wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ben je daar in het echt ook bang voor?

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja, want mijn vader is nogal een norse man. En vaak nog vd oude stempel. Ik weet dat mijn moeder volledig achter ons staat, dus weet ookal dat we ermee bezig zijn..
    Maar mijn vader is nogal overbezorgd en ik denk dat hij echt gaat flippen. En overdag probeer ik er niet aan te denken, maar in me slaap komt dat dubbel zo naar boven. :(

3. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    @ liesl.

daar ben ik weer.

wat gek van die vrouw.
    hou je ons op de hoogte?
    ik vind zulke dingen altijd erg interessant.

nog testers vandaag?

liefs esther

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ja precies, het duurt gewoon zo lang, maar ergens denk ik niet dat ik zwanger ben.. ik wil ook gewoon niet teveel hopen..mja.. ik denk de hele tijd, ik denk het niet, maaaar ik hoop het wel!.. (en gezien ik "de secret" heb gelezen heb ik besteld zwanger te zijn).. :p.. als dat werkt.. nou dan horen jullie dat wel..

anyway, ik droom ook, maar had eergisteren een soort van slaapverlamming ( 4 keer achter elkaar) dus dat was wel eng.. maar ik heb engere dingen meegemaakt (ook wel eens echt een hele mooie wakkere/slaap-verlamming achtige droom gehad.. intresse :p?..

maar ik typ teveel..

oh en of ik het volhou.. Hah!.. als de dagen iets sneller voorbij gaan wel ja :p

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Als je moeder het al weet, kan ze hem niet een beetje voorbereiden? niet dat ze het zegt, maar wat balletjes opgooit dat kleinkinderen misschien wel leuk zouden zijn etc?

En verder niet te druk maken hoor, vaders zijn altijd wel ietwat bezorgder vorlens mij!

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hoi Esther..

Missy : Het is jullie keuze, hij kan flippen, maar misschien als hij eenmaal aan het idee is gewend dat het veel beter gaat?..

Anoniem, trouwens, over dat ruiken he, vanochtend fietste ik door de stad, en ik rook echt van alles, maar vooral een bierlucht (dacht eerst dat een man dat als aftershave had gezien er een vrouw voorbij fietste met een lekker ruikend geurtje maar daarna was die "bier" geur weer weg) en heb ook een soort van kattenvoerachtige geur geroken.. en nouja het viel me gewoon op.. (het achtervolgde me ook! :p)

7. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Misschien blonde opmerking, maar begrijp het niet helemaal van "de secret"...

8. Niet meer actief

Mijn vader reageerde gister ook heftig, toen hij een zwangerschapstest vond. Hij ging helemaal over de rooie hier, en vroeg of wij een "ongelukje" hadden.
    Maar weet je wat het is... Het is JULLIE leven en jullie zijn groot genoeg om zelf te beslissen.
    En ik weet zeker, dat als het eenmaal zover is, dat je vader ook wel bijdraaid.
    Hij heeft waarschijnlijk gewoon even tijd nodig om eraan te wennen, maar volgens mij heeft elke vader dat.

Veel succes meid, en laat je niet gek maken

9. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ja maf he! maar misschien hebben we dat met die geur anders ook wel als we ongi moeten worden alleen valt het dan iets minder op? ik heb er in iedergeval wel last van. en ik heb zo'n honger! de hele dag heb ik honger! geen trek, nee Honger! ik kan we 4 keer warm eten en een heel brood opeten. en ik was ook nog aan het dieten dus ik hou me GIGA in! andere ook zo'n honger, haha?

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

das een boek..
    gaat over dat je eigenlijk alles kan krijgen wat je wilt, zeg maar, als je maar op een andere manier gaat denken.. iets over de aantrekkingskracht zoiets als :

Ik ga vallen ik ga vallen..= dan val je
    ik ga niet vallen = ga je nog steeds vallen (de "aantrekkingkracht"maakt geen onderscheid tussen wel en niet dus blijft het: Ik ga vallen..)
    ik blijf staan = dat je blijf staan..

zoiets..
    beter kan ik het ook niet uitleggen..

11. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Dat herken ik ook, normaal kan ik leven op 2 broodjes op een dag, nu wordt ik zelfs snachts wakker vanwege de honger.. :p

12. Niet meer actief

haha, gaan we met ons allen denken
    Ik ben zwanger
    Ik ga bevallen

sorry, maar ik denk niet dat het werkt, zou trouwens wel leuk zijn als het wel zo is

13. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oh geweldig! WIJ ZIJN ALLEMAAL MAX NA DE 2E RONDE ZWANGER ;)

14. Niet meer actief

Ik heb geen honger, alleen wel trek in iets lekkers, terwijl ik normaal nooit snoep.
    Ook heb ik nu hele dagen ontzettend dorst.
    Ik kan wel 5 liter wegdrinken als ik mezelf niet inhou daarmee.

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

nou ze zeggen dat het werkt.. :p maar op die manier kan je dus ook dingen bestellen : zoals Morgen zie ik een hele mooie bloem..

maar de kunst is, dat je je wel goed voelt en er voor open staat (en niet de hele tijd op gaat focussen) maar this niet dat ik er echt in geloof, maar ja schaat het niet dat baat het niet ofzo

16. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    soms voel ik me ook soort van misselijk, maar niet echt misselijk, maar dan heb ik gewoon weer honger! alleen als ik eet gaat dat nare gevoel dan weg.

Maar 's nachts wakker worden, jeetje.. geef je er dan aan toe? ik weet het, zwanger zijn is geen excuus om te eten (zwanger worden ook niet, haha) maar het zou wel lekker zijn als dat het wel was.. en dat je dan na de bevalling gegarandeerd alles weer kwijt raakt!

ik ben nu 1.68 meter lang en weeg 69 kilo. ik wil er nog even 4 vanaf hebben eigenlijk, maar op deze manier wordt het helemaal niks!

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ja herken dat.. die misselijkheidvlaag is gewoon honger, maar ik heb gemerkt dat als je even door bijt het op een gegeven moment minder wordt en het honger gevoel ook wegtrekt (aldus soms)..

en ghehe... moet je gaan zwemmen (doe ik ook) :)

18. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Wel even in de gaten houden he ;)
    Veeeeeel drinken (dorst hebben tijdens het drinken) kan een teken zijn van "suiker". Niet druk maken hoor, 999 van de 1000 keer is het niks. maar wel even in de smiezen houden ;)

19. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    werkt zwemmen goed dan? doe je baantjes trekken? hoeveel baantjes?
    ik sport op mijn werk, das meestal 2 keer per week, maar dat schiet voor geen meter op. wel lekker voor de conditie, maar niet voor mijn lijf..

20. Niet meer actief

Ik weet het, mijn moeder heeft ook suikerziekte.
    Maar is ook voornamelijk 's nachts dat ik dorst heb.
    Heb nu gewoon een beker naast me staan, en die mag ik van mezelf 's nachts 1x vullen, en overdag heb ik een fles staan van 1,5 of 2 liter, en als die leeg is mag ik van mezelf ook niet meer...
    Is echt erg, maarja... hoe meer je gaat drinken, hoe meer je naar de wc moet, en ik moet er 's nachts al 3x uit om te plassen

Maar ik hou het wel even in de gaten, thnx

Deel Deze Pagina