Nou ik kan de lijst er wel goed opzetten maar met de auto erbij lukt me ook steeds niet. Lotte weet hoe het moet dus dan komt het de volgende keer wel weer.
ik moet morgen niet ongi worden haha en ik wil dan donderdag testen, dan hoef ik pas ´s middags te werken en dan heb ik lekker ff de tijd om te testen en nog tijd om eventueel nog 1 te halen als ik twijfel. maar donderdag lijkt nog heeeeel ver weg. ik wil dat potje heeel graag hebben kan je het even komen brengen? xxxxxxxxxxxxxxxxx
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3), OKTOBER: 1: Eevitaa (1), Yvett (1) 2: 3: vomkie77 (1) 4: Bianca24 (3) 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), 8: Bambi (4), Lied (1) 9: anno103 (2) 10: Yuna28 (3), Lotte (3) 11: 12: Aagje1 (1), Anoniem1405 (3), Libra (1) 13: Judy01 (2) 14: 15: 16: 17: 18: Luna73 (1) 19: 20: 21: Noes (2) 22: truus1980 (1) 23: Daisy1975 (1) 24: nikkijane (2), bloempje (4), samsammie (4), wendy1983 (1) 25: miranda3xmama (1), Eimat (4),wendy1983 (1) 26: 27: Enomis (4) 28: 29: 30: Sandra (1) 31: November 1: 2: 3: 4: Bambi82 (5) 5: 6: Esmee81 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Volgens mij doet tie het weer
ja bkkie koffie is wel brabants. haha waar uit brabant kom jij? dan weet ik wanneer ik de senseo aan moet zetten haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hey anno103 moet je een potje geduld van mij hebben ik heb een beetje over , ben ook wel aan het aftellen maar niet zo fel als vorige maand want anders is het teveel een teleurstelling en dat is niet de bedoeling het is meer dat het een fijne ervaring is he groeties daisy
Ik woon in een mini plaatsje, ongeveer 25km van Den Bosch vandaan Het wachten is ook rot Kitty, maar moet zeggen dat als je er een beetje over kan kletsen dan voe;t het beter. @ judy, ik heb je er ook weer goed opgezet
kom maar brengen alle potjes zijn welkom. ik had tot vandaag ook nog alle geduld en er eigenlijk helemaal niet mee bezig maar nu het zo dichtbij komt en ik nog nergens last van hem wat op ongi lijkt krijg ik een beetje hoop en dus meteen ongeduldig. maar ik ga heel verstandig wachten tot donderdag. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Is wel beter om te wachten Anno, anders is de teleurstelling misschien wel heel groot, en als je wacht heb je meer kans op een positieve test.
daarom wacht ik ook, kan eigenlijk nog beter wat langer wachten maar geloof niet dat ik dat geduld heb. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ok spannend meid donderdag ja lijkt ver wer weg maar is al over een paar daagjes ik moet helemaal weer lang wachten om te kunnen testen en ja is me 4e ronde alweer. nou hoop dat je donderdag roze op de lijst mag zal voor je duimen meid.
gewoon donderdag testen en dan kan je altijd nog een x testen als je niet ongesteld word. Nou ik blijf gewoon voor iedereen duimen!
@ Lampie goed van je van de lijst zo klopt ie volgens mij wel weer een beetje. hoe zit het met jou verder ja je hebt geen banner dus weet niet precies wanneer je mag testen en welke ronde zit je nu? xx simone
lief van jullie dat jullie duimen, ik duim ook voor iedereen en natuurlijk ook voor mezelf. ja ga donderdag ook testen en als ie nega is dan test ik wel weer een andere keer zie dan wel wanneer. eerst maar eens niet ongi worden. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bedankt Simone Als iemand een aanpassing wil, roep maar. Het leifst roze natuurlijk hahaha Tja, zaterdag voor het eerst zonder pil ongesteld geworden (nu weet ik weer waarom ik de pil slikte ) Best flink last van, maar dat is hopelijk over een paar dagen weer weg. Ik vraag me wel af of ik nu die 24 dagen aan moet houden voor deze cyclus. Dus dit is voor mij in principe de eerste ronde, de vorige niet echt geklust dus deze word voor het serieuzere werk hahhaha
ik zou gewoon de 24 aanhouden, ik had vorige maand ook de eerste zonder pil en toen had ik 23 en deze maand dus 23 aangehouden, daarom wil ik eigenlijk ook nog wat langer wachten met testen maar doe het lekker niet haha eerst morgen maar eens afwachten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx