He meiden, Ik ben misselijk vandaag, maar ja, ga nog niet testen. Pas als ik ruim overtijd ben. Ik wil geen neg. test namelijk! haha.. Anno.. meid succes! Vanavond ga ik voor het eerst naar Tsjechische les.. (je moet toch wat in het leven?) Ben wel benieuwd hoe het is. Iedereen verder prettige avond. Oja.. balen bianc. Maar geen bloed geeft moed! Groetjes Lotte
hey meiden, lotte lijkt er wel erg op, maar ja idd even geduld hebben. succes vanavond en hoe kom je toch op tsjechische les. haha bianc kom op he idd geen bloed geeft moed he. was vanmorgen ook een beetje misselijk, gisteren ook al. steeds toen ik een uur wakker was. heb met moeite mijn ontbijtje op. pffff duurd lang hoor wachten haha xxxxxxxxxxxxxx
@ bianca: Balen zeg, weer nega. Laat er maar snel duidelijkheid komen, dit is ook niets immers. @bloem: gaaf, je eigen toko! gefeliciteerd en heel veel plezier daar!
Er zijn weer veel meiden die in een spannende periode zitten zeg! Voor mij deze maand geen beeb denk ik... De dagen dat we "moesten" klussen werden "verstoord" door ziekzijn van hubbie. Helaas. Volgende maand beter
Er is trouwens hoop voor ons. Mijn schoonzusje heeft een keer geklust ( door omstandigheden) en is toen wel zwanger geworden. xxx
er is altijd hoop al heb je maar 1 keer geklust. zie dat jij ook in de spannende periode zit, wanneer ga jij testen lied? ik ga donderdag testen doe je mee, zijn er nog meer hier die donderdag testen. pfffff duurd lang he donderdag. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Duurt inderdaad lang. Ik durf niet zo goed te testen. Heb elke keer als ik 's morgens heb getest ik 's avonds ongesteld word. Ik wilde eigenlijk zaterdag of zondag testen maar misschien dat ik dan donderdag wel met jullie mee doe. xxx
gezellig dat je mee doet. dit wordt mijn eerste keer testen, tenzij de duivels niet doorkomen. spannend xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoop dat het posi is maar ik durf er niet op te hopen. Ik heb net zo van die klachten als jij. Maar het zou best kunnen dat ik teveel hoop xxx
heb kruidvat test maar durf er niet zo in te geloven omdat er allemaal negatieve dingen over staan hier op de site. maar denk dat als hij min of meer positief is ik een clear bleu test ga halen dat is tenminste duidelijk. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik heb ook wel eens een kruitvat test gehad. Bij mij was die prima. ik heb nu cb met zo'n digitaal scherm. Is lekker duidelijk.
Wat wel leuk is bij die andere testen, is dat je ze kunt bewaren. Als je er haarlak op sprayt dan blijft de streep. Vertelde een paar collega's van mij. xxx
ja waar zwanger of niet zwanger in komt staan. die wil ik halen als ik twijfel. misschien is hij wel hartstikke nega en dan haal ik er wel een om een paar dagen later te doen. we zien wel. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wij hebben trouwens in de apotheek zwangerschapstesten die al 10 dagen na de mogelijke bevruchting een posi test kan geven
ja die van het kruidvat kun je ook 4 dagen voor je nod gebruiken maar las gisteren dat het alleen verkooppraatjes zijn. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx