Bloempje, ik heb er wel een in de aanbieding. Hij is 19 jaar een behoorlijk dwars. Vooral tegen mijn ouders, voor mij is hij heel lief. Moet ik vragen of ze willen ruilen? ha ha PS ik ben de dagen voor het testen ook al aan het aftellen. Duurt lang hoor dat wachten. Groetjes Miranda
Hi Miranda, duurt idd lang he,pffff.... Wij lopen gelijk........ Spannend! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< -x-
Ik heb een oudere broer en zus, en tja soms dan zijn ze echt de grote broer en zus want ze hebben nogal eens de neiging om me te behandelen als een kind van 12
Hey Daisy. Ik heb wel het idee dat het wat rustiger in mijn hoofd word nu we weer bezig zijn met zwanger worden. Ik voel me al een tijdje heel goed. Voel me soms wel schuldig omdat ik al die tijd niet meer gehuild heb. Hoeft natuurlijk helemaal niet, maar toch. Ondertussen gewoon blijven wachten. Groetjes Miranda.
Ja ik zeg ook wel mijn paard maar ze is van een vriendin van me. Ze heeft er 2, moeder en dochter. Ik rij op de oudste en de jongste verwacht in april een veulen. Ook mijn vriendin moet begin december bevallen van een zoontje dus die rijd nu niet. Ik zie het paard echt als mijn eigen paard. Dat is natuurlijk niet zo maar zo voelt het gewoon. Ze is zo lief. Hahaha en ik moet ook steeds slipstaren. En die temp stijging betekent dat je daar je ei had volgens mij. Dan blijft hij hoog en als je ongi word gaat hij weer omlaag. Ben je zwanger dan blijft hij hoog.
Naar mij luisterd hij meestal wel. Het is ons 'kleine' broertje, is namelijk bijna 11 jaar jonger dan mij. Ik heb ook nog een oudere broer, die is 33. We denken maar zo: we zijn allemaal pubers geweest, toch? Groetjes Miranda
Ja dat is zo, we zijn idd allemaal pubers geweest haha. Maar toch geen land te bezijlen met dat jochie haha. achjah komt heus wel (ooit) is goed xx
Ik verveel me een beetje. M'n kids zijn bij opa en oma aan het logeren. Worden morgenmiddag weer thuis afgeleverd. Toch wel stil zo. Maar kan nu wel even alleen achter de computer zitten. Groetjes Miranda
heb weer eens een keer alles bijgelezen ben mij aan het afvragen wanneer ik het beste kan testen heb nu al twee dagen buikgriep denk ik veel buikpijn en toilet gaan , maar moest ik nu er nog eens ongi bij hebben zou het helemaal niet fijn zijn groetjes
Hey meiden ff kijkje nemen hoor Ben een paar dagen niet geweest erg druk gehad ben nu ook bezig met me eten dus ff tussendoor. Voor de nieuwe meiden welkom verder zag ik dat Aagje zwanger is meid van harte geniet ervan. En verder geen nieuwe roze op de lijst veel mensen op het wachtbankje denk ik. Nou ik moet ook nog ff wachten heb echt geen idee of ik en wanneer ik me ei heb gehad? niks gevoelt negatieve ovulatie testen dus snap er niks van nou merk het wel volgende week. Nou ga weer ff verder met me eten. xx
ik ben nog steeds niet ongi, en heb ook verder geen roze afschijding meer... als ik morgenvroeg nog niet ongi ben dan ga ik een test doen..spannend...en de kat ging ineens bij me op schoot liggen..doet hij anders nooit..alleen af en toen, maar dan licht hij voor de helft op mijn schoot...zou dat iets betekenen? haha groetjes pris
Nou dat is toch geweldig meid,nou moet je idd niet schuldig gaan voelen! Moet je juist van genieten meid! We wachten idd maar af,wanneer ga je testen? -x-
hmm vreemd...nu toch ongi...raaar lichaam op naar ronde twee..en cyclus is dus nu veel langer dan normaal...33 dagen pfff
Ik wilde je net succes komen wensen met testen maar is niet meer nodig,jammer meis! Op naar de volgende ronde maar weer! Liefs Dais.. -x-
Hoi Dais Ik weet niet wanneer ik ga testen. De vorige keren heb ik getest toen ik eigenlijk al wist dat ik zwanger was. Ik kan op de dag af zeggen wanneer m'n ongie komt, ben nooit een dag later. Als het op die dag er niet is ga ik maar eens testen. Wanneer ga jij het doen? Groetjes Miranda
Heyhey, nou ik zat te denken als ik 2 dagen overtijd ben om te gaan testen,ik wil mezelf niet gek gaan maken eigenlijk! Normaal ben ik ook altijd op tijd met mijn ongies dus ben benieuwd..... We houden elkaar op de hoogte! Liefs Dais.. -x-
hey meiden, ben vanavond alleen thuis, gezellig pffff mannetje moet naar frankrijk. dus wordt niet klussen vanavond haha. vandaag druk geweest op het werk. moet nog eten maar weet nog niet wat, ben alleen dus kan eens iets lekkers maken maar weet nog niet wat. verder niks te voelen en ongi eindelijk weg hehe. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik ben al 4x in de eerste ronde zwanger geworden. Helaas is minder dan de helft maar blijven zitten (2 kids, 3 miskramen) Als ik nu zwanger ben, zou dat de 5e keer zijn. Ik schaam me haast om het te zeggen. Al zou ik liever hebben dat ik er langer over deed en dat het meteen goed ging, dan elke keer een miskraam, want daar "heb ik mijn buik van vol".