wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik heb me ook een dag vergist volgens mij maar moet zeggen dat ik er niet zo mee zit. We hebben lol met het "klussen" en daar gaat het ons om.

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nou wij hebben gegeten, en kreeg gelijk te horen "waneer eten we dit weer :D" haha dus met andere woorden het was heelrijk :D...Alleen ander keer moet ik iets mneer zout en peper er over heen doen D:
    haha

xxx

4. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Zo heb ook even getekend wat een ramp mensen toch ppfff en ik heb hier 3 honden waarvan er twee opvangers zijn tjonge jonge....onze missy (keeshond geschat op nu 17 jaar) vonden we ook zo uitgemergeld op een boerderij en bleek nog dragend te zijn ook! geen haren meer alleen maar wonden lag buiten in de modder achter stroomdraad :confused: pup heeft het niet overleefd en missy bijna ook niet.
    Ze heeft het gelukkig nu goed lekkere warme mand weer haren en veel knuffels maar tjonge dat heeft ons een jaar gekost en ze vertrouwde niemand.
    Kan me er dus gewoon zo vreselijk kwaad om maken arm beest wat een eikel! :evil:

Maar goed Ik test deze week ook nog als mijn testen binnen zijn hier nog geen spoor van de ongi ook geen krampen of iets dergelijks...heb wel buikpijn gehad 2 dagen aan een stuk kon bijna niet zitten maar is niks gekomen. Nu alles rustig alleen heel nerveus niet te doen.

Hoop dat alle testers posi testen en de rest op naar de volgende of succes met....het woord wat iedereen haat

5. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    wij (me moeder eigenlijk) heeft ook zo hond gehad. Was de laaste van het nestje en ze konden hem niet meer kwijt. Ik de krant stond "mooie blonde Boevier, goed ouder houden 1000 gulden" Wij er naar toe gereden, want me ma wou graag een boevier. Daar aan gekomen, was een nachtmerrie leekt wel. Die "mooie blonde Boevier" was een hondje met kale plekjes en uit gemagert :(. Me moeder heeft hem uit eindelijk voor 200 gulden mee genomen. En door gerede naar de dierenarts. hij was 5 maanden uit en 9 kilo maar. De dieren arst had gezegt dat die maar een jaar te leven had. Maar uit eindelijk is die juli dit jaar overleden :D, waarom een smilie :D omdat hij het 11 jaar heeft uit gehouden :D..Hij heeft veel gekost dat zeker.Maar hij heeft een mooi lebven gehad.
    Zo zie je maar dat er meer mensen zijn die zo hondje mee nemen. Echt goed vind ik dat, hoeveel geld het ook gaat kosten. iedreen mensen of dieren verdienen een goed leven ;).

xxxx

6. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Heey meiden..

Sorry voor mn lange afwezigheid...maar heb ff rotperiode achter de rug... kan niet echt uitleggen wat er is..maar voel me al 2 week heel slecht en kut.. bijna niks kan me opvrolijken.. ben ook al thuis van het werk sinds gister...heb vandaag heel veel geslapen en voel me nu alwel een beetje beter.

Ondanks dat ik me zo klote voelde, hebben we wel geklust in mn vruchtbare dagen ;) Dus ben benieuwd...Volgende week mag ik geloof ik testen.

Heb nog niet echt het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn ofzo..wel ben ik af en toe duizelig..en dan weer warm en dan weer koud, maar dat kan ook door de griep komen denk ik...

Nou, ik hoop dat ik vanaf nu weer wat meer hier kan posten.. Er zijn wel heel wat pagina's bijgekomen, haha...

Dus aan alle nieuwe: Welkom! Veel plezier hier..
    Aan alle klussers: Succes...zeg tegen je mannetje dat ie raak moet schieten :p
    Aan alle wachters: Sterkte! Hopen dat je snel een positieve test mag krijgen..
    Aan alle zwangeren: GEFELICITEERD! :D :D

Liefs, Samantha

7. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0
    HĆ© Samsammie,

Welkom terug :) :) :)

Ik hoop dat je je snel weer een beetje :D voelt. Als we je hier een beetje op kunnen vrolijken dan zullen we dat natuurlijk proberen te doen. Je kunt in ieder geval lekker anoniem je 'ei' kwijt hier.

Sterkte ermee!

xxx

8. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    hey iedereen weer veel om bij te lezen vandaag
    @steffie1980 wanneer ga je testen
    ik woon in sint truiden
    ik weet nog steeds niet wanner ik moet testen voel nog steeds niets geen buikpijn of zo dus heb er nog geen idee van wanneer ik al dan niet ongi moet worden moest normaal maandag al ongi worden iemand enig idee?
    groetjes
    ik duim alvast [-o< [-o< [-o< [-o<

9. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    @kitty1982 st truiden is hier helemaal niet zo ver vandaan hihi misschien wel eens leuk iets af te spreken wanneer we zwanger zijn
    ik had allang getest als je zolang al overtijd bent! Ik ga testen wanneer mijn testen binnen zijn en hopen dat het een streep is :(:

hoop overigens dat ze morgen binnen zijn anders word het waarschijnlijk wachten tot maandag grrr want op zaterdag bezorgen ze hier helaas niet :evil:

