O jeetje! Ik denk dat ik zwanger ben,zit hier te huilen man,wel weer een vaag streepje maar het staat er wel! Schatje komt naar huis toe,ik weet niet wat ik nu moet doen? -x-
echt! je hebt een vaag streepje op een andere test een streep is een streep meid...! zal ik dan toch vandaag ook maar een doen dan? ppffff word er nog meer nerveus van ik had ook een vage he net als jij op de matcare zo eentje die je bijna niet zag
even nog een keertje voor de duidelijkheid lieverds mijn nod was 17 oktober al.....alleen heb mijn banner verplaatst in de hoop dat ik me kon inhouden tot die dag
Oww sorry haha.. Nouwja dan zou ik maar gewoon testen, als je 2/3 dagen geleden voor het laatst hebt getest. (Sorry er zijn zoveel testers, dat ik niet meer in de gaten kan houden wie en wanneer er getest is )
hihi no prob hahaha ik heb vanmorgen een derde keer een vage lijn gehad net als daisy dus ik heb toch hoop!
Haha oké, nou test maar overmorgen, want dan is je hgc hormoon weer meer toe genomen en wie weet heb je dan een duidelijkere streep :O. Zoveel testen is anders ook zonde van je geld.
Nou Steffie,wie weet he,ik blijf voor je duimen hoor meid! Heb net m'n huisarts gebeld,moet morgen ff terug bellen hij was er niet,assistente zei,ga er maar vanuit dat je zwanger bent,beetje zwanger kan je niet zijn ! -x-
nee daar is het te vaag voor is inderdaad waar daisy...dat houd ik mezelf ook steeds voor anders komt er toch helemaal niks denk ik dan... maar ben echt blij voor je meid geweldig
Ja die heb ik al gemaakt maar ik denk niet dat ik ze erop ga krijgen Mijn schatje komt zo naar huis en ik vraag wel ff of hij dat voor mij wil doen oke? Kunnen jullie het ook zien,pffff! Liefs... -x-
Klopt, streepje is een streepje of het nou een dikke vette is of een hele hele lichte. Zolang jij en andere in je omgeving het ziet verbeeld je het niet.
Nou steffie meid vrouwtje van me we blijven hopen he ik wens je veel succes met zwanger worden/zijnmaar samen komen we er wel toch is het nu niet is het de volgende wel haha maar zwanger worden zal je xxxxjes je ventje