Hemel, dat heb ik weer.... haha! wie ben je dan? niet zo netjes om alleen te zeggen dat je me kent en verder niets. Dus kom maar op? van Prive? of van werk? -x-
Goedemorgen Allemaal! lekker misselijk opstaan en je dag beginnen, haha! nou zoals jullie gezien hebben ben ik herkend. dus de enige die zich anoniem noemt is herkent, haha! misschien niet zo handig om mijn werk te beschrijven, maar dit had ik njooit verwacht. Maar goed Peve85, geeft niet hoor! ben alleen erg nieuwsgierig Iedereen lekker geslapen? al last van veel dromen? schijnt ook een symptoom te zijn.. fijne dag iedereen! -xxx-
Kletsen? Jullie? Hoe kom je daar nou bij...? Ik kan niet zo heel vaak langs komen hier en als ik dan kijk wat jullie allemaal hebben geschreven. Ik kan het allemaal niet bij houden joh! Hier nog steeds geen ongi en gister natuurlijk een nega test. Van mij mag er nu iets gebeuren hoor.
@ droppie 123 ook ik ben 3 dagen overtijd en een tweede nega test.. ik was maandag avond rose verloren de ha zegt dat als dat innestelling zou zijn geweest ik zeker minimaal een week moet wachten met testen misschien zelfs langer maarja....eigenwijs he. ik duim voor. voel je verder al wat? liefs esther
Goedemorgen allemaal! Iedereen weer hard aan het werk? Ik wel! Pfff.. totaal geen zin.. @ anoniem1405: ik ken jou niet persoonlijk hoor! maak je maar niet druk! Een aantal jaar geleden kwam ik op een site en door middel van doorlinken, kwam ik op jullie babysite van de eerste. Zelf heet ik felicia, woon in zaandam. Dus vond het wel erg toevallig dat ik jouw berichtjes hier zag! Wie zijn trouwens de eersten die binnenkort gaan testen? Ben erg benieuwd! Ik ga weer aan het werk. Vanavond zal ik even kijken hoeveel jullie hebben gepost! (Gisteren was het niet bij te houden, haha) Liefs, f
Goede morgen allemaal, Jeetje tis 11 uur en er staat al zowat een blz vol @Anoniem, Veel dromen ook een symptoom? Nee dat gaat lekker aan deze kan, die kan ik dan ook op me lijstje zetten Zo komt heerlijk de kapper, maar weer iets nieuws doen haha xxxx
ha goeiemorgen Ladies, Hoe is het met jullie vandaag? Hier nog steeds prima! Weinig echte symptomen, behalve heel moe zijn, maar dat komt denk ik echt omdat ik aan vakantie toe ben. Verder heb ik ook wat gevoelige borsten. Eerst had ik heel gevoelige tepels, maar dat is nu weer over, (waarschijnlijk ook meer een gevolg van het ontringen?) nu zit het meer aan de zijkant, maar goed. Ik ben bang dat mijn lichaam een loopje met me gaat nemen. Verder kwam ik erachter dat mijn mannetje al een week lang foliumzuur slikt. Hij dacht dat het zijn vitaminepillen waren, hahahaha! Groetjes Liesl
Liesl, nee! dat meen je niet, wat een giller! misschien moet hij maar even zwanger worden, want dan zit het wel goed met het foliumzuur Kom net uit de speeltuin vandaan, veel baby's daar zo lief! @peve85, geeft niks hoor. wat leuk zeg dat je mijn eerste site bijgehouden hebt. En idd ben ik op de kermis in Adelft ook gesingaleerd heb je mij herkent van de foto's daar? Cool! had me aangesproken, konden we lekker kletsen en leuk dat je me hier dan ook weer herkent! liefs, Simone
Jeetje.. haha, ben serieus een uur bezig geweest om alles door te lezen. Gezellig hoor.. Ben blij met dit topic, omdat we allemaal nog beginners zijn. Bijna allemaal dan hihihi... Ik heb dinsdag mijn NOD, maar net ook die testen gekocht voor 6 dagen voor je NOD. En ik ga zondagochtend testen heb ik besloten.. Vind 't een mooie ochtend om te doen.
@angel1986 je lijstje groeit meid... hoe was je droom? mooi of een nachtmerrie? ik droom ook veel de laatste tijd. vamorgen nachtmerrie, minder leuk, maar ach zo lang het voor een goed doel is en fictief Ga je met je haar doen?
Welkom missyzuilen! spannend, volgens mij ben je dan een van de eerste die gaat testen en wij volgens op maandag maak je de eerste naam roze? succes!
Over gillers gesproken: Zojuist een hele heftige patient gehad die echt compleet van de wereld was. (zoeen die je met z'n 3-en moet vasthouden) Toen ze mij zag werd ze ineens rustig. Ik proberen in gesprek te gaan maar het enige wat ze me kon vertellen was "Je hoeft niet meer lang te wachten meisje, het gaat snel lukken". Mijn collega snapte er helemaal niets van en reageerde nogal laconiek, maar ik was met stomheid geslagen! Wat zou ze bedoelen? Ik had wel meteen een idee.... Ga vanmiddag nog maar eens bij d'r langs... Liesl
@anoniem, klik raar, maar als ik droom droom ik of over een bay of over testen. Maar vanacht gedroomt over hoie ik kon vliegen ; Ik ga me haar iets koerter knippen en krullen ] xxxx
dus dan droom je al een tijdje? droomde je voorheen ook veel? Leuk! permanent? wat voor krul? grof of klein?
Ik heb de laatste tijd alleen maar dromen over babies.. Of nachtmerries over me vaders reactie op dat we zwanger zijn..
Ghehe de testen worden populair, ik had er geld voor moeten vragen van dat bedrijf (gratis reclame).. en ja anoniem, maandag... als we dat alle volhouden en goh wat bijzonder met die vrouw, nou hopen dat ze gelijk heeft
ja inderdaad! denk je dat jij het volhoud...? gisteren was ik ervan overtuigd, maar nu duren de dagen weer zo lang...