wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    nou als ik het zo lees is het wel een beetje een overspannen reactie van hem, maar goed ik ken zijn verhaal natuurlijk niet! maar dat zijn inderdaad harde uitspraken... balen meid!

Ik hoop dat hij wat bijtrekt en hij ook inziet dat je toch wel heel erg belangrijk voor hem bent als zus!

Nou ben blij dat dit een beetje oplucht.
    Hopelijk steunt je vriendje je een beetje!

Dikke knuffel voor jou!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi meiden .

ik zal me even voorstellen ik ben mik en begonnen aan ronde twee.

eerste keer alle symptomen maar helaas gewoon aan het ontpillen. dus nu op naar ronde twee. dit weekend goed geklust (elke dag) en gisteren nog een keer voor de zekerheid haha. (je kan niet zeker genoeg zijn)

dus nu is het twee weken afwachten of het zo is voel nog weinig. denk bij elk darmkrampje dat het wat is maar probeer mijzelf ook niet gek te maken want vorige maand voelde ik ook van alles. dus we zitten met ze''n allen in hetzelfde schuitje.

ik he gelezen dat mijn inesteling pas vrijdag moet zijn .dus daarna zal ik wel pas wat voelen als het gelukt is.

haha wat een onzekerheid meiden, bah

groetjes mik

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh ja steffie1980

een kleine felicitatie is misschien wel op zijn plaats want ze zeggen overal een streep is een streep.

succes
    groetjes mik

4. danique6

danique6 Lid

30 sep 2007
    27
    0
    0
    nou ik heb een flinke bloeding gehad gister en vanmorgen ... ook flinke stolsels verloren ... en heel heel veel buikpijn .... trok ook helemaal naar me benen en me rug .. het leeke wel weeen ...

ik ga vandaag maar een lekker plat ... en een beetje rustig aan doen ... pfft

weet ook niet of ik nou ga testen van het weekend of niet ... ik wacht wel ff af

liefs

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hoi Mik: welkom op dit forum, en we waarschuwen, het is hier erg verslavend!
    Vervelend he, afwachten, maar ja, het hoort er allemaal bij!

danique6: Hè wat balen zeg! heel erg vreemd... kan je eigenlijk ook niet zeggen wat het zou kunnen zijn, of wat je zou moeten doen?! heb namelijk echt geen idee...
    Rustig aan iig!

liefs!

6. danique6

danique6 Lid

30 sep 2007
    27
    0
    0
    ja het punt is dat bloedingen voor mij in de 1e periode van het zwanger zijn helemaal niet raar of vreemd is ... heb het namelijk met de andere 3 ook zo gehad ...
    maar ja begin nu toch wel heel sterk te twijfellen ... nee zou het nu echt niet meer weten ...

liefs

7. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hoi hoi,

ik heb dit ook 9 van de 10 keer als ik ongesteld moet worden. Dus ik zelf denk dat je ongesteld ben geworden.
    Ik ken het gevoel ok heel erg.
    Maar of je zou gaan testen, mwa ik denk dat het zonde is van je test.

xx

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee lieve mensen!

Hehe ik ben weer klaar met werken.

ik had een vraag kent iemand de volgende sumpthomen:

Super honger (lijk wel een bodemloze put haha)
    Veel plassen
    warm
    pijnlijke tepels
    zooooo moe

wie kan we helpen?

Kus wendy

9. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb nega getest. En ik heb net bruin slijm verloren. Dus denk dat de ongie doorzet.

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi hoi meiden,
    nou ik voel ook van alles,had gistermorgen het gevoel zwanger te zijn :confused:
    Ik ben bang dat ik mezelf voor de gek houdt,volgens mij voel je vanalles als je ervoor gaat zeg maar!
    We wachten maar rustig af,wilde gister een test doen maar mijn vriend vond het niet zo'n goed idd,zo maak je jezelf gek,hij heeft ook wel gelijk(beetje,haha)

@Loopy,wat gezellig jij ook hier! :D
    Leuk dat je verkering hebt :thumup: hij heeft heel wat plannen las ik,leuk joh!

@Bloem,wat klote voor je meis,ik weet als ik ruzie met mijn broer heb dat ik dat echt zo erg vind!
    Waarom bel je m zelf niet ff op om te praten?

@Mik25,welkom meid! :D
    Ik ga hard voor je duimen dat het raak mag zijn deze ronde...

@Wendy,het kunnen zwangerschapskwaaltjes zijn maar pin je er niet op vast,zo kan het ook niet tegenvallen!

