Ik heb ook getekend,mafkees! @Luna,jammer joh! Volgende ronde beter! @Welkom Elida en veel plezier vanavond! Ik denk dat ik gewoon ongie ga worden,ik voel nu steekjes in m'n buik,maar ben wel al 3 dagen beetje misselijk (met vlagen),ach ja we wachten maar af he Succes meiden! -x-
@Elida, het kan nooit kwaad om vandaag nog te klussen als is het maar voor de fun toch @Spannend Daisy! Liefs Monique
Hey meiden, @Bloempje heb ook getekend hoor sommige mensen snap je gewoon niet zijn ziek in hun hoofd! @Elida welkom hier meid en gewoon klussen als het lukt misschien ben je nog op tijd of is je ei later je weet het niet je moet niet altijd van je banner uitgaan ik zou hem zaterdag gehad moeten hebben maar? niks gemerkt gevoelt dus voor mij ook afwachten maar zie het somber in zal wel ronde 5 worden. @ Steffie spannend meid en ja ze zeggen een streep is een streep dus als jij hem kan zien nou dan is het misschien wel gewoon raak nou duim voor je dat je 1 deze dagen een duidelijkere streep hebt en hem kan laten zien. @ Luna hoop dat het niet je ongi is die eraan zit te komen spannend hopelijk toch een positieve test snel. @ Daisy meid die klachten kunnen ook gewoon duiden op een zwangerschap succes en laat die ongi gewoon weg blijven he. xx simone
Ja ik duim ook hoor komen weer veel NOD dagen aan dus hopen op veel roze op de lijst incl. mezelf maargoed das is ook maar afwachten 9 dagen duurd dan wel weer lang dat ik moet wachten. xx
Wel spannend allemaal he! Wie gaat er binnen nu en een week testen? Ik hoop ook echt op HEEEEEEEEEL VEEEEEEEEL ROZEEEEEE! Dat zou mooi zijn,kunnen we verder gaan kletsen bij de juli mama's,hihi.. Ik duim ook voor jullie meiden! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< -x-
Lijkt me leuk een roze maand Hopelijk mag jou naam ook in het roze Enomis. Voor mij nog 13+ dagen geen idee wat ik ervan moet verwachten. Word het wachten nu al zat, moet je nagaan als je al langer bezig bent.
ja ik had al uitgerekend als het wel raak is en ik test straks positief dan zou ik uitgerekend zijn op 6 Juli dat is 1 dag na me verjaardag want ben op 5 juli jarig. wel lekker in de zomer maargoed zoals ik al eerder zei afwachten en zie het somber in.
Dank je wel Lampie ja iedereen mag van mij wel roze maar helaas gaat het niet zo makkelijk daar ben ik nu ook wel achter.
We blijven positief Enomis, zou wel een leuke datum zijn Mag ik vragen waarom je het zo somber inziet?
omdat ik gewoon niet regelmatig kan klussen steeds geen idee heb wanneer ik me ei heb en deze maand dus denk dat ik weer verkeerd geklust heb. Het is ook allemaal maar nieuw en had van te voren niet gedacht dat het zo een impact zou hebben pas toen we besloten dat we er voor wilde gaan ging ik me er pas in verdiepen en dan kom je een hoop nieuwe dingen te weten. Maargoed ik blijf wel positief maar je houd er toch wel steeds rekening mee met bepaalde dingen.
had eerst ook een cyclus van 29 dagen toen 24 en daarna weer 29 dus hoe zit het deze maand? en ja heb ovulatie testen gedaan maar zonder succes geen echt vruchtbaar slijm kunnen ontdekken dus dan word je wel een beetje onzeker.
@Wendy, nou wat spannend zeg,ik weet nog niet wanneer ik ga testen,misscjien ook wel woensdag,we houden elkaar op de hoogte! @Enomis,tsja dat is idd wel lastig tuurlijk,als je nou om de dag klust is het toch ook goed of zie ik dat verkeerd? Ik weet nl ook niet wanneer ik me ei heb,heb wel testen liggen dus is het niet raak deze ronde dan zal ik het ook eens gaan proberen. En wat raar he die cyclussen? Maar idd wel positief blijven he meis,ooit komt er een dag dat het raak zal zijn,ook voor jullie! Liefs Dais.. -x-
Ik denk dat juist dat dat verdiepen voor onrust zorgt, merk ik nu zelf ook. Ik moet zeggen dat ik sinds ik het forum ontdekt heb teveel op alle bijverschijnselen let. Ik voel dus mijn eisprong maar als het er al over gaat heb je er niks aan want de pijn kan erna komen of ervoor. Ik maak me druk over het klussen enz enz maar ik merk dat het er zo niet leuker op word. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, maar ik probeer er wat minder gestresst over te doen. Ik wil niet precies weten wat, hoe en wanneer. Heel moeilijk want ik wil het zo graag. Klinkt allemaal tegenstrijdig misschien maar ik wil ook nog een beetje lol hebben in dit alles. Snapt iemand het nog hahahaha
@daisy, nou me aardappelen zitten in de oven heb me wekkertje eerst maar op een 3kwartier gezet hoor haha...Ruikt al wel lekker in me huis naar kruiden. Ik heb er trouwens nog wat peper en zout over gedaan xxx
ik voel me echt net zo, kwam vandaag achter dat ik mijn cyclus verkeerd had berekend 27 inplaats van 28 dus dacht eerst kan vandaag nog klussen voor mijn eisprong plaats vind, blijkt dat ik vandaag een eisprong heb, raak meteen in de stress heb nijging om mijn mannetje te bellen en zeggen dat ie moet komen klussen ben hahahaha doe ook mijn best om niet te stressen maar het lijkt of ik aan niks anders kan denken hihihih