Daisy, ik ga je feliciteren je bent echt wel zwanger :"D GEFELICITEERD JOEEEEHHHHOEEEEE Daisy is zwanger
Hey we hebben er weer een zwangere bij Daisy meid super van harte gefeliciteerd. hij is erg duidelijk hoor op de foto. Nou mij benieuwen naar der eactie van je man. Steffie meid als je nou al 3 keer een vaag lijntje hebt gehad zou ik nog steeds zeggen een lijn is een lijn hopelijk heb je snel een duidelijkere lijn maar denk dat ik je dan ook snel mag feliciteren hoop het zo voor je is toch je 1e ronde? @ Bloempje55 en nikkijane hoe is het met jullie meiden jullie zitten net als mij op de 3e dag van de ongi nou heb er best weer veel last van misselijk ook heb ik normaal niet zo een last van. hoop dat het snel weer voorbij is en dat ik weer aan de klus mag ronde 5 zal het dan dit keer raak zijn? xx
Nee nergens last van dit keer simone ...Gelukkig meestal ben ik het heel ernstig maar gaat lekker hier . Ff afkloppen haha xxxx
Nou gelukkig maar, ik heb ook echt last van me rug ba om gek van te worden zou blij zijn als ik er straks 9 maanden vanaf ben maarja dan krijg ik vast wel andere klachten maar dat idan voor een goed doel zal ik maar zeggen
daisy proficiat GEFELICITEERD geniet er maar van @steffie 1980 en heb jij al terug nieuws? aan alle bankzitters heb geduld het komt wel [-o< aan alle klussers veel klusplezier groetjes
Thanks meiden! Erg lief dat jullie zo blij voor ons zijn! Ik blijf af en toe nog wel mee kletsen hoor als dat mag? Ik blijf ook nog steeds duimen voor jullie meiden! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Ik hoop dat het helpt! We gaan straks lekker uit eten samen,heb er zoveel zin in... -x-
daisy hou ons maar op de hoogte he het is hier heel leuk om ook iets van zwangeren te horen geeft altijd een beetje extra moed allee toch voor mij groetjes
Daisy, meid ik ben zo blij voor jullie! Van harte gefeliciteerd en probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Ik wens jullie alle geluk toe! En ja zou leuk zijn als je hier af en toe ook nog komt! Liefs Monique
Hey Daisy HOEZO GEEN DUIDELIJKE STREEP!? Zelfs op foto is hij goed te zien! gefeliciteerd meid! VAN HARTE! Ik zit nog even lekker aan een wijntje (nu mag het nog hahah) Hebben deze maand zeker goed geklust kan ik je wel vertellen Hoop dat de pendel uitkomt.. Nog even twee weken op het wachtbankje maar dan weten we het weer.. fijne avond allen!
hoi nou ik kom bij jullie cluppie hoor. ben nu in de tweede ronde maandag getest(dacht dat ik wel weer 28 dagen had) negatief.afwachten dus gefeliciteerd daisy.................. nu de rest nog hahahahahah ik duim voor jullie allemaal en vor mezelf (als ik nog duimen overheb) groetjes mik
hey daisy gefeliciteerd! ! ! ! ! ! ! ! ! ! echt goed man ben echt blij voor jullie nu wij nog doe je ff hcg tjes strooien? hier verder alles goed, beetje druk gehad op het werk vandaag. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
heej enomis... ik heb gelukkig nergens last van... tis wel heftig, maar dat ben ik inmiddels wel gewend! Nu maar hopen dat het de volgende ronde raak is! Daisy: wel ff strooien inderdaad! Ik sta vooraan!
Hé Daisy: GEFELICITEERD!!! Probeer er lekker van te genieten de komende maanden en vergeet niet even te strooien voor alle (nog) niet zwangeren onder ons. xxx