@Yvet,nou meis,super jammer!
    Op naar de volgende ronde maar weer :( .je hebt nu iig wel duidelijkheid!

@Bianc,hoe is het met jou meis,ben je al iets wijzer?

Voor de rest allemaal heel veel succes!
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Liefs Dais..
    -x-

11. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He meiden,

Hier nog geen tekenen van ongi.. Gelukkig..haha..

Bloempje: Kut joh.. ruzie met je broer. Hoop dat het snel weer goed komt. Vaak zeggen mensen in een ruzie dingen die ze niet menen, en (al ken ik de situatie niet) ik denk dat hij het allemaal niet zo erg meende. Ik hoop dat het snel weer goed komt.

Yvett: Meid jammer, op naar volgende ronde dan maar.

Loopy: Meid, erg veel sterkte. Hoop dat je snel zwanger mag worden. Ik heb de site van Bas gezien, erg mooi!

Iedereen verder succes met alles!

groetjes Lotte

12. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    O ja en jullie hebben de groeten van mijn mannetje hebben.. haha.. (hij is een beetje jaloers)haha..

13. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo ben ik ook weer moet zo de deur uit maar toch ff snel een kijkje nemen of er nog nieuwe zwangere zijn.
    Maar helaas nog niets maar nog wel kansen dus miss morgen meer succes.

Vandaag echt het gevoel dat me ei eraan zit te komen maar heb een ovulatie test gedaan en die was negatief. vandaag en de komende 3 dagen kan ik niet echt klussen met me mannetje dus baal als een stekker want heb het idee dat in deze dagen me ei komt en dan is het dus weer te laat dus denk dat deze ronde weer niks zal worden.
    Heb net ook een gesprek gehad met me vriend en hem nogmaals uitgelegt hoe het nou allemaal in elkaar zit over de eisprong en dat je we toch wel regelmatig moeten klussen enz enz enz maar wil niet dat alles een moet word en dat is zo lastig.
    Nou dat moest ik nou ff kwijt.

Verder voor de nieuwe meiden welkom hier

@Yvett dus toch de ongi op komst dan weet je iig dat het allemaal werkt volgende ronde meer succes.
    @Lotte balen meid van de negatieve test maar geef niet op het nog geen ongi dus nog kans.
    @Bloem wat rot van de ruzie hoop dat het allemaal mee valt en dat het snel weer goed komt sterkte.

Nou ga zo naar me vriendin lekker bankhangen iedereen fijne avond en wil snel weer roze zien ;)

14. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    weer eens bijgelezen welkom alle nieuwe ik ben ook nog niet heel lang hier maar voelt allemaal al heel gezellig
    groetjes

15. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi hoi meiden...

vandaag 2 jaar samenwonen..jipppie.....en je raad het nooit...het word gevierd met een menstruatie :( hahahahaha :)
    Ben dus vanmorgen ongie. geworden, wel ff balen , maar goed, na precies 40 dg cyclus, das wel minder, weet dus dat ik nergens van op aan kan, das echt kut!

Andere meiden suc6 met ongie, testen, wachten....en de nieuwelingen WELKOM....!.PAS OP ZEER VERSLAVEND!

16. nou meiden, het duimen heeft niet mogen helpen.
    ik ben ook vanmiddag ongi geworden.
    balen man, heb het ook totaal niet aanvoelen komen, zag het toevallig na het afvegen na het plassen.
    nou jammer hopelijk is drie keer scheepsrecht.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Bianca!

das mooi klote zeg! Maar heel erg veel succes en geluk in de volgende ronde.

verder heb ik de volgende klachten, ben benieuwd of mijn lijf we ook ontzettend voor de gek aan het houden is! ik zit namelijk in de eerste ronde dus heb niet te veel hoop haha!

Super honger (lijk wel een bodemloze put haha)
    Veel plassen
    warm
    pijnlijke tepels
    zooooo moe

Kus wendy

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Anno103!

Wat een teleurstelling is dat! heel erg veel succes in de volgende ronde meid! Ik duim voor je!

Liefs Wendy

19. hoi
    wil iemand me op de lijst zetten mijn nieuwe nod is 2 november.
    ga ff mijn banner aanpassen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. krijg net slecht bericht, collega is ziek en gaat het waarschijnlijk niet redden.
    wij gaan even naar mijn schoonouders, kijk vanavond nog wel even.
    wel echt een klote dag vandaag zo.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina