Goeiemorgen Allereerst Eliza en manlief heeeel veel sterkte en succes met alles, hoop dat alles snel beter zal gaan. Yvet: ook goeiemorgen! tjee overreden worden door een vrachtwagen.. pff..ook jij heel veel sterkte natuurlijk! Dais: een streep is een streep toch? Plaats even foto in je album; kunnen we keuren hihi! Alle nieuwe: welkom! LET OP: werkt verslavend dit forum! Alle ongi: tja laat maar.. Alle mede-wachtbankers... langs de lijn is ook niet alles.. wachten maar weer.. en hopen dat het deze wedstrijd beter gaat.. Vandaag weer eerste werkdagje.. geen zin.. succes vandaag weer meiden!
Mogge Hemellief wat een nare verhalen zo op de vroege morgen! Elize heel erg veel sterkte! Woorden schieten tekort! Yvet: Wat een ongeluk zeg! Vreselijk. Heel erg veel beterschap gewenst. Hier liggen de testen in huis inmiddels. Nog immer pijnlijke (.)(.) en nu toch ook misselijk... Zou het dan toch?
Heb net getest en word er weer niet duidelijk pff ik heb weer zo een vage lijn is niet normaal, ik zie hem inderdaad duidelijk als ik het op een wit vel papier leg, maar zo zou je zeggen is nega. Ik zit nu dus nog meer in de spanning, heb besloten donderdag nog een test te doen maar dan van hier de delhaize. Je kan toch ook niks vaags zien als er geen hcg is gevonden wel? dan is het toch gewoon zo wit als iets? liefs steffie en daisy inderdaad met de matcare ook pfff....misschien is die voor ons niet zo duidelijk? Ik kan het niet geloven een streep is een streep als ik hem niet duidelijk zie
Hi, gek wordt je er van! Ik ga straks ff een nieuwe test kopen en doe morgenvroeg nog een keer.. Ik zou ook denken streep=streep,wel heel licht maar toch? Mijn schatje denkt dat ik niet zwanger ben terwijl hij heel blij riep vanmorgen,ik zie wel een streepje,ik was alweer in bed gekropen,hihi.. Je moet je niet te druk maken zegt ie,tsja das makkelijk gezegd he! Nou we kunnen niks anders doen dan wachten! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< -x-
goedenmorgen allemaal niet zo'n lekker nachtje achter de rug met allemaal steken in me zij heb me eigen ook ziek gemeld en net naar de dokter geweest, vermoeden me nieren of darmen joepie de poepie word er niet echt vrolijk van heb nu ook weer medicijnen gekregen, zit alleen te twijfelen of ik ze wel in zal nemen om dat ze de vruchtbaarheid kunnen verminderen en dat is niet echt de bedoeling, ook al zit ik pas in de eerste ronde en heb ik nog alle tijd wat zouden jullie doen groetjes mirella
precies en dat is dus al de derde keer...ok hij is na 10 min iets duidelijker geworden en zie hem nu ook zonder wit papiertje maar is jouw partner even hier op bezoek geweest want mijn man zei net dus precies hetzelfde verdorie! als je morgen vroeg met een andere hebt getest en die is duidelijker durf ik het ook wel aan haha maar nu vind ik het gewoon te frustrerend en kost toch ook weer geld maar heb foto`s gezien van de matcare testen die ook heeeel licht waren en toch zwanger bleken te zijn en dat geeft dan weer hoop
In de bijsluiter van matcare staat duidelijk dat ook al is het streepje heel licht dat betekend positief.. Toen ik de bijsluiter de plaatjes bekeek dacht ik eerst huh licht streepje negatief? Maar dat kwam door de achterkant van het papiertje, want dat was weer een positieve test.
Wat naar zeg wat Elize nu mee maakt, en dr man. Ik hoop dat ze nog lang op de wereld mag rond lopen, samen met dr ene baby, al zou dat wel moeilijker zijn ( heb ik gehoord ). En Yvett, ik hoop dat jij er snel weer boven opkomt. En tijdens je vruchtbare dagen je wat beter voelt.
hoe bedoel je dat met dat papiertje ikdus? ik zie de streep ook zonder het papiertje maar echt vaag, al zegt mijn man ook dat die hem ziet. temp is ook veel hoger dan normaal is weer gestegen de hele tijd voor de ei 35,7 gehad na de ei is die nu opgelopen naar 37,1 wat voor mij hoog is
Woow ik lees net op de site van jullie dochtertje. Wat erg dat jullie dit hebben meegemaakt. Vind het heel goed dat jullie zo sterk zijn, en hoop voor jullie dat jullie snel nog een kindje op de wereld mogen zetten. En hem/haar kan vertellen wat voor mooi zusje zij/hij had.
Woow ik lees net op de site van jullie dochtertje. Wat erg dat jullie dit hebben meegemaakt. Vind het heel goed dat jullie zo sterk zijn, en hoop voor jullie dat jullie snel nog een kindje op de wereld mogen zetten. En hem/haar kan vertellen wat voor mooi zusje zij/hij had.
Bedoel de bijsluiter.. Weet niet of elke bijsluiter bij elke test het zelfde is. Maar bij mijn bijsluiter zag je dus een plaatje negatief met een licht streepje er door heen, maar dat ik dat lichte streepje zag kwam door de achterkant van de bijsluiter, want daar was ook een plaatje van negatief en positief, dus ik zag die lijn door de plaatje van negatief erdoor heen, dus ik dacht een licht streepje is negatief met metcare. Maar dat is niet zo, een licht streepje is net zo positief als een dikke streep. Alleen zit er nog niet genoeg hgc hormoon in je lichaam, waardoor de streep niet goed zicht baar is.
ohh zo ok ja dan snap ik je hihi ik houd het op fifty fifty 3 keer een lichte streep zou posi moeten zijn zal het wel horen donderdag bij de dokter... heb ze toch maar gebeld en ze zegt dat het best wel raak kan zijn....dus we zullen zien al baal ik ontzettend op zo een manier
Hi, dank je wel meis! Ik hoop ook dat we snel kunnen vertellen dat we weer zwanger zijn! Jij schreef dat ik beter overmorgen kan testen maar ik haal een andere test die zijn wel wat duidelijker dan die van Matcare,als ik zwanger ben geeft de test dat morgen ook aan Liefs Dais.. -x-
Ja ik zou ook balen.. IK hoop wel dat ze bloed gaan prikken dan, want dat is toch duidelijker ? Hoop dat het raak is! Hoeveelste ronde is dit? jullie eerste?
Oké, nou hoop dat het duidelijk is! Ik heb ook 9 van matcare, midstream ofzo, die kan je 4 dagen voor je nod dag gebruiken, dus die moet ook zeer gevoelig zijn lijkt mij?. Ik heb trouwens veel gelezen in de forums hier over kruidvat, dat die ook zeer gevoelig zijn. Zou gewoon die halen als ik jou was.. Veeel succes!
hoi hoi, kruitvat zal ik juist niet halen, ik heb al paar keer mee gmaakt dat die dingen het niet doen. Het controle streepje komt niet voor schijn, dus dat beteknede dat die kapot was heb ik gehoort. Maar ja eigen keuze zal ik maar zeggen hahaha Ik had ze ook van hiero en die beviel me wel heel goed xxx
Tja ik zelf zou CB halen gewoon.. Maar ik heb zoveel verhalen hier gelezen dat mensen met kruidvat een dag voor hun NOD getest hadden en dat het positief was etc. Als de controle streep niet te voorschijn komt, kan het inderdaad betekenen dat hij kapot is of dat je niet goed getest hebt.