Goeiemorgen allemaal, Even bijgelezen, en wat een verhalen weer Voor de gene die ongesteld zijn geworden, hele dikke knuffel en op naar de volgende ronde. Voor de rest natuurlijk ook, het is allemaal niet makkelijk, ziekte, ruzie enz.
Hoi Allemaal, Heb net als lampie ook even alles bij gelezen, wat een ellende allemaal. Voor iedereen een dikke knuffel en heel veel sterkte. @ Anno: Sterkte, ik ben blij te lezen dat het al weer iets gezakt is. @ Bloempje: Ook heel veel sterkte, het zit ook niet mee hé... Voor de meiden die ongi zijn geworden, jammer , maar succes voor de volgende ronde. Hier laat het nog steeds op zich wachten. Ik zit nu op 40 dagen , heb al twee keer getest, beide nega, en nu zitten we dus af te wachten. Wou de HA bellen, maar toen ik al die verhalen van andere meiden las, toen dacht ik, laten we nog maar even wachten.... Anders krijg je toch het verhaal 'bel over een maand maar terug'. Dus ik dacht, dan wachten we nog maar even. Liefs Piggle
@Misspiggle, wat vervelend dat je nog steeds geen posi test hebt of ongi bent. Als het te lang duurt moet je maar gewoon de HA bellen hoor. Liefs Monique
Hoi Monique, Ik denk dat ik volgende week iig even ga bellen. Maar als ik al die verhalen zo hoor, dan wordt er 9 van de 10 keer geadviseerd om nog maar even te wachten, het is ontpillen, komt vanzelf En dat zal ook best, maar als je zwanger wil worden, zoals iedereen hier, dan duurt het toch wel erg lang. Word er dan wel een beetje moedeloos van. En omdat ik nu twee keer nega heb getest, wil ik eigenlijk wel ongi worden, zodat we verder kunnen voor ronde 2. Maar goed, ik wacht het nog een week af en dan bel ik de HA. Liefs Piggle
Hai Misspiggle, Dat is ook zo, wachten, wachten, wachten alsof dat zo makkelijk is ... Maar ja, er zijn ook meiden die pas na 2 of 3 weken posi testen, ik blijf in iedergeval voor je duimen en laat anders idd de duivels maar komen, bah! Liefs Monique
zo ben er ook even weer vandaag lekker vrij, ga ff schoonmaken hiero, helemaal geen zin in, maar zal wel ff moeten mijn ong. is nu ook heel erg...bah bah bah! buikpijn en steken onderin! Ik baal ontzettend dat ik geen normale cyclus heb, ik weet echt niet waar ik aan toe ben, net als vele meiden hier! das zo kut, ik moet dus de volende x net zolang wachten tot over de 40 dg..weet je wat ik zo raar vind...de vorige x was ik ook 6 dg overtijd (bij mijn cyclus van 33 dg) en nu bij mijn cyclus van 40 dg ook weer 6 dg overtijd, straks ben ik in de 4de ronde weer 6 dagen overtijd, zit ik dus op 46...weet niet hoor, echt raar dat lijf van de vrouwen!
@Bianca, balen dat jij er ook zo'n last van hebt, is idd mooi k*t! Ik ben hier trouwens ook aan 't schoonmaken maar ben ook nog niet zo vooruit te branden... Liefs Monique
Hee Meiden! Ik ben ook weer thuis. Dadelijk nog ff naar fysio en dan lekker achter de computer haha echt verslavend hier! bah ik moet vanavond alleen eten want mijn mannetje gaat uiteten met 3 collega's. Verder gaat met mij alles goed. heb vandaag weinig klachten behalve wat wit verlies. Ik kan echt niet wachten en zou zo graag een test doen. terwijl ik over 13 dagen pas kan testen. Maar ja dan denk ik hij geeft toch nega maar wie weet wel posi (ja ik ben zo nerveus haha! @ Bianca! Das mooi shit meid ik duim voor jou voor een korte cyclus deze maand! @ piggle Ik zou idd ook nog even een weekje afwachten en dan gewoon naar de huisarts gaan hoor, daar is hij toch voor! Succes Meid! Verder iedereen Succes Liefs Wendy xxxx
Haai Meiden, Zo ik ben weer van de party. Net me auto gesopt. En vandaag natuurlijk weer gewerkt. Ben dood op! Ben blij dat ik nu al weekend heb! Lekker weekendje weg heb er echt zin in. Ondanks de ongie maar goed komt allemaal goed. Heb me ventje al zolang niet gezien. Hebben gewoon al 7 weekenden dus 7 weken niet samen geslapen! Echt erg! En dan mag ik maandag weer aan de arbeid. Gvd wel 6 dagen achter elkaar! Echt onvermoeidbaar ben ik Whaha. Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Ik ben trouwens flink ongesteld geworden zeg! jezus het lijkt wel of ik geen bloed meer in me lijf heb! Liefs
hoi hoi meiden, wat een rust hier joh pffffff Hier gaat alles wel ok, beetje hoofd pijn. Best wel intesiefe dag achter de rug. Nog steeds gezeik met UWV morgen heb ik weer een afspraak xxxx
ik ben er ook weer...heb ff gewinkeld met mams...bij ons is het koopavond dus lekker gezellig, heb nog ff 3 shirts gekocht voor vriend en voor mij zelf nix nog steeds zon gezeik bloem met de uwv?klote man
heb weer wat bijgelezen ik wou eens vragen ik ben redelijk misselijk, heb veel steken in mijn buik tepels zijn super gevoelig, zou ik zo een testje doen heb er eentje gekocht waar je het na zeven dagen na je ei al kan op zien of je zwanger bentwant zou niet graag het negatieve zien, als het deze maand niet prijs gaat zijn ga ik hier een paar weken niet meer naar kijken zodat het een beetje uit mijn kopje kan zo ben ik er de ganse dag met bezig en dat is niet de bedoeling, duimen jullie allemaal voor mij ?[-o< groetjes daisy
Hey is hier nog iemand? wat een stilte. Ben net terug van het sporten en dahct ff kijken maar volgens mij is er niemand? xx
hey er komen wat dames ten leven hihi.... @ Kim nog ff volhouden meid ik moet nog 2 weken wachten. en zit an in de 4e ronde dus weet er alles vanaf.
Hey zou 1 van jullie eens willen kijken in mijn album en dan jullie mening geven over wanneer ik mijn ei heb? Enne kim succes met wachten. Wat duurt wachten toch lang he.
Hey Droppie ik ben niet zo heel bekend met temperatuur kaartjes heb het de 1e 2 maanden wel gedaan maar omdat ik niet altijd zelfde tijd kon tempereaturen en daarvoor toch me bed eerst uit moest vond ik het maar lastig hij is trouwens ook erg donker op de foto. er is wel een dip te zien en daarna gaat ie omhoog dus zou best je ei geweest kunnen zijn. hoop dat iemand anders je meer kan vertellen. xx simone
zie idd ook een dip dus dat zou je ei geweest moeten zijn. verder hier een beetje klote vandaag, weet ook niet precies waarom maar voel me gewoon ff kut. sorry voor alle woorden! ! ! nog steeds flink ongi! ! ! ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx