iedereen die nieuw is welkom Aagje, gefeliciteerd, een streep is een streep Danique, ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ik ben er niet zoveel, maar heb het zo mega druk, word er soms een beetje moe van.
hai allemaal wij zijn ook in de eerste ronde bezig. ik hoop dat het snel zo mag zijn, en voor iedereen eigelijk \/ 2 november kunnen we testen mocht het zo zijn we kunnen nu al niet wachten IK HOOP VOOR IEDEREEN DAT HET DEZE RONDEN RAAK IS
Hee susanne! Gezellig dat je ook mee doet! Ik ben sinds 24 sept gestopt en heb nu veel klachten die lijken op of zwangerschap of ontpillen! Ik duim voor je! Liefs Wendy
zeg ik heb een vraagje kan je alleen maar smorgens testen of kan het ook door de dag of is er dan een kans dat je het niet gaat zien
heej kitty! Met de testen van tegnwoordig kun je de hele dag door testen! Liefs Wendy ik duim voor je!
Hallo, Heb me ook een beetje ingelezen over het smeppen, dan moet je volgens mij vanaf de 8e dag van je cyclus beginnen met klussen en dan om de dag, maar eens proberen hihi. Dus vanavond aan de slag. Liefs Monique
Hi, Alle nieuwe van harte welkom en succes! @Monique,ik heb me dat ook vaak afgevraagd hoe dat zou werken maar normaliter doe je het toch ook om de dag wat is het verschil dan? Jea sorry ik ben er ook niet zo in thuis hoor,haha... Mijn duimen draaien weer voor iedereen..... -x-
He Daisy, Dat heb ik me ook al afgevraagd hoor, wat het verschil dan is. Misschien is het ook alleen maar een mooier woord ervoor, geen idee. Hoe gaat het met jou trouwens, voel je al iets? Liefs Monique
Hey, nee hoor ik voel niet iets waardoor ik denk dat ik zwanger ben maar ik heb wel een heel raar gevoel gehad in m'n buik dat ik dacht dat ik zwanger zou zijn. Het zal wel tussen m'n oren zitten,je kan jezelf soms zo gek maken he,eigenlijk wel lachwekkend als ik terug denk,heb jij dat niet? Nja we wachten lekker af en zien het wel over 8 dagen [-o< Die andere 2 keer dat ik zwanger was voelde ik gelijk mijn borsten nu niet duss... Nou ik hoop dat het smeppen werkt bij jullie,dan kan ik volgende ronde ook gaan beginnen,hihi....
Ik weet wat je bedoelt. Ik dacht ook echt symptomen te hebben maar toen de ongie er was waren ze gelijk weg. Wat je jezelf al wel niet aan kan doen hihi. Ik duim voor je meid! Liefs Monique
@steffie1980 ik ben een beetje bang om te testen vandaag voel ik mij niet zo goed maar ben bang dat ik het mij maar inbeeld en dat de test negatief is maar morgen ga ik het eens proberen voor ik ga werken hoop dat ik op tijd uit mijn bedje kan en niet te zenuwachtig ben maar we zien wel groetjes
hoi meiden lang niet geweest, heb een druk weekend gehad. wel gezellig hoor. zit denk ik weer wat lekkerder in mijn vel. vandaag lekker gewerkt alleen wil mijn ongi maar niet helemaal weg gaan. steed nog een heel klein beetje bij het afvegen. we hebben afgesproken om er deze maand een beetje extra moeite voor te doen. niet verplicht klussen maar wel beter aangeven als 1 van ons 2 zin heeft. aagje gefeliciteerd! ! ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik snap nu helemaal niks meer van mn lijf, vorige keer voelde ik mijn eisprong duidelijk, nu heb ik dezelfde buikpijn, maar zon 3/4 dagen te vroeg als ik de laatste cyclus aanhoud. Pfff, ik zou willen dat mn lijf met duidelijke signalen aangaf wat waneer gebeurd Zou het allemaal wat makkelijker maken.
Hallo allemaal. Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties, zo leuk om het in ieder geval hier kwijt te kunnen. Ik kon het ook niet geloven dat het in de eerste ronde raak zou zijn. (Ik hoop niet dat ik dames die al veel langer bezig zijn hiermee kwets......) Verder probeer ik dit forum wel een beetje in de gaten te houden, in ieder geval de lijsten. Kom op dames! Het gaat zeker lukken. @Wendy en Kitty: hetgeen bij mij vooral opviel en wat dus wel een teken was, was dat mijn borsten veel steviger aanvoelden en wat gevoelig waren. Verder heb ik al twee weken hele droge ogen (de huid eromheen is heel droog), ik weet niet of dat wat met het zwanger zijn te maken heeft. Meiden succes allemaal! Groetjes, Aagje
hoi Susanne Ook welkom hier! Ik ben ook nog niet zo lang hier, maar vind het nu al erg leuk om mee te kletsen. Hopelijk is het snel raak voor jullie. Verder iedereen succes en weg met die Ik heb als het goed is zondag mijn eisprong, dus dat wordt klussen deze week........ greetz Silver
kan me dat dan wel voorstellen dat je dan geen test durft te doen. Ik hetzelfde heb al een posi en nega test gehad maar dan ook veel te vroeg getest zo dommmm Ben bezig met wk slipstaren maar er is geen spoortje te bekennen Eergister en gister hele dag buikpijn en veel afschijding maar niet van dat doorzichtige als je een eisprong hebt of zo...maar toch voor de zekerheid nog maar even geklust hoezo gemotiveerd met een oorontsteking hihi vanmorgen wat uitgeslapen...doe ik eigenlijk de laatste 10 dagen al zooo moe niet te doen gewoon. Maar was wel verdrietig toen ik opstond. Mijn man had de kindjes naar school gebracht en bleek dat luca zwemles had de eerste keer kon die al niet meedoen omdat die ziek was. En nu waren papa en mama het vergeten dus ik vind het verschrikkelijk. Ben dan meteen aan het denken van wat een moeder ben ik en is een vierde nog wel verstandig als ik dat soort dingen al vergeet, kan daar helemaal om in de put zitten terwijl dat normaal echt niet zo is. Dan baal ik wel maar zit ik er niet om te janken zeg maar pfff is zo spannend allemaal. zijn er nog mensen die getest hebben? xx steffie