wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @Yvett

:D:D:D Spannend :D:D:D ik ga heel veel duimen voor je ;) Morgen test je gewoon positief kan niet anders ;) hjaha

Ennuh gefeliciteerd, 5 jaartjes samen :D
    Leuk hoor weekend je weg, hopen dat je goed nieuws mag vertellen :D

Hier alles lekker, was al om 6 uur me bedje uit, gelijk afwas gedaan. zo boodschappen doen en afstoffen was doen en zuigen/dweielen en ik ben klaar voor vandaag :D hahaha

xxxx

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Luitser en huiver :
    haha

Ik had fftjes niks te doen (jaja heb een was lijst met wat ik nog moet doen haha maar nog ff geen zin in)
    Dus lees ff wat er in de Lounge geschreven staat, kom ik op een topic:
    "meisje van 10 zwanger en inmiddels bevallen"" :S waar gaat de wereld naar toe vraag ik me af. Ik vind 16/17 al jong :S maar 10!
    En owja ergens in ver weggie stan is er een meisje op haar 5de bevallen van een zoon :S:S:S:S:S:S:S

Moets het ff delen met jullie hahahahaha :p:p:p

xxxx

3. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Goedemorgen allemaal,

Vandaag moet ik volgens mijn kalender ongesteld worden, en meestal wordt ik dat 's avonds.. dus ik mag nog even wachten. Ik ga zo hetzelfde als bloempje doen... huishouden.. haha..
    Dochter zit ziek thuis. Keelpijn, zat er wel aan te komen, aangezien ik het vorige week had. Dus die zit nu met een dekentje op de bank met een beker warme melk met honing tv te kijken. Man zit ook thuis want die is door zijn rug gegaan afgelopen vrijdag. Dus heel de fam. is gezellig thuis......

Echt raar he.. een kind van 10 jaar. Waar ben je zelf dan als ouder? Mijn dochter is nu bijna 8 en denkt nog steeds dat de ooievaar de baby's brengt.

nou weer een heel verhaal...

Iedereen heel veel succes vandaag met alles!

Groetjes Lotte

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja maar zal het aan die ouders liggen? Ik bedoel jou meisie van 8 gata ook buiten spelen hou je die elk minuut in de gaten>? (niet dat jou dochter het doet ofzo maar bedoel van kan je je kind elk minuut van de dag in de gaten houden?)

Ik bedoel kindere van die leeftijden gaan doktertje of vader en moedertje spelen, weet jij veel hoe ver die kinderen gaan, toch? En als ze het van tv zien of boekjes thja kinderen doen geloof ik alles graag na?

Maar in dat berichtje stond ook dat die ouders dat meisje al dikker vond raken en dat ze op dieeten hebben gezet. Maar je gaat er toch niet van uit dat je dochter van 10 zwanger is en daarom dikker word?
    Kijk als je 16 bent ok dan snap ik het nog wel een beetje dat jke dan gelijk aan zwanger schap gaat denken maar 10 jaar?

Pff met er niet aan denken als me kind 10 is en thuis komt en zwanger blijkt te zijn :S.
    De vader (vadertje) was 13 jaar. Mara 13 jaar dan snap je toch wel beetje dat kindjes niet van meneer ooievaar komt? Of heb ik het mis?

@Lotte ik duim voor je dat je niet ongi word hoor ;0

xxx

5. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    ja, dat is wel zo, dat je je kind niet heel de tijd in de gaten houdt. En ik hoop echt niet dat het mij zal overkomen dat me dochter op een gegeven moment thuis komt om te vertellen dat ze zwanger is... Maar toch... 10 jaar.... waar gaat het heen? Ik was volgens mij nog niet ongesteld toen ik 10 was...

