hoi meiden zo ff koekeloeren, heb nu ff de tijd, druk weekend weer. voor sommige meiden spannend, aagje gefeleiciteerd, kan nix zien in je album, maar ga maar af op de andere meiden die het wel hebben gezien! Ik heb eergister hele erge pijnsteken gehad in de buik, mijn moeder en ik waren bij de winkel, mijn ma zei nog, doe jij kalm aan, straks moet ik nog met je naar het ziekenhuis, maar this later toch weer weggetrokken,kon geen stap meer verzetten ...gek toch! iedereen suc6 met van alles en nog wat!
Aagje van harte en ook jij kan op de roze wolk. Geniet er maar lekker van. Verder iedereen sorry dat ik zo weinig online ben, maar het is hier echt gekkenhuis. Druk en veel werken. Maar er komt wel weer een rustigere tijd en dan ben ik weer vaak online. Verder hier nog niks te bekennen. Denk dat ik inderdaad woensdag mijn nod heb. We zullen zien.
Hee Aagje! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Had je voor het testen ook al kwaaltjes waardoor je dacht dat je wel zwanger zou kunnen zijn? Liefs Wendy
hey aagje gefeliciteerd heb je het gevoeld dat je zwanger bent ik voel nog niet dat ik ongi moet worden we zien wel groetjes straks nog eens naar de dansles joepie
Hoi Aagje! Gefeliciteerd, ik heb wel geen test gezien, maar zo te lezen heb je positief getest. ik wens je een voorspoedige zwangerschap. groetjes Silver
Meiden hier nog geen ongi en hoge temp. Hopelijk is me ei dus een week later geweest dan me kaartje zegt, dan moet ik dinsdag ongi worden.. Ga niet meer testen tot woensdagochtend als ik nog niet ongi ben geworden. Dus weet helaas nog steeds niks.
Haai meiden, Goedenavond. Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg! Heb er echt van genoten. Veel geshopt en gekocht haha. Ben nog bij een goede vriend langs geweest echt heel erg geslaagd. En ik ben maar 1 dag ongie geweest! Okee! Heerlijk idee haha. Alleen wel raar. Ik dacht als je stop met de pil ben je de 1e keer vast flink ongie maar nee hoor hier maar 1 dag zijn ze geweest! Ik vind het niet erg hoor. Spannend Missy Zuilen! Voor alle zwangeren: Gefeliciteerd, Voor de meiden op de wachtbank! Spannend!
Hoi, hoi, hier even een berichtje van mij Aagje gefeliciteerd. Verder is het hier nog rustig. Nog steeds geen ongi. Ik heb gister een test gedaan. Deze was negatief. We zullen maar weer een paar dagen wachten. xxx
eyey meiden, ikke weer hier haha druk weekendje achter de rug (naja alleen de zondag dan haha). Nog steeds tramalant met de UWV vanavond gesprek met een juridich advisuer en de vriend van me Pa ook dus ff kijken wat zij te horen krijgt er ik haha Dinsdag weet ik dan weer meer ppff met de dag depri er van geworden hoor haha. Met me btroertje is nog steeds niet bij gelegt. gister avond was ik wel ff bij me pa, en toen werd die net thuis gebracht door zijn nieuwe vriendin en haar moeder. Pff wat een dom kutje eerste klass hahaha. Ze had geen uitstraling, was ten tweede ook nog is oer dom. En lelijk pff niet normaal heb mooiere meisje gezien hoor haha. En dat niet alleen ze stelde zich alleen voor aan me pa en zijn vriendin maar niet aan mij :S. Ze heeft een half uur gezegten (vond ik nog te veel hahah) en heeft alleen maar vals naar me gekeken :S Waarom vraag ik me af:S:S:SS Die moeder van der ook, pff net zo dom mens als haar kind. Thja zo moeder zo dochter zeggen mensen wel eens. Maar het leukste komt nog, ik deel die mening niet alleen me vader en zijn vriendin hebben ze zelfde mening haha. Dus of ze lang in de familie komt te zitten, is de groote vraag hahaha xxxxxx
Hoi, Ben ik weer en inderdaad is weer lekker stil haha. Vandaag is de buikkramp steekgevoel en zware baarmoedergevoel bijna helemaal weg. Beetje slijm nog maar kan er geen draden van trekken dus wie weet wat het wel is? Best nerveus gister getest heeeeeeeeeel dom en uiteraard nega...ik kon bij de laatste ook pas bij 3 dagen overtijd posi testen dus zo domdomdom maar begin het wel spannend te vinden. Moeder is opgenomen in het ziekenhuis had een suiker van 45 pff en daarbovenop een longontsteking, was er op bezoek de zaterdag en ik kreeg me toch een partij oorpijn en ben meteen de ehbo opgestuurd....heb voor het eerst in mijn volwassen (ehum vanaf mijn 6e) een middenoorontsteking en moet zeggen leuk is anders pff maar goed wachten en oorontsteking wil zeggen veel werken en slapen dus dan gaat de tijd snel liefs steffie
Hallo meiden, @Danique: mijn medeleven zo groot, mijn woorden zo klein; sterkte.. @Aagje: gefeliciteerd meid! tsjonge eerste ronde, wat een mazzel.. Alle wachters: succes maar weer Alle : go away! Heb nog deze week vakantie maar heb al de hele week last van mijn darmen, word er helemaal gek van. Loop vandaag lekker de hele dag in mijn joggingpak. Helaas vanavond nog naar een klant om te werken.. totaal geen zin in.. Ben totaal lusteloos.. ik kom vanavond nog wel even spieken bye!
Danique de dalen zijn diep. soms te diep. Pak alle hulp aan om er weer uit te komen. Deze kleine uk heeft een plekje gekregen in jouw hart, dat neemt niemand je meer af! Ik wens je veel goeds. Ik hoop dat je vriend er jij er samen uitkomen. Veel geluk!
Hallo allemaal. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Susanne, ben 23 jaar en eind september hebben mijn vriend en ik er voor gekozen om te stoppen met de pil. Ik was op 1 oktober ongesteld en meteen 6 dagen. Best netjes vind ik zelf Inmiddels zit ik voor deze maand rond m'n eisprong (denk ik) ben van een cyclus van 28 dagen uitgegaan en het lijkt erop dat ik m'n eisprong vanmorgen heb gevoeld. Heb wel een druk weekend achter de rug Ik weet dat de meeste vrouwen pas na 3 maanden na het stoppen met de pil zwanger worden, maar stiekem hoop ik dat het meteen raak is Ik wil alle zwangeren alvast een fijne zwangerschap wensen en aan iedereen op de wachtbank: ik zal voor jullie duimen. Liefs Susanne
hey ben hier weer, ik heb een half dagje les achter de rug is eens fijn dat ik mijn gedachten op iets anders kan zetten welkom aan de nieuwe @ danique veel sterkte het komt allemaal goed als je de juiste mensen rond je hebt @aagje proficiat is wel leuk denk ik zo van de eerste keer voor de rest op de wachtbankjes veel succes ik duim voor iedereen inclusief mezelf xxx
Zit ook nog in mijn eerste ronde. Normaal gesproken zou ik volgende week (met de pil) ongesteld worden. Ben benieuwd wanneer ik het weer krijg. Liever helemaal niet natuurlijk