hoi meiden Ik ben er ook weer, beetje laat uit mijn bedje, heb vanavond een avonddienst, dus ga ik me altijd een beetje uitslapen! heb helemaal geen zin in werken! jeetje een meisje van 5 die al een baby krijgt...moet niet gekker worden ... Ga vandaag nix doen in huis, heb helemaal nergens zin in, word een beetje verkouden volgens mij...steeds proesten...bah bah bah...kan niet gebruiken hoor! Hier nog geen ongie te bekennen, ben nu al op dag 38
@bianca ja erg he als dat meisje 25 is der kindje 20 kunnen ze samen stappen wel een voordeel hahaha En je kan elkaar kleding aan (onee was een jongen haha) Nog steed sniet ongi meid bah bah bah en ook nog is verkouden bah bah bah Ik moet eigenlijk ook stofzuigen en dweieln, eigenlijk helemala geen zin in :S:S:S xxx
heb ik wel vaker tegen deze tijd van het jaar...ff een klein dipje, nergens zin in, overal koud! Nee nog steeds geen ongie neeh....denk dat ie ook niet meer komt...ga donderdag denk ik testen, mocht die ook weer negatief zijn, ga ik denk ik wel ff langs de huisarts?! Wat zouden jullie doen?
Ja idd als je donder nou weer negi heb zal ik ook gewoon naar de huisarts gaan. Kijken of hij een bloed test wil doen en kijken wat daar uit komt :S Pff wel klote ff hoor, zo weet je niet waar je aan toe bent toch xxx
idd...vind het ook wel een beetje klote! Maar hoop dat ie donderdag gewoon posi is ... misschien sla ik wel een cyclus over?..kan ook! maar op het net staat dat je het beste gewoon over een week na NOD kunt testen, want in de bijsluiter van de testen staat meestal dag van de NOD, maar das bullshit staat er, want dat is alleen maar reclame trekkerij..zodat er meer mensen meer testen gaan kopen...ja weet ook niet.....klinkt wel logisch
Hey meiden, gisteren eindelijk ongi geworden.. 35 dagen... Heb mijn banner maar even op 30 dagen gezet (25-35 cycli) Dus Bianca er is nog hoop! maar heb je nou zelf ook niet dat je steeds blijft hopen: na 13 dagen kun je ook nog posi testen.. Dat dacht ik iedere test ook weer. Nu ga ik deze maand echt helemaal nergens op letten behalve op mijn lijf.. pff voel me lichamelijk gesloopt. Zojuist met manlief naar de bloedbank geweest. Kom ik erachter dat hij A-positief is en ik B-Negatief. Kan dus leiden tot Rhesus-factor. Gelukkig weten we het nu en kan het bij voorbaat gemeld worden als ik zwanger zou raken.. heb eindelijk vakantie dus ga ff lekker filmpje kijken ofzo! bye maar weer..
Lotte, mijn nod is nu 6 november (sorry van de laatste misrekening) Alvast grote dank voor het plaatsten in de kever!
ja weet het esmee...ik had mijn vorige cyclus 33 dg, maar zit nu dus op 38 dg cyclus al..jeetje, waar gaat het naar toe, denk ik dan...hahahaha
Hey Bloempje, Wanneer de beeb de bloedgroep van Bart (A-Positief) zou krijgen, dan kan het zijn dat ik (B-Negatief) antistoffen TEGEN de beeb aan ga maken omdat ik dus een andere bloedgroep heb dan mijn eigen beeb. Twee verschillende bloedgroepen in 1 lijf gaat niet samen. Ik zou dan de beeb gaan vergiftigen. Je krijgt hier dan 2 keer een injectie voor zodat je geen antistoffen aan maakt tegen beebje. vous snap?
ja kl*te he bianca.. het einde van het jaar zit je op 2 cycli in 1 Mijn bazin zei dat ik het tegenhield psychisch.. Ze zegt dat ze dingen wel voelt en ze zegt dat het de volgende ronde ook nog niet komt maar daarna..
ja ik geloof dat hier ook een zwangere was die het ook had. Ik heb er nog op gereageerd maar weet niet meer wie het was sorry Ja gelukkig zeiden ze bij de bloedbank dat het geen probleem HOEFT te zijn maar dat het op voorhand wel makkelijk is om te weten. Gisteren hoorde we dat een kennis ook bevallen is, heeft het HELLP syndroom (kort door de bocht: zwangerschapsvergiftiging) te vroeg geboren kindje, heeft zelf zwaar diabetes.. pff best moeilijk..
Hee MissyZuilen! Balen van je nega test! maar er idd geen bloed geeft moed. en mocht het toch helaas nega zijn, vol moed naar de 3e ronde! Ik duim voor je! Liefs Wendy
Heyy jakk esmee dat zijn nare berichten Ik heb wel vaker gehoord over het HELLP syndroom dat schijn je in verschillende mate te hebben en het kan zelfs heel slecht aflopen. Ik hoop dat het bij jouw kennis allemaal goed gaat. hoeveel te vroeg is hun kindje geboren?
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3), OKTOBER: 1: Eevitaa (1), Yvett (1) 2: 3: vomkie77 (1) 4: Bianca24 (3) 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), 8: Bambi (4), Lied (1) 9: anno103 (2) 10: Yuna28 (3), Lotte (3) 11: 12: Aagje1 (1), Anoniem1405 (3), Libra (1) 13: 14: 15: 16: 17: 18: Luna73 (1) 19: 20: 21: Noes (2) 22: truus1980 (1) 23: Daisy1975 (1) 24: nikkijane (2), bloempje (4), samsammie (4), wendy1983 (1) 25: miranda3xmama (1), Eimat (4),wendy1983 (1) 26: 27: Enomis (4) 28: 29: 30: 31: November 1: 2: 3: 4: Bambi82 (5) 5: 6: Esmee81 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen[/quote]