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nee idd ik denk dat veel moeder het niet hopen dat hun kinderen voor hun 20ste thuis komen met ik ben zwanger ;)

Idd ik was op me 10de ook nog niet ongesteled, ik speelde volgen smij zelf nog met me poppen. En dat niet alleen verkiring had ik wel maar handje vast houden was het limiet hahahah

xxx

7. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    ja idd... verkering.. en in het geheim he.. want niemand mocht het weten..haha... Ik speelde ook nog met mijn poppen. Ik kreeg me eerste zoen toen ik 13 was en ja... toen ging alles wel vrij snel bij mij.. Maar ik had ondertussen wel sexuele voorlichting gehad van mijn moeder.. (jeetje, dat moet ik dadelijk ook nog gaan geven....pff) haha

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja idd wel geheime relatie had je toen ;) haha want stel je voor dat je ouders het wisten je shcaamde je kapot haha.
    Mijn eerste kus/zoen krijg ik op me 12de en pas 3 jaar later kwam de rest haha (me vriend(nu ex) was 19) dus thja.

Maar idd ik krijg rond mij 14de voorlichtingen, maar op school warebn ze er ook heel vroeg me begonnen.

en idd voor je het weet zit jij met je meid rond de tafel over de bloempjes en de bijtjes te praten :p

xxx

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Op haar 5e bevallen? Vind je het erg als ik dat eem broodje aan verhaal vind?

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
  11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik zag er ook een foto van maar misschien vinden mensen het schokkend als ik die hier plaats.
    Dit is de link:

http://www.snopes.com/pregnant/graphics/medina.jpg

Voor ons een duidelijke zwangere buik, maar feit blijft dat je dat niet verwacht als je kind 5 jaar is (en al helemaal niet in 1939).
    Ze dachten bij haar aan een tumor. Tjee.....

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha ja Luna ik dacht ook dat het verzonnen was :S ,maar toen ik die plaatjes zag :S bah moet er niet aan denken

Maar bleek dat dat meisje een ziekte had ofzo dat ze sneller een vrouw werd. Ze had ook al volgroeide borsten en bij 4 jaar of zo( verander als ik het fout heb) ongesteld geworden.(sorry zag dat ze 8 maanden oud was en toen ongesteld werd, en op haar 4de borsten had)
    Mara ik neem aan dat ze niet zwanger is gewordne met liefde ;)

Zo hier al boodschappen gedaan :D nu alleen nog stofzuigen en dweilen en dan zonnebanken :D haha

xxx

13. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ik weet het niet hoor, maar 5 jaar en dan al sexueel actief? Is er dan niet sprake van incest? Bah.. Ik wil er eigenlijk gewoon niet over nadenken.

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja daar was ook sprake van ;)...Als het goed was haha. Want neem aan dat een meisje van 5 geen benul heeft van sex :S toch>

xxxx

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
  16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ik hoop met heel me hart dat geen enkel meisje van 5 daar benul van heeft. Die kinderen horen nog lekker te spelen en te fantaseren over elfjes en prinsessen!

Maar even wat anders, ik heb voor het eerst van mijn leven appelmoes gemaakt! en hij is nog lekker ook.. Nou is het niet zo moeilijk, maar toch..haha.. En nu is mijn mannetje nog even de bank aan het stofzuigen en dan doe ik zo de rest.. (stoffen bank, 2 honden en een kat, gaat niet samen)haha

17. Niet meer actief

Heyy meiden hier ik weer even.

Na een knudde nacht vanmorgen opgestaan met een stijve nek,
    ik verga van de pijn zit hier met een sjaal om mijn nek om het een beetje warm te houden :(

Hoe is het hier verder met iedereen, al posi testen?

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @lotte,

ow lekker breng mij is een bakkie :p:p:p

@lieselotje, pff meisie doe rustig ana me je nek, anders moet je veen van dat warmte zalf kopen ofzo? Of warmte kompressen er op leggen, wilt ook nog wel eens helpen :D

xxx

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb vanmorgen negatief getest.. En me temp was vanmorgen ook 0,2 lager. Dus denk dat ik gewoon ongi ga worden.
    Ga nu wachten tot ik bloed zie en anders pas t weekend weer testen.
    Moet eerst nieuwe bestellen. ;)

20. Niet meer actief

Balen Misszuilen, maar geen bloed geeft moed meis

Thanks Bloempje je bent een schatje :)

Deel Deze Pagina