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    @steffie1980 ik heb een beetje schrik om te testen daarom heb ik het ook nog niet gedaan, de eerste maand wou ik al testen als ik ongi moest worden maar moest wachten van mijn vriendje , al een geluk want een dag erna was ik ongi, dus ik test zondag als ik nog niet ongi ben
    heb je soms msn, lijkt mij wel leuk om iemand te hebben als ik ook zwanger zou zijn, dan kunnen we eens samen afspreken als je dat een goed idee vind, zelfs al zijn we nog niet zwanger, heb altijd plaats voor een nieuwe vriendin
    groetjes

11. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    tuurlijk mijn msn lucaruby@hetenwij.com
    enne iedereen mag me toevoegen hoor hihi
    en plaats voor een vriendin tuurlijk ben eigenlijk na mijn verhuizing iedereen zo een beetje kwijtgeraakt :oops: ben ook de enige van mijn oude vriendenkring met kids....en dan 3 al hihi.
    maar goed nieuwe fase nieuw land (mijn man is belg) en nieuwe vrienden :)

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo, eerst even een paar pagina's doorgelezen.
    Volgens mij wordt er volgende week heel veel getest.
    Als mijn ongi op woensdag uitblijft kan ik donderdag wel gaan testen.
    Ben eigenlijk nooit een dag overtijd.
    Wel spannend hoor.
    Ik heb ook al gekeken wanneer ik uitgeteld zou zijn mocht het nu wel raak zijn: 3 juli 2008.
    Als we toch door moeten voor volgende maand komen we uit rond de geboortedag van Lindy* 1 augustus 2008.
    Zul je net zien dat dat gaat gebeuren, maar zou ik niet erg vinden.
    We wachten maar weer een paar dagen. [-o<
    Groetjes Miranda.

13. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi

ben ik eindelijk eens weer..heb het erg druk met werken en andere dingetjes regelen :( ...

maar jeetje, wat een mens om zoiets te doen met een hond...bah bah bah....heb toch de foto's ff bekeken en moet zeggen, had ik da maar nooit gedaan, Bloem een pluimtje voor je moeder, zulke mensen moeten er meer zijn op de wereld!

wij zijn alweer druk aan het klussen geslagen hiero...
    meot lang wachten deze maand denk ik....hoop dat mijn cyclus gewoon 28 dg duurt, maar zie het somber in :cry:

meiden allemaal suc6 in alles en hoop op veel rose binnenkort(met al die testers moet dat lukken toch?)

14. junamam

junamam Lid

24 sep 2007
    23
    0
    0
    hoi

ik ben ook druk aan het klussen. :D
    wij hebben al twee kids. en nu gaan we voor een derde maar ik merk dat ik veel ongeduldiger ben dan bij de eerste twee omdat deze eigenlijk niet gepland maar wel gewenst waren :oops: .
    Ik vind het wachten erg lang duren. :cry:

twee dagen na mijn eisprong heb ik twee dagen pijn gehad in mijn onderbuik. nu denk ik dat niet gelukt :cry: is maar mijn man denkt van wel. :(:

heeft iemand dit ook gehad?

groetjes chantal

15. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    goede morgen
    voor iedereen een super dag toegewenst!

wachten op de testen duurt lang en nog altijd geen ongi of tekenen van de ongi :p

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hoi hoi meiden,

hoe staat het hier?
    Hier bij mij wel lekker strax naar de kapper :D...

Kreeg net leuk nieuws te horen :D, al tans leuk nieuws voor sommige hier, niet voor die ex van me vriend :D. Mijn daggie kan lekker niet stuk :D:D

xxx

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorguh!

Hoe is het hiero?
    Ik heb nog steeds geen symptomen om zwanger te zijn :(
    Wachten duurt idd errug lang!

@Bianca,ik hoop voor je dat je cyclus wat korter duurt,maar je kan er niks van zeggen he,rare lichamen ook !

@Miranda,nou spannend joh!
    Nja het begint al een beetje op te schieten he,aftellen nu ;)

@Chantal,ik hoop voor je dat je man gelijk heeft dan! :D

@Bloem,nou je maakt me wel nieuwsgierig hoor?

Ik mag straks weer gaan werken,jippie...
    Ik moet nog ff opruimen hiero,kom maar niet achter de pc vandaan,pffff..

Fijne dag iedereen!
    Liefs Dais..
    -x-

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ff nog een vraagje,
    wij gaan vanvond uit eten,gezelli!
    Maar zal ik een wijntje drinken,weet niet goed wat ik wel of niet kan doen,stel dat ikm wel zwanger ben en ik drink een wijntje?
    Houden jullie er rekening mee ondanks dat je niet weet of je zwanger bent?
    Of zal ik nu ff een test doen,kan het dan ook zijn dattie nega is en toch zwanger?
    Pfff,wat een dilemma he?

-x-

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @daisy,

Weet je nog die vervelednde ex van me vriend? :D die 2 kinderen af moest staan omdat ze niet ervoor kon zorgen? En opeens op nieuw zwanger is van der vriendje. Die zijn ontruimt, uit huis gezet :D omdat ze waarschijnlijk geen huur betalen haha. Die zitten nu bij zijn moeder :S...28 en 34 jara en zwanger en nu weer terug bij mammie :D

xxxx

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    meis 1 wijntje kan wel ;)...ik doe het ook heel soms 1 rosetje hoor ;)

xxx

Deel Deze Pagina