haha ja lekker toch weet je snel waar je aantoe bent ik vond eht wel fijn, ongi en bijna meteen je ei en dan een week en al je nod schiet lekker op toch. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nou komt het, ik weet nu niet zo goed hoe je het dan het beste kunt doen met klussen zonder er een al te verplicht iets van te maken. Snappen jullie wat ik bedoel, of is het erg warrig?
nou als je denkt dat je ei komt verras je je vriend/man gewoon en zeg je niks over je ei, werkte bij mij echt niet, maar ook verassen werkte de eerste keer niet. uiteindelijk toch nog gelukt maar werd wel een ronde verplicht en dat doen we dus niet meer hebben deze maand wel geklsut voor mijn ei maar heb niks gezegd. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik zeg er ook niks over, word het voor mezelf ook te klinisch. gewoon om de dag klussen dan hahahaa, zal manlief echt vreselijk vinden
nou kijk niet gek op want die van mij kon er ook niet genoeg van krijgen maar had laatst toch echt geen zin. heb hem gewoon zin laten krijgen haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
He Lampje, toppie joh, dat jij de lijst ook bij houdt. Is toch wel fijn als meerdere mensen het kunnen, toch? He anno.. test je donderdag met Bianca en mij mee? (als ik nog niet ongi ben) Groetjes Lotte
ja is goed hoor. heb alleen nog nooit getest. gewoon in een potje en dan test eron toch? ? ? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dan hoef je het niet alleen te doen Lotte Dus jij moet (nou ja moet) donderdag ook testen? Mijn duimen blijven draaien!
ja stond ook op de gebruiksaanwijzing dat je er 5 seconden over moet plassen maar dat is lang hoor. nu moet je wel iets langer wachten geloof ik voor je het resultaat kunt aflezen. hoop het zo dat het positief is. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi,hoi het is al weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst hier geweest ben. Hoe is het met iedereen hier? Zijn er nog zwangeren bij? xxx
Meestal moet je die zwangerschapstesten dan 10 sec erin houden. Scheelt 5 min wachten. Die kunnen er dan ook nog wel bij
waarin houden? en het was 5 seconden overheen plassen hoor geen 5 min of heb ik je nu verkeerd begrepen. voel ineens allemaal steekjes overal in mijn buik, ja we wachten gewoon af. ik geloof dat je wel langer moest wachten voor het resultaat als je hem in een potje doet. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bij de testen die ik heb gedaan hoefde je niet langer te wachten. Je moest alleen de test iets langer in je urine houden.
Hee allemaal! Hier gaat alles goed! Ik heb wijnig tijd om meer te typen vandaag haha ben zo druk! Iedereen een dikke knuffel en tot snel! Liefs Wendy
ja heb hem gelezen toen ik hem kocht en dat is al zeker 1 1/2 maand geleden dus kan zijn dat het dat was. maar meiden ik ga afsluiten morgen weer vroeg werken, lekker beebjes knuffelen haha hopen dat ze niet spugen. spreek jullie morgenavond weer en dan hopelijk nog steeds niet ongi. welterusten alvast voor iedereen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx