wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    is idd prettig dat je hier terecht kan, zit ook niet zo te wachten op de grote "EN" vragen. Er word nu al gekletst over het feit "dat het nu toch wel tijd word voor ons" . Word ik altijd een beetje kriebelig van hoor :s

2. bij ons weten mijn schoonouders het en een paar vrienden omdat we volgend jaar met hun op vliegvakantie ouden gaan en dat misschien niet door kan gaan.
    verder weet niemand het maar ze verwachten het denk ik wel omdat wij getrouwd zijn omdat we kinderen wilde en ja we zijn 4 maanden getrouwd dus af en toe komen de vragen al wel, wanneer komen de kleintjes.
    haha en wij dan mooi, voorlopig nog niet hoor haha.
    maar idd wel fijn dat je hier je vragen kwijt kunt, de meeste van onze vrienden wonen nog thuis en zijn vrijgezel of hebben een vriendin van 17.
    dus die denken nog aan hele andere dingen.
    maar wij krijgen geen vragen van EN?gelukkig

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. hey meiden ik ga nog ff tv kijken en dan lekker naar mijn bedje, vakantie zit er officieel weer op dus morgen weer vroeg op om te gaan werken.
    wel jammer dat die vakanties altijd zo snel gaan.
    maar gelukkig morgen weer met mijn beebjes knuffelen.
    ik lees morgen weer bij en hopelijk ben ik dan nog niet ongi, wil graag wachten met testen maar weet niet of dat gaat lukken. wacht iig tot donderdag.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik weet wel waar dat vragen vandaan komt,mijn zus is vrij jong getrouwd en had daarna vrij snel kindjes. Wij ziijn nu ruim een jaar getrouwd en tja, dan word het tijd hahahaha

5. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    Wij zijn nog niet getrouwd maar zijn toch klaar voor kindjes, bij ons zal het andersom zijn eerst kindje en dan trouwen, alleen mijn zusje weet het zij wil zo graag al tante worden , en ik ben haar oudste zus
    alleen mijn moeder wil nog geen oma worden allee voorlopig nog niet, tot ze miss weet dat ik zwanger ben dan zal ze wel veranderen maar zo ver is het nog niet
    groetjes daisy

6. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hahah idd...dan word het automatisch al gezien als: jullie moeten ook aan kindjes beginnen!

Hier nog steeds nix...brrr vind het nu wel heel erg spannend worden hoor..
    Bij mijn eerste kwaaltjes komt nu ook pijn in de onderrug en mijn temp is nog steeds hoog!
    Ik heb ent ff gekeken en toen was ie 37.5 en die van mijn vriend was 36.1 dus tja hahahaha :)

7. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    ik duim voor je Bianca! :D

ach ze horen het wel als het zo ver is, hopelijk horen ze het dan ook snel hahahha

8. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Dank je Lampie, maar heb een goed gevoel erover.....maar dan weer momenten van..ach zal wel zijn dat mijn cyclus in de war is!

Ik weet het niet meer!

9. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo ben hier weinig geweest dit weekend maar had het druk druk.....
    Kom ook net pas thuis.
    Nog geen nieuwe zwangere maar zit er volgens mij toch wel aan te komen en mag ook wel weer een keertje toch......

Vandaag een nieuwe auto gekocht eindelijk krijgen hem deze week al Joepie kan niet wachten.
    Nou nog een paar dagen wachten en dan met de ovulatie testen beginnen om te kijken of ik me ei kan vinden en dan hopen dat het deze ronde eindeljk raak zal zijn.

Nou iedereen succes met testen/ongi/wachten.

Ben er morgen denk wel weer.
    Ga zo lekker in me bedje liggen ben op en morgen weer vroeg op en werken.

fijne avond iedereen.

xxx simone

10. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    fijne avond ook nog Simone..en slaap lekker..

Ik ga denk ik ook zo op bed, ben kapot, oom en zijn vriendin hier geweest vandaag met de kleine van 4 maanden...liefffffffffff :D
    Maar ben nu kapottttttttt...slaap lekker iedereen en morgen weer gezond op!

11. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Bianca jij maakt het ook spannend!
    Wanner ga je testen?

12. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    donderdag en mocht het dan weer nega zijn, dan ga ik denk ik naar de dokter want dan heb ik al een cyclus van uhmmmmmmmm 41 dg

13. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Avond meiden! ik ben net met een vriendin naar "fame" de theater voorstelling geweest. erg gezellig en daarna nog even wat gegeten samen. Leuk zo'n meiden avondje! Moet zeggen dat ik er alles aan doe om de tijd wat sneller te laten gaan, want ik heb dit weekend wel 6 keer gekeken welke datum het ook alweer was. Kan me eigenlijk ook niet zo goed voorstellen dat mijn cyclus zo lang is, maar goed ik hou wel vol tot na mijn nod, dus nog heel veel nachtjes slapen...

14. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Hoe lang is je cyclus dan? 35 dagen?

jeetje das wel lang...

15. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ff vraag hihi
    vandaag eens voor de fun de termometer gepakt...heb ik een temp van 35,4 is wel erg laag lijkt me
    maar zou het dan echt mijn ei zijn? want de cyclus staat op 20 dagen in de banner.
    liefs steffie

16. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    neeh steffie dat denk ik niet...op die banner moet je niet veel doen, je moet je lichaam goed leren kennen, en dat kun je mede door het meter van je temperatuur doen, kan zo zijn dat jij je ei pas hebt, vlak voor je NOD...ieder is weer anders ;)

Mijn theorie 8)

17. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ok dan haha
    maar ehhmmm bij alle die heb ik tussen de 6-3 dagen voor mijn nod getest enne alle drie dik positief....dus het zou kunnen...dat mijn ei echt zo vroeg is natuurlijk
    heb nooit hoeven wachten dus is een beetje vreemd zo lol

18. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Ja kan ook natuurlijk, maar omdat je temp zo laag is :(

19. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Bedoel je nou 21 okt of nov. Haha.. sept. is al geweest. Sint komt er weer aan.

Groetjes Lotte

20. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Alles goed met jullie?
    Hier nog steeds geen duivels!
    Ik ga morgenochtend testen. Daarnet namelijk overgegeven en toen helemaal vergeten om met me ochtendurine te testen.
    Dus doe ik het morgenochtend.
    Nu net onder de douche, Fuck zeg me tepels doen verrot pijn kan ze niet eens aanraken!

Vandaag zijn me ventje en ik 5 jaar samen! WHOEHOE!
    We gaan vrijdag tot zondag een weekendje weg :)
    Dus hopelijk test ik morgen roze! Dan vertel ik het hem denk daar pas haha!

Ik moest eigenlijk om 7 uur beginnen met werken maar mag half 9 komen. Gelukkig maar haha.
    Nou meiden tot vanmiddag/avond.

@ Bianca: Mijn cyclus was 28 dagen. En nu ben ik er dus al 8 overtijd! Ben benieuwd

Deel Deze Pagina