he haha (sorry voor mij smerige woorden [/quote] Geeft niet, heb gelukkig een sterke maag, en doe het zelf ook Ja dat idee heb ik ook, was vandaag wat minder, maar ik heb nu de laatste tijd elke dag maandverband voor, voor die slijm of voor plotselinge want je weet het maar nooit... maar dat is bij mij ook heel herkenbaar, en mijn vriend dacht precies hetzelfde als die van jou
haha ja inderdaad, in dat opzicht zijn ze bijna allemaal hetzelfde. Ik zal hier in ieder geval voor je duimen. Als je het niet erg vind kruip in mijn bedje in want ik ben echt kapot. Heb het gevoel alsof ik vandaag bergen heb verzet, terwijl ik nog niet eens zoveel heb gedaan. Tot morgen en slaap lekker allemaal
Is goed slaap lekker, ja ik heb het gevoel dat ik de marhaton heb gelopen :S (heb de hele dag niks gedaan haha) xxx
Houdihoe... Ik ben erweer..pffffffffff DAMES heb eerst 11 bladzijdes door moeten spitten...owoowow..jullie zijn ergguh .... Wat een kwaaltjes allemaal meiden..ik duim erg voor jullie...laten we het hopen!maar niet iedereen inene x zwanger worden, want dan voel ik mij zo alleen ... Meiden die bij de club zijn gekomen...welkom en klus ze hahaha.. Heb fijn gewerkt wel, maar heb gewoon ontzetttende zin in vakantieeeeeeeeeeeeee....pfffffffffff nu nog 4 dgjes werken, ben gewoon de dagen aan het aftellen hiero...BAH :x maar goed...mijn streep op de buik is trouwens weg..hoop dat ik in ronde 2 in de roze auto mag stappen...hoor je ook wel veel hé, dat meiden in ronde 2 zwanger raken, toch? Heulllllllllllllllll Veel liefs Bianca
Jaja ik begin s'middags om half 4..(drie uur weg met de toettoet) en ben vrij om half 11, morgen dienst van 8.00 tot 16.00..dus morgen aaf denk wel aanwezig... zaterdagaaf weer late..dus dan ben ik er weer niet sávonds..saai hé ... Jaja jullie moeten allemaal heel hard duimen voor mij....mijn moeder was in ronde 3 zwanger van mij, bij mijn broertje overigens bijna een jaar over gedaan ... Maaaaaaaaaar we zullen zien
Nou jullie zijn echte kletsmajoren"", ik heb verdorie 25 minuten zitten lezen voordat ik aan het eind was en vanmiddag om 15 uur voor het laatst gekeken. Nou bij mij is nog niks te bekennen van de ongesteldheid. Had gister wel het gevoel maar nu niks meer. Heb vanmorgen beetje staan kokhalzen en mijn (.)(.) zijn gevoelig, heb ik normaal nooit. Morgen gaan we dus even eruit tot maandag dus ik weet het ook niet...ga vrijdag ofzo testen denk ik als er nog niets is...als er ergens een pc staat zal ik jullie op de hoogte houden. Denk zelf telkens het zal wel niet, maar aan de andere kant denk ik jaaaa je weet maar nooit...! Nou tot snel, Liefs Kim PS: succes allemaal en welkom voor de nieuwe onder ons. Kussiessss
Jeetje wat een geklets haha, Femmes welkom! Bianca, ik zag gisteren avond ook ineens een streep na het douchen. Van mijn schaamhaar tot halverwege mijn navel?!?!?! En dat verstopte neus?! Ik dacht dat het kwam omdat ik net van de spiraal af was en heb vernomen dat je wel vatbaarder bent voor bacterien en minder weerstand hebt. Dus ik dacht dat ik idd verkouden ging worden. Maar het is idd een verstopte neus, beetje opgezette klieren (iemand nog meer hiervan last) Beetje verhoging, of het gevoel van warm hebben. Heb het nu s'avonds vooral koud en overdag moe als een hond... Ga dit weekend naar zee met vrienden en ga dan op zaterdag testen.Jullie horen het maandag! dikke kus en tot na het weekend!