Ik snap er ookal niks meer van.. Heb me tempkaartje helemaal precies bijgehouden, kreeg duidelijk me ei.. En test nog steeds negatief, terwijl me temp weer is gestegen.. Iemand enig idee?
Sorry Missy...ik weet het echt niet... Je hoort wel vaker dat ze pas later positief testen. Het blijft denk ik gewoon afwachten...lastig he
misschien was je eisprong pas bij die 2e tempdaling? weet niet of je ook naar het slijm hebt gekeken?
Ja heb de hele cyclus me slijm waargenomen.. Maar geen teken van eiwit of waterig slijm meer na dag 20..
gister dus een mega lichte lijn gehad die met de minuut iets duidelijker werd. Nu is die ondertussen dus heel duidelijk maar daar mag ik niks van aflezen haha al moet ik zeggen dat ik nog nooit een ingedroogde lijn heb gehad. Maar goed de lijn was dus al zichtbaar binnen de 3 min en werd duidelijker. Wanneer kan ik het best weer testen voor een duidelijkere lijn? Hoe lang duurt dat ongeveer voordat er meer hormoon aangemaakt is? bedankt maar weer ohh voor de testers van vandaag GOOD LUCK voor de ongi`s jammer volgende keer beter en de wachters...vreselijk zeker als je al zolang wacht....ik kan daar niet over meepraten maar heb de verhalen van mijn ouders gehoord heeft bij hun 7 jaar geduurd voor ik er was en met behulp nog van medicijnen en onderzoeken. Dus ik ben een bevoorrecht persoon met 3 keer ineens...
Ik weet het ook niet missy.. Ik ben ook aan het tempen de laatste dagen, maar snap er niets van. Haha.. Ik ga op 21 okt pas weer testen, want dan ben ik zeker super overtijd.. Maar toch.. ik snap er niets van.... Groetjes Lotte
nee, we zitten in hetzelfde schuitje Lotte.. Balen he, als je nu opeens niks meer snapt ervan. Ik ga gewoon door met tempen en test pas zaterdag weer als ik nog niet ongi ben geworden! Moet morgen & overmorgen toch weer werken, dus dan geen tijd om te testen. En wil 't echt met ochtendurine doen deze x..
Ik ga heel hard duimen. Wel frapant dat je altijd precies op dezelfde dag ongie werd en nu niet. Geeft toch hoop...... Ik zou niet kunnen wachten tot de 21e. Knap hoor. Je verstand zegt natuurlijk wachten, maar je gevoel zal ongetwijfeld iets anders zeggen. Laat de duivels aub wegblijven!
Bianc en anno: Hou hoop! balen van de negatieve test bianca, maar hou vol... volgens mij heb ik eergister (maandag) mijn ei gevoeld, die dag geklust en ook de beide dagen daarvoor! dus hoop dat het wat word, zo ff m'n banner checken of ik goed zit met mn cyclus! ben benieuwd! bloempje! super!
ik ben 34, heb 5 katten (siamezen) en ben al heel lang vrijgezel. Bas* was een verrassingsbaby na een one night stand (die jongen wilde me zwanger dus nooit meer zien) Samen met een man met wie ik in 2005 een poosje verkering had, ga ik het weer proberen. Dus ik heb eigenlijk nog maar net verkering haha. mijn banner klopt niet helemaal: deze maand niet gehonkeponkt dus ik kan niet zwanger zijn. Ik ben een beetje onregelmatig.
was waarschijnlijk 2 dagen eerder met mn ei dan mn banner aangeeeft, would be nice, dan is de cyclus ook iets korter!
hej loopy, sterkte met het verlies van bas* is nog maar kort geleden! hopelijk kun je het wat verwerken! en spannend, net weer verliefd en nu bezig voor een beepje! liefs!
ja ik vind het ook spannend. Mijn blonde reus kan niet wachten tot ik weer loop te stralen met een dikke buik en hij wil een huis vol kinderen
Hi hoi Hier een chaggie bloempje, geen oog dicht gedaan vanacht hevige ruzie met m broertje @loopy ben jij niet verdwaald hahaha En zag dat de topic gesloten was :S:S:SS: xxxx
nee denk het niet, ken toch niet slapen zodra ik in bed ligt rollen de tranen over me wangen (nog noit zo kut gevoelt om een ruzie, maar er zijn dingen gezegt door hem waar ik heel erg mee zit) xxxx vandaar dat ik jullie last kom vallen hahahhaha
nou kom maar op hoor! daar zijn we voor! he balen meid! ruzie is altijd kut en zeker als het erg persoonlijk word! hopelijk kunnen jullie het snel uitpraten!
thja over dat uitpraten dat zit er denk ik niet in de komende paar dagen, weken mischien wel jaren. Hij heeft duidleijk gezegt dat ik zijn zus niet meer hoeft te zijn en dat ik mag dood vallen, en dat die geen traan om me zou laten En dat allemaal omdat hij zei dat die met kerst er niet is, en ik alleen maar vroeg kom je wel ff een bakkie doen (jaja hier word altijd alles 2 maanden van te voren afgesproken omdat ik geschieden ouders heb en me vriend dus bij 4 ouders over de vloer gaan komen hahaha) pff lucht klein beetje op om me verhaaltje kort te schrijven xxx