hoi hoi dames Ben er weer, heb ff flink gwerkt, das wel lekker, ff gedachtens ergens anders op proberen te zetten! Word echt spannend voor sommigen onder ons..brrrrrrrrrrrrr.......ik ben zo bang voor een nega test hé, maar mijn gevoel zegt ...JA Nog twee dgjes werken en dan paar dagen + weekend vrij..heerlijk!
Ey meiden, ik heb nog niks gelezen dus weet niet wat er allemaal is haha maarum kom net terug van de boven buren En beter nieuws kan ik niet krijgen Ok luister en huiver hier komt het Ik heb 50/50 de zaak haha op me 30ste is de zaak helemaal voor mij zelf Vna de week gaan we alles afronde, ik begin 1 nov Ik krijg alles onder me, dus mag ook me personeel uitzoeken en ontslaan hahahahahaha xxxx
Hey allemaal, Wat leuk om te lezen dat jullie, net als ik, ook in de eerste ronde zitten! Heel veel succes allemaal! Ik moet volgende week ongesteld worden, maar heb dus last van "zwangerschapsverschijnselen". Erg onzeker dus allemaal! Ik hoop het zo ... [-o< Groetjes,
Goede morgen allemaal Ik ga vandaag trakteren op taart hiero haha gister oficieel aangenomen zoals jullie al hebben gelezen Hier gaat verder alles lekker, beetje moe maar ja was weer om 6 uur me bedje al uit xxx
Bloempje! GEFELICITEERD! mmm taart.. Lekker! En wanneer ga je beginnen? En je oude werk dan? Ben je daar al helemaal weg? Verder hier nog niet ongi, maar wel sterk het gevoel dat die op komst is. Dus ik wacht zo ie zo nog even met testen. Iedereen verder succes met alles! Groetjes Lotte
Ik ga per 1 nov aan de slag .... Ik werkte nu natuurlijk de laaste 4 maanden niet he, revalidatie periode . Maar ja ze kwamen met het aanbod, en Ikke heb het met beide handen en voeten aan genomen hahaha. En leef ook echt ff in de wolken, zo gelukkig ik me voel Mag zelfs me eigen personeel uitzoeken en ontslaan hahahha *gnhe gnhe gnhe* Dus als het allemaal goed loopt, komt me beste vriendin werken bij me (is ook kapster) xxx
Hey Bloempje, gefeliciteerd! Hoop dat alles goed geregeld is voor je! En Anno, als je nou donderdag test. Stripje in het potje houden en NIET SCHRIKKEN als je dat hele papiertje roze ziet worden! Ik schrok me rot omdat het vocht natuurlijk omhoog trekt.. ik dacht serieus: daar gaat mijn test:mislukt, te diep erin gehouden, te lang, te kort, help kan niet opnieuw, wat ben ik toch een sukkel... MAAR gelukkig komt alles goed... Lampie waarvandaan precies? Ik kom vlakbij Ehv vandaan. Ik heb de Mannonnen al lang niet meer gezien?!? Iemand nog wat van gehoord? En Lieselotje hoe is het met je rug/nek en de beebs? ga zo nog even 'werken' en om 12 uur weer lekker thuis, niets doen.. heerlijk vakantie!
haha, leuk joh. Maar wel een verantwoording hoor! Wel erg leuk. Hoe komt het zo dat jij hun mag overnemen? Natuurlijk omdat je gewoon goed bent in je werk, maar toch, er lopen zoveel kapsters rond. Niet negatief bedoeld hoor! Groetjes Lotte
Het zijn me boven buren, en hun hebben aardig wat werk gezien van mij. Dus thja en hun hadden zoiets van kom maar bij ons werken als je wilt. Het eerste jaar is soeieso 50/50 en daarna word de zaak van mij. Maar kwa verantwoording zit het goed, het moet je ook wel liggen. En sterk in je schoenen staan. En esmee het is heus wel goed geregelt hoor. Ik teken niet iets voor de lol hahaha
Leuk joh, nou ik kom een keertje je kant op en dan mag jij me haar knippen.. (is erg nodig trouwens) Mag je ermee doen wat je wilt, alleen wil ik nog wel zonder schaampte over straat kunnen lopen! haha Waar is het ergens? Utrecht toch? Is niet zo heel ver van hier. haha
haha nee tuurlijk laat ik je niet met schaamte op strata lopen wat denk je wel van me Is in Viannen, vlakbij IJsselstein 40 min fietsen, Dus hoef ook gelijk geen sportschool meer te bezoeken hahahha xxxx
ppfftt .... ik word echt gek hoor.. hahaha alle verschijnsellen hebben maar nog steeds niks weten ... (.)(.) pijnlijk en groter en blauwe aders langs de zijkant ... opgezette maar dan ook echt een opgezette buik ... pijn bij me liezen .. lage rugpijn... bij me heupen ... last van me onder buik me boven benen ... veel moe ... emoioneel ... eigenlijk alles ... houdt me lichaam me nou voor de gek naar het verwijderen van die spiraal of? ... nu heb ik weer een lichte bloeding maar ja dat had ik met die andere 3 ook ... hhahah ja drie en dan tochh nog zo onzeker he liefs
mm ok, thja (wil niet lullig doen hoor ) maar ik heb ook na me verwijdering al die klachten gehad. En de HA had eerst gezegt als je eerste menstruatie heb gehad zit alles weer helemaal normaal. totdat ik met die klachten aan kwam, toen was het opeens ja dat zijn na werkingebn van je spiraal. Dus thja ik duuf het niet zeker te zeggen...tuurlijk hoop ik dat je volop zwanger bent : xxx
tegen mij zei ze dat je deze klachten niet kon krijgen van een spiraal . heb ook een moedertje van school gesproken die is verloskundige die zei volmondig ga der maar vanuit dat je zwanger bent .. dit word de 4e .. was bij alle drie in de 1e ronde al zwanger ... ... we wachten gewoon nog ff af ... maar poeehhhh die onzekerheid ... en wat is eigenlijk 2 dagen wachten ,,, ook niks hihih liefs