Ik zwem 2 (Soms 3) keer in de week, en trek dan idd baantjes via een soort van opbouw schema.. maar gezien mijn zwemmaatje op vakantie is.. even niet.. maar ik zwem dan wel ongeveer 1,5 a 2 uur.. het is iig goed voor je, ik hoef niet af te vallen dus ik let niet of het helpt.. maar bij me zwemmaatje wel iig.. (maar die doet er ook een dieet naast).. maar ik moet zo weg, ben der over een uurtje of 3 wss wel weer..
Okey, goede tip. wordt dat niet saai zo lang baantjes trekken? en ik ken alleen maar de schoolslag... Misschien tot vanmiddag!
Zijn er ook nog tips om paar kilotjes aan te komen? Ik eet wat ik wil, en nog lukt het me niet. Wil er graag 5 kilo bij hebben, maar ben bang dat ik dat niet ga redden. Heb van alles geprobeerd, speciale dieeten, ongeklopte slagroom met havermout (bahbah) maar echt niks dat helpt.
hebben jullie ook kramp in de buik met hoesten of traplopen? Kom ik net achter En ik had vanmorgen spontaan een bloedneus... Heb ik nog NOOIT gehad. Wordt steeds gekker hier.
@ angel 4 life, je mag er met alle liefde 5 van mij hebben Kan me niet indenken hoe het is om te moeten aankomen... maar wat bij mij enorm aanzet... denkt..... eigenlijk gewoon alles.. sorry Angel, geen idee! Je bent de derde met een bloedneus! wat hebben jullie daar toch mee, hihi! volgens mij was het Liesl (weet ik niet meer zeker) die zij dat dat kon omdat je doorbloeding anders is. -xxx-
Hallo Iedereen.. Ben ik ook weer..ditmaal vanuit mn bedje Heb me toch last van hoofdpijn! En steeds steken in mn linker lies ofzo. Maar nog geen last van ongi-pijn..hmmzz... Haha er is al aardig wat bijgekomen sinds ik me gister heb aangemeld.. Gezellig hoor! Liefs, Samantha
Ik ben jaloers op je! niet op de pijn natuurlijk, want dat is niet zo heel leuk... tenzij het voor een goed doel is! Maar dat je lekker vanuit je kotje post. ik ben moe en kan zo als een blok in slaap vallen, maar kleintje gunt het me even niet!
haha...als ik zondag nog niet ongi ben geworden, dan ga ik dan testen. Al zou ik het liefst het nu al doen hoor Maja ... ik wacht toch nog ff.. Heb jij al een kleintje dan? Wat leuk! Hoe oud? Meisje/Jongen? liefs, Samantha
Tjee weet je wat me opvalt, jullie zijn zo ontzettend op kwaaltjes gefocust. Terwijl doorgaans die kwalen pas later komen en doorgaans die kwalen ook lang niet altijd hoeft te betekenen dat je zwanger bent. Ik snap het wel hoor. Ik denk ook van alles te voelen, maar je maakt je eigen kop er zo gek mee.
dat klopt bij mijn vorige zwangerschap voelde ik helemaal niets tot week 7, dus geen pijnlijke borsten en geen misselijkheid, geen moeheid, noppes maar na week 7 kwamen alle kwaaltjes die je maar kan bedenken heb ze volgens mij allemaal gehad in die zwangerschap
@ luna en moontje, wie zegt dat we zeggen dat we gelijk zwanger zijn, we vertellen alleen onze kwaaltjes. Ik zeg niet dat ik gelijk zwanger ben of wel soms? Maar we bespreken alleen maar wat we nu voelen, en hier voor nooit hadden... xxx
Daarom probeer ik me ook zo min mogelijk te focussen op die "kwaaltjes". Want een hoop zit bij mij ook tussen me oren, omdat we zo graag een kleintje willen en hopen dat 't raak is! Maar als 't niet raak is.. mogen we niet klagen, bedoel we zitten pas in ronde 1. En als ik ongi word dinsdag betekend dat wel dat nu me cyclus klopt. Niet dat me volgende dan ook automatisch zo is, maar dan weet ik wel dat ik ongi word zonder de pil. En zo blijven me vriend & ik maar denken.. Ookal roept ie steeds volgens mij ben je zwanger, want je doet zo anders dan normaal.. Hahaha..
Meiden, het wordt steeds spannender! NOg een paar dagen en de eersten kunnen testen! Ik ben niet zo druk met posten als jullie hoor! Maar vind het wel allemaal erg leuk om te lezen! Ik denk zelf niet dat het ons de 1e ronde gaat lukken, ivm mijn onregelmatige cyclus. Ik duim voor jullie dat het wel meteen gaat lukken hoor! Dan is er een baby-boom over ongeveer 8 maanden! hihi! @anoniem1405: Ik vind het inderdaad wel erg grappig dat ik je nu weer heb herkend! Vond het een leuke site van jullie, maar dat ik jou nu weer tegenkom op dit forum! hihi! Kermis ben ik al 2 jaar niet meer geweest, maar wie weet dit jaar! dan kunnen we gezellig kletsen! IK ben zelf nog niet misselijk...wie weet komt het nog..met 6 weken zwanger...we wachten af!
Luna, ik snap wat je bedoelt hoor! Ik begon me al bijna zorgen te maken dat ik zo weinig voelde (totdat ik even op internet ging speuren) en ben blij van moontje te horen dat ze bij haar eerste zwangerschap tot 7 weken niets voelde. En van diegenen die zich echt anders voelen snap ik ook weer heel goed dat ze dat gevoel kwijt moeten. Ik hoop voor iedereen dat het een zwangerschap betekent natuurlijk en ik denk dat Luna vooral bedoeld dat we ons de kop niet gek moeten maken (mooie twentse uitdrukking van mijn wijze opa) omdat we anders het risico lopen erg teleurgesteld te zijn... Groetjes Liesl
Haha ja op een gegeven moment wel, maar ik ga dan proberen zover mogelijk onder water te zwemmen tot nu toe is me gelukt om 1 en 3 kwart baan onder water te zwemmen (van 25 meter).. en dat is dan ook wel weer leuk..
precies, je de kop niet gek maken nee. Trouwens ik ben 3x zwanger geweest, waarbij ik alleen de laatste keer al echt duidelijk verschijnselen had. Ze zeggen dat het mee speelt dat dat een tweeling was. Zelf betwijfel ik of je dan idd meer misselijk bent enzo.