idd afwachten duurt echt lang! gelukkig een leuk weekend voor de boeg, dat scheelt dan alweer! begrijp wel dat je ff wacht met testen, negatieve testen zijn anemlijk echt verrot! ik hoop voor je dat het raak mag zijn! liefs!
ey meiden, @lotte, Owjee zla ik je scooter en je fiets maar terug geven :S haha ...Wel zeer klote :S en dan nog allebij :S Mensen moeten is alleen aan hyn spullen zitten :S Volgende week een afspraak met een advocaat :S UWV heeft hele grote problemen met me :S niet tof meer. Voor de rest gaat die lekker hiero Beetje keelpijn maar ja ach zal wel of griep zijn of stress xxxx
ik wil ook op de lijst hihi ik zou eigenlijk 14 okt mijn nod hebben....of de 19e...lekker vaag dus gooi me maar op de 17e ertussenin. Ik snap er namelijk niks van krijg het niet gedaan. Vervelend al die stress verhalen...maar lijkt inderdaad wel de nationalen rotdagen week....hier nl ook. Kreeg gister te horen dat manlief ook geopereerd moet worden dus ook lekker. nou ja we gaan maar lekker door met zijn alle he....postitief blijven (al lukt dat niet zo pfff)
Ey meis, Denk dat lotte je er op gata zetten want ik snap ook niet helemaal hoe je het moet doen haha. Ik zal het zo wel ff proberen ok Ennuh operatiepff nooit leuk...ik ga je wel heel veel succes wensen met het UWV ziektewet uitkering strax hahaha ik wacht al 4 maanden en ,moet zelfs al een advocaat in handen nemen :S xxxx
Whaaa het lukt mij niet, ik krijg het plaatje er niet :S LOTTE help me hahahhaha hoe krijg jij dat plaatje er wel xxx
thanx voor het gelukwens ermee hihi maar ik woon in belgie en ben hier zelfstandige dus jah...betaal al een deel zelf en de rest is gewoon voor eigen kosten dus kan beter mezelf succes wensen met de verloren dagen inhalen ben ik bang voor Maar dat is wel een van de redenen dat ik dus met mijn belgische man naar hier ben verhuisd...werd gek van de nederlandse wetten en plichten en vooral de kosten en papierwerk. Is hier allemaal een stuk eenvoudiger en rustiger vooral enne....goedkoper lol Wens jou er ook veel succes mee...je moet ze achter hun kont aan blijven zitten...heb het ook meegemaakt daar de f***ers thanx voor het proberen hahaha
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3), OKTOBER: 1: Eevitaa (1), Yvett (1 2: 3: vomkie77 (1) 4: Bianca24 (3) 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: anno103 (2) 10: Yuna28 (3), Lotte (3) 11: 12: Aagje1 (1), Anoniem1405 (3), Libra (1) 13: Judy01 (2) 14: 15: 16: 17: Droppie (2), Steffie1980 (2) 18: Luna73 (1) 19: 20: 21: Noes (2) 22: truus1980 (1) 23: Daisy1975 (1) 24: nikkijane (2), bloempje (4), samsammie (4), wendy1983 (1) 25: miranda3xmama (1), Eimat (4),wendy1983 (1) 26: 27: Enomis (4) 28: 29: Pien83 (4) 30: Sandra (1) 31: November 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: Bianca24 (4) 15: 16: Yvett (2) 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen
helemaal bedankt lotte het staat er mooi op pfff wachtbankje hopen dat mijn banner het goed (gemiddeld) aangeeft nu
He steffie, Ik heb je erop gezet, en dacht dat het je tweede ronde was toch? zo niet, dan moet je dat maar even zeggen, pas ik het weer aan.. @bloempje: Wat een rotlui he.. Geloven ze nou nog niet dat je het niet wist? Nou dit gaat ze geld kosten! haha En geef me fiets terug! hahaha.. Groetjes Lotte
nee eigenlijk is het ronde 1 pas hihi. 22 sept eerste dag menstuatie....1-2 okt beetje gebloed nu rustig dus...geen idee op kwaaltjes na. Ff heel erg off topic heb een foto van djamai ingezonden voor baby va de maand, weet iemand hoe lang dat duurt voor die te zien is? Heb die gister verstuurd
Hoi Dames, Bedankt voor de opbeurende reacties. Wel prettig zo'n site waar je je verhaal kwijt kunt Vooral omdat onze omgeving nog niet weet dat we bezig zijn, dus die kan ik moeilijk iets gaan vragen. Ben nog steeds niet ongi, maar er was vanmorgen wel iets anders. (Wordt een beetje vies misschien, maar zou wel graag advies willen.) Vanmorgen ging ik naar de wc en toen had ik een soort slijmsliert met een beetje bloed, dus ik dacht dat de ongi eraan kwam, maar nu de rest van de dag weer helemaal niks... Wat kan dit zijn? Iemand een idee? Heb ook al gemerkt dat ik nog vaker op de site moet kijken, want ik moest weer aardig bijlezen. Gezellig! Liefs Misspiggle
Wat ik ook nog wou vragen, wat houdt die 'lijst' (roze auto precies in)? Beetje blond Wordt daarop je NOD gezet?
