mishcien wel makkelijk om er bij te doen: Waneer moet ongeveer je menstruatie komen, wat is je cyclus ongeveer, waneer is je laaste menstruatie xxxx
Is inderdaad wel makkelijk als ik dat even vermeld A.s. zondag ben ik twee weken overtijd. Mijn cyclus weet ik nog niet precies, want ik ben begin september pas gestopt met de pil, dus dit moet de eerste ongi worden na de pil. Kan je hier iets mee?
mmm mischien inesteling, of toch een aankonding van ongi :S...Ennuh ontpillne is ook nog een grote kans :S Ik denk alleen niet dat je wat met me antwoord kan :S....ff afwachten wat de rest van de meiden zeggen maar? xxxxx
@ bloempje. Als je bewijs hebt dat je pas na 5 mei de exacte datum wist, dan hebben ze geen poot om op te staan. Dat geneuzel altijd met het UWV, ze denken werkelijk waar dat je maanden zonder geld kan. Woest kan ik er van worden. Ik hoop voor je dat je de zaak wint, leuk om het UWV eens te kak te zetten. Ik moest voor een medische keuring, en daar heb ik gezegd dat niemand aan mijn niet werkende been mochten komen behalve mijn behandelend arts. Werd er meteen gedreigd met stopzetten van de uitkering, stelletje k*tlui. Sorry word weer boos @ misspiggle, ik durf je hier geen raad in te geven, weet er zelf maar amper wat van hahaha
Ja dat idee heb ik ook idd! Maar tuurlijk,het draait toch om geld en als je dat dan niet krijgt,pff..... Heb je geluk dat je toch nog rond kon komen want voor hetzelfde geld zit je mooi te kijken met niets! Wanneer weet je meer? Ik snap dat je je daar druk om maakt,doe ik nu ook,stelletje ........... -x-
Nou ik vind het voor jou ook erg vervelend hoor Daisy, het is al geen makkelijke tijd en dan gaat het UWV ook nog dwars liggen.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3), OKTOBER: 1: Eevitaa (1), Yvett (1 2: 3: vomkie77 (1) 4: Bianca24 (3) 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: anno103 (2) 10: Yuna28 (3), Lotte (3) 11: 12: Aagje1 (1), Anoniem1405 (3), Libra (1), loopy (0) 13: Judy01 (2) 14: 15: 16: 17: Droppie (2), Steffie1980 (2) 18: Luna73 (1) 19: 20: 21: Noes (2) 22: truus1980 (1) 23: Daisy1975 (1) 24: nikkijane (2), bloempje (4), samsammie (4), wendy1983 (1) 25: miranda3xmama (1), Eimat (4),wendy1983 (1) 26: 27: Enomis (4) 28: 29: Pien83 (4) 30: Sandra (1) 31: November 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: Bianca24 (4) 15: 16: Yvett (2) 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
Tsja stelletje eikels! Maar bij mij komt het wel goed en ik krijg ook gewoon mijn salaris dus daar hoef ik me iig geen zorgen om te maken! Alleen ik heb het idee dat er gewoon met me gesold is en daar word ik niet vrolijk van! Liefs Dais.. -x-
Ik ben een beetje dom geweest! Ik had echt het gevoel zwanger te zijn omdat ik zo'n raar gevoel in m'n onderbuik heb,nu heb ik net een test gedaan,DOM DOM! Tuurlijk negatief,zou het nog posi kunnen zijn over anderhalve week? -x-
Hey Daisy, is het niet iets te vroeg om te testen? Bij mij duurt het ook nog 2 weken, maar ben nu al nieuwsgierig. Anders test je volgende week nog eens. Zou leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn. Ik ben ook al een paar weken gedeeltelijk aan het werk, hoeft ook nog niet want ik heb ook nog verlof. Doe dit eigenlijk ook meer omdat ik mij schuldig voel tegenover mijn collega's. Moet ik niet doen zegt mijn man, wij hebben er toch niet voor gekozen om onze dochter te verliezen! Maar ik denk dan alweer vooruit, stel dat ik wel weer snel zwanger raak, dan moeten ze dit weer op het werk voor mij opvangen. Misschien denk ik wel veel te moeilijk..... Groetjes Miranda
hoi Dais, ik hoop echt onwijs dat je zwanger bent! maar ik denk dat als je in dag 16 zit, de innesteling nog maar net is geweest of nog moet komen vandaag of morgen? Geen idee of je nu al dat hormoon meteeen kan meten in je bloed? Ik ben bang dat je nog moet wachten met testen. PS: misschien kun je ons verklappen wanneer je gaat testen dan kunnen we exxtra hard duimen
Ja ik heb ook veelste vroeg getest maar ik had echt het idee... Kan ook nog niet! Ik mag 24-10 testen als ongie nog niet is geweest.... @Miranda,zou idd leuk zijn als wa samen zwanger zouden zijn! Duim Duim...... Wanneer mag jij testen? FF over werk nog,ben al in de 5e week bezig moest van de arbo opbouwen,en binnen 6 weken weer full time aan het werk zijn. Dit was nog niet nodig geweest snap je? Belachelijk! @Loopy,tsja ik moet dus nog ff wachten.... Ongeduldig dat ik ben! Ook wil ik jou heel veel succes wensen en hoop dat het snel raak is! Wanneer is jou NOD? Liefs Dais.. -x-
ik heb vanmorgen getest..en negatief dus, ik weet dat ik eigenlijk had moeten wachten, vandaag is mijn nod. ik heb twee dagen geleden erge rare afschijding gehad, heb ik nog nooit gehad. komt mischien door ontpillen? het was zooo dik, echt eng. heeft iemand daar ook eens last van gehad? groetjes pris
oojaa en ik ben dinsdag jarig dan word ik 21, weet alleen niet of ik dit mocht zeggen op deze forum... groetjessss pris
Ik zou vanaf 25-10 kunnen testen. Spannend! We zijn er nog niet zo heel serieus mee bezig hoor. Moet op 26-10 nog naar de gyn. voor een gesprek, maar dat kan ook wel als ik dan missch. al zwanger ben toch! En anders op naar de volgende maand. Groetjes Miranda
Hee meiden! Ik heb nog even een vraag! ik heb normaal een temp. van ongeveer 36,8 en nu de laatste dagen schiet mijn schien mij temp omhoog, en mijn ei heb ik al gehad! eergisteren: 37,3 gisteren: 37,4 vandaag 37,6 Is dit een goed teken? xxxxxx wendy
heej mensjes, ik heb sinds vanmiddag een pendel, wel leuk hoor, het is idd vermoeiend na een poosje, ik had wel gelijk duidlijke bewegingen, vond het ook best eng zo, van stil hangend en zo na een vraag dat die gaat bewegen ... hehe xx