wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hoi hoi,
    dit is toch goed dat je temp hoog blijft na eisprong?

xx

2. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    Heb ook weer eens bijgelezen
    ik heb gisteren van een vriendin een test gekregen waarmee je kan testen dat je zwanger bent al zeven dagen na je eisprong lijkt mij wel heel leuk is pas een nieuwe test hier en is goedkoper dan een gewone maar ik durf hem niet te gebruiken heb schrik dat het negatief is al voel ik mij al een paar dagen niet lekker en buik doet ook raar
    groetjes

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    tis wel minder betrouwbaar he 7 dagen na je eiersprong, want er kan tuurlijk altijd nog wat mis gaan met innestelen en dat je dan toch ongi word. Dus til je er niet te zwaar aan die test he. tis ook maar informatie die ik is heb gehoort of gelezen.

xx

4. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    daarom wil ik ook nog niet testen ik probeer wel te wachten tot volgende week dan test ik zondag volgende week als ik nog niet ongi ben geworden en als ik het kan volhouden natuurlijk
    groetjes

5. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey

Hoe is het hier.
    moest weer ff wat bijlezen en kom er achter dat het een baalweek voor veel mensen nou dan gaan we volgende week maar voor een lucky week ok.

Hier alles verder rustig ben woe begonnen met ovulatie testen maar nog geen ei kunnen vinden heb ook het idee dat ik hem dinsdag of woe al heb gehad en dus niet geklust dus ben bang dat het niet raak is deze maand verdorie kan ik nog langer wachten nou je we merken het wel over 2 weken.

xx

6. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ben hier echt weer op het verkeerde moment er is niemand? waar zitten jullie allemaal?

7. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hallo,
    wat een stilte......

8. prismeis

prismeis Lid

1 okt 2007
    95
    0
    0
    zeg dat wel, zo is er overal wat, en zo is het weer erg rustig...tjah..niet veel aan te doen

groetjess priscilla

9. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Lotte balen zeg, hopelijk pakken ze de dader gauw op! En anders gaan wij er wel achter aan!

@Bloempje, wat een rot gedoe bij UWV, ik moet binnenkort ook heen voor een WW uitkering, ben benieuwd!

@Daisy wat slecht dat de Arbo dat niet wist! Maar je moet je niet schuldig voelen omdat je thuis zit hoor meid! Je moet naar je eigen lichaam en geest luisteren!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

10. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ben dit weekend trouwens erg weinig online.
    Ga morgen naar m'n zus toe en blijf daar slapen. We gaan morgenavond met m'n moeder, zus, zusje en schoonmoeder van m'n zus naar Nick en Simon, hihi.
    Overdag eerst lekker tutten en met de kralen aan de gang!

Als ik jullie niet meer spreek een fijn weekend en succes met wachten, klussen en de duivels!

Kus Monique

11. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    nou meiden, mijn week kan niet slechter. De duivels zijn gekomen. Gisteravond op mijn werk. Kon geeneens zielig in een hoekje op de bank kruipen.... Komt er ook nog eens een zoon van een cliënt op kantoor of ik er wat vanaf wist dat de kluis leeg is van die cliënt. Deze is dus helemaal leeggeroofd. Echt kut voor die vrouw, sieraden van haar man enzo zaten erin (die was overleden). Kon wel mee janken!

@Daisy: wat schandalig dat ze je gewoon hebben laten werken. Ik denk dat je je verlof gewoon nog kan gaan opnemen dan hoor. En voel je asjeblieft niet schuldig! Je hebt heel wat de verduren gehad en daar mag je best wel even de tijd voor nemen om dat te verwerken.

@Miranda3xmama: ook jij moet je niet schuldig voelen. Het bedrijf werkt ook gewoon door zonder jou. Het klinkt misschien hard, maar je moet je niet schuldig gaan voelen!

@Bloempje: ik hoop dat je snel heel erg rijk mag worden haha.. mijn bankrekening is 861660315.. voor als je teveel geld krijgt... hahaha..

Verder weet ik het ff niet meer.

Dus iedereen veel succes met alles.

Groetjes Lotte

12. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    goede morgen,

ben ik dan ff snel hoor moet zo weg.

Lotte meid echt je had al zo een rot week en dan ook nog die verdomde :evil:
    Hier zou ik volgens me banner me ei moeten hebben nou weet het dus niet he ik moet maar gewoon wachten over 2 weken en dan merk ik het wel maar zie het zomber in hoor.

Nou ik gaat fijne dag iedereen.

xx simoon

13. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!!