ja daarop is overzichtelijk te zien hoe het met de dames gaat hier. zo kun je makkelijk zien wie je kunt feliciteren, opbeuren, troosten of wat dan ook en iedereen weet hoe het met je gesteld is...
Als hij nu omhoog schiet is het geloof ik je ei. Eerst daalt hij iets en dan gaat hij blijvend omhoog. Tenminste dat dacht ik.
@lotte, idd ze geloven het nog steeds niet :S morgen klrijg ik dokters raporten thuis getsuurd dus thja dan staan wij hier weer vet in onse rechten en het gata ze flink veel geld kosten zo het geld waar ik recht op heb die 4 maanden en ook nog is advocaat kosten en nog eens schade vergoeding haha Krijg straks een mooie bankrekening xxx
Ik ken het gedonder bij het UWV, heb zelf een WIA uitkering,en altijd gezeur. Wat is het probleem bij jou bloempje?
Ze hebben me uitkering afgezezen omdat (volgens hun) ik voor 5 mei wist dat ik geopereert werd, maar dat was niet zo. Ik kreeg pas op 28 juni te horen dat ik in hte ziekenhuis kwam te liggen. Na de afwezing kreeg ik wel een brief dat ik nara de arbo arst moest komen heb ik verder wel gedaan. Nu komt het mooiste 2 keer aan toe werd me geld toegewezen en opeens uit het niets zonder telefoontje werd die afgewezen. En dit is al vanaf 16 juli bezig :S xxx
Ik vraag me af wat ze daar doen bij de UWV,jonge jonge,zo kan ik ook m'n geld verdienen of niet,nergens weten ze iets van belachelijk! Ik heb eigenlijk nog recht op bevallingsverlof maar ben al 5 weken aan het werk,maakt niet uit maar nu gaat het even wat minder met mij en voel ik me schuldig dat ik niet ga werken terwijl dat niet nodig is ivm bevallingsverlof,ik had het nagevraagd en nu blijkt niemand te weten dat ik eigenlijk nog verlof heb,waar gaat dit over? Na alles uitgezocht te hebben komen ze erachter dat ik tot 19-10 verlof heb,ik had nog helemaal niet hoeven te werken Ik baal hier ontzettend van,niet dat ik 16 weken thuis was gebleven maar ik ben wel gepusht door de arbo want die dachten dat ik zw zat? @Bloempje,heb jij al die tijd zonder geld gezeten? Is toch te gek voor woorden,je weet zeker dat je dit gaat winnen? Hoop het voor je! Hoe is het verder met de ongies,wachtende en de testers? Succes allemaal! LIefs Dais.. -x-
@dais, Jub al die 4 maanden zonder geld gezeten :S wel goed geleeft van me vriend loon. Maar toch weet je het gaat om geld. En sommige dingen moet je dan even laten zitten. Maar ik heb zoveel recht op dit geld, dus ze moeten wel uitkering. Maar ja 2 juridiche adviseurs hebben duidelijk gezegt dat ik deze zaka kan winnen omdat ik bewijs stukken heb met dat ik voor die tijd niet wist dat ik in het ziekenhuis kwam te liggen. BEn er gewoon letterlijk ziek van geworden :S al die gezeik met die mensen. Die mensen zitten daar volgensmij maar alleen uit hun neus te peuteren :S xxx