Ik kan me nog heel goed inhouden hoor,ik wil mezelf ook niet gek gaan maken dus ik wacht liever nog even maar morgen wil ik denk ik wel testen,is eigenlijk nog wel te vroeg maarja.... Nou ik hoop dat je ongie uitblijft voor de komende 9 maanden! Ik hou je op de hoogte,jij mij ook he... -x-
hihi daisy ik kan me heel goed inhouden maar morgen wil ik wel testen denk ik ook al is het wat te vroeg maar ken het gevoel hoor hahaha ik weet het ook niet, of morgen vroeg gaan voor een duidelijke lijn of beter tot woensdag wachten?
Hi, @Steffie,ik zou echt als ik jou was nog tot woensdag wachten,zou ik zelf doen! Is moeilijk,weet ik.... Succes meid!
thx heb nog 1 test liggen en die ligt te loeren naar me maar inderdaad als die weer zo vaag is moet ik toch weer wachten en dan kost het opnieuw geld he...is niet de bedoeling dat ik arm word aan testen.....de gb delhaize kruidvat en matcare zijn al zo blij met mij als klant hahaha
hier nog zo'n zenuwpeesje.......ben nu 3 dagen overtijd..maar durf nog niet te testen. denk dat als er woensdag nog niets is dat ik het dan ga doen. heb wel het idee dat ik van alles voel....pijnlijke borsten....raar gevoel in me buik...hoop niet dat ik dit alleen maar wil voelen maar dat het echt is!
Dus... Zere borsten, weeig gevoel in de buik en geen ongi... Denk dat ik toch maar een test ga kopen vanmiddag... Krijg weer hoop ineens!
hallooo, was ik weer eens een keer, erg druk geweest met het werk en ben weer tante geworden dus ja dan gaat dat even voor SORRY ik snap niets meer van mijn cyclus, ik heb dag 14 pijn in mijn buik gehad, en dag 15 een klein beetje bloedverlies, en dag 20 weer klein beetje bloedverlies, allebei spotting (oud bloed) wie weet wat dat kan zijn? mijn kaartje staat in mijn album, heb niet veel geklust deze maand dus ik denk niet aan zwangerschap, ben er deze maand ook niet veel mee bezig geweest, en mijn temp is ook niet zo duidelijk (voor mij idd niet) who knows....... xx
hoi meiden, eigenlijk zit ik nog niet in de eerste ronde, 2 november gaat mijn nuvaring er uit (YES!) maar ik vind het zo spannend om jullie verhalen te lezen en kan niet wachten tot ik over een paar weekjes met jullie kan meepraten. het kriebelt en het doet, dus het kan niet snel genoeg gaan. ik wens iedereen veel succes en tot over een paar weekjes. groetjes sung
Gefeliciteerd met je neefje of nichtje! Leuk! Ik kan je niet helpen met het bloedverlies...vervelend allemaal hoor!
LOL! Als ik dit zo lees hebben we allemaal hetzelfde! We willen allemaal zo snel mogelijk weten of we zwanger zijn en we voelen allerlei dingen aan ons lichaam die er normaal misschien ook wel zijn, maar nu voelen omdat we er extra op letten. Ik ben 2 oktober voor het laatst ongesteld geweest en het duurt allemaal zooo lang voordat je eindelijk die test kan gaan doen: helemaal omdat ik ook nog een onregelmatige cyclus heb! Het varieert bij mij van 4 week tot iets langer dan 5 week. Op dit moment heb ik ook het idee dat mijn borsten zeer doen en dat mijn buik anders voelt. Maar ja, misschien hou ik mezelf wel een beetje voor de gek! Spannend allemaal hoor! Groetjes, Marije!
hai, ik denk dat het ovulatiebloeding was, heb ik vorige maand ook gehad waarschijnlijk, het is een mannetje heel mooi mannetje! xx
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3), OKTOBER: 1: Eevitaa (1), Yvett (1 2: 3: vomkie77 (1) 4: Bianca24 (3) 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: anno103 (2) 10: Yuna28 (3) , Lotte (3) 11: 12: Aagje1, Anoniem1405 (3), Libra (1), loopy (0) 13: Judy01 (2) 14: 15: 16: 17: Droppie (2), Steffie1980 (2) 18: Luna73 (1) 19: bloempje (4) 20: 21: Noes (2) Enomis (4) 22: truus1980 (1) 23: Daisy1975 (1) 24: nikkijane (2), samsammie (4), wendy1983 (1), miranda3xmama (1) 25: Eimat (4),wendy1983 (1) 26: 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1) 31: November 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: Mirella25(1) 8: Judy (3) 9: 10: 11: 12: 13: 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2) 17: 18: Enomis (5) 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: December: 1: 2:Missyzuilen (4) 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
hey ben hier weer ik denk dat het de laatste keer is voor deze keer want wil er mij niet veel meer bezig met houden hoop dat het deze keer gaat lukken veel succes aan iedereen die aan het wachten is ik duim voor jullie [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< groetjes en hopelijk tot gauw
Hallo meiden, Ben ik weer! @Kitty, Wendy en Droppie, balen meiden dikke knuffel vor jullie! @Pien, gefeliciteerd met je neefje! En alle testers heel veel succes! Kom maar op met roze! Liefs Monique
ik heb nog een vraagje zo"n ovulatie test werkt dat goed en wanneer kan je dat gebruiken is het de moeite om dat te kopen groetjes
Bannercheck... Als iemand onverhoopt de lijst nog veranderd...mijn NOD is 24-10, viel me vandaag pas op dus beetje laat maar ja...