27: Enomis (3)
    28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1)
    29:
    30: Eimat (3),
    OKTOBER:
    1: Eevitaa (1), Yvett (1
    2:
    3: vomkie77 (1)
    4: Bianca24 (3)
    5: Sil1980 (3)
    6:
    7: MissyZuilen (3)
    8: Bambi (4), Lied (1)
    9: anno103 (2)
    10: Yuna28 (3), Lotte (3)
    11:
    12: Aagje1 (1), Anoniem1405 (3), Libra (1), loopy (0)
    13: Judy01 (2)
    14:
    15:
    16:
    17: Droppie (2), Steffie1980 (2)
    18: Luna73 (1)
    19:
    20:
    21: Noes (2)
    22: truus1980 (1)
    23: Daisy1975 (1)
    24: nikkijane (2), bloempje (4), samsammie (4), wendy1983 (1)
    25: miranda3xmama (1), Eimat (4),wendy1983 (1)
    26:
    27: Enomis (4)
    28:
    29: Pien83 (4)
    30: Sandra (1)
    31:

November
    1:

2: Anno103 (3), Monique1983 (2)
    3:
    4: Bambi82 (5), Silver (1)
    5:
    6: Esmee81 (4)
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14: Bianca24 (4), Lotte (4)
    15:
    16: Yvett (2)
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger
    (..) is de ronde waar men inzit

Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen!
    Het zit je deze week ook niet echt mee he Lotte?
    Balen joh!

Ik ga zo ff lekker shoppenheb zondag doop van m'n petekindje,heb al kleren maar wil ook nog mooie laarzen en tuurlijk voor mijn schatje ook nog ff shoppen!
    Altijd leuk he,geld uitgeven,hihi....

Fijne dag voor iedereen!

Liefs Dais..
    -x-

15. danique6

danique6 Lid

30 sep 2007
    27
    0
    0
    heel even het gevoel
    heel even weer blij
    heel even zat je in me
    en nu is het weer voorbij
    ook al heeft het niet lang geduurt
    in hebt een plekje in mijn hart
    jij bent voor mij ...
    een ongeboren schat

heey meiden ...

mijn lichaam heeft mij zeker niet voor de gek gehouden ....
    ben na het verwijderen meteen zwanger geraakt ...

helaas is het vrijdag los gekomen ... heb het opgevangen en mee naar de huiarts geweest

dinsdag benik ik begonnn met vloeien echt heel veel en heel erg en heel veel stolsels ... woensdag kon ik niet op of neer .. het leke wel weeën die ik had ...

vrijdag gingik weer naar de wc en weer stolse .. gek genoeg voelde ik iedere keer of het wel stolsels waren .. deze kan je namelijk helemaal uit elkar halen... vrijdag middag zat er een hart stukje in ... ik heb het eruit gehaald .. het was zo groot als een knikker maar dan een beetje ovaal.. er zat een vliesje om ...
    toen ik dit verloor is het vloeien ook meteen gestopt ...
    ik moet de natuur nueven zijn gang laten gaan en maandag moet ik terug bellen en dan word ik door gestuurd naar de gynacoloog om een echo te laten maken en dan word ik als het nog nodigis schoon gemaakt van binnen ....

het is wel even schrikken ... dat wel ... achter af gezien zal ht wel beter zijn zo ... als het dan toch niet goed is ...
    ook heeft mijn vriend mij die dag in de steek gelaten ... dus ja ...

ik hou me nu even lekker rustig ... en zie wel wat er komen gaat ..

ik wens jullie heel heel veel succes met zwanger worden en eventueel bevallen ...
    luister naar je licaam ... en zorg goed voor je zelf ....

veel liefs ....

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    @lotte vreselijk zo een dag kan erover meepraten alleen zijn mijn ongi`s niet doorgekomen...maar kom op volgende ronde beter...de wet van positief denken he :confused:

@ danique Wat erg meid lijkt me heel erg moeilijk hoor! en dan je vriend bij je weg pfff zit je allemaal niet mee he. Hoop dat je je snel een beetje beter voelt, maar neem tijd voor dit te verwerken.

ikzelf nog altijd op het wachtbankje...nerveus...buikpijn maar nog geen bloed te zien....borsten doen zeer...pff zenuwachtig ben ik ervan.
    Lijkt me heerlijk met kerst mijn ouders te verassen...met her en der een muisje te strooien of zo ahahaha maar ja...afwachten zoiets plan je niet helaas.

17. aagje1

aagje1 Lid

23 sep 2007
    32
    0
    0
    @ Danique, wat naar voor je! Vertroetel jezelf goed deze dagen! Sterkte.

Sorry voor de overgang, maar

bij mij nog geen :evil: :evil: , probeer vooral te denken dat mijn lijf wat van slag is dat en het later komt en nog maar niet te veel te hopen.... Vanmiddag toch maar testje kopen en kijken wanneer ik het aandurf...

Groetjes,
    Aagje

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Danique heel veel sterkte :( en Lotte ook :(

Aagje: spannend....!

@Daisy: ik denk dat mijn NOD op 12 november is

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    @aagje waarom test je niet gewoon hihi ben benieuwd hoor!

ik heb vandaag sorry voor het vieze onderwerp vies smerig wit slijm...en dat heb ik nooit eerder. Is niet heel dik gewoon afschijding ruikt nergens naar maar is zo....bahh snappie?
    Maar ja kan vanalles zijn natuurlijk he

20. aagje1

aagje1 Lid

23 sep 2007
    32
    0
    0

Deel Deze Pagina