wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Gelukkig! Dan is er ook nog hoop voor mij in de eerste ronde! Ach voorlopig ben ik blij dat ik alleen maar misselijk word van teveel drop eten :)

Ik snap ook heel goed dat als je lichaam ineens anders gaat doen, dat je dat dan ook kwijt moet! Ik denk dat jullie de eersten zijn die het horen zodra ik echte kwaaltjes krijg en ik ben nogal kleinzerig, so be prepared :D :D :D :D

Zo en nu effe snel een wasje doen!

toedeloe!

2. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Dat is toch wel het laatste wat je verwacht op een forum voor "wie nog meer eerste ronde" kritiek op het hebben van kwaaltjes.

Ok, we moeten ons hoofd erbij houden, maar ik heb het idee dat we dat zelf ook vaak genoeg zeggen. en elke zwangerschap is toch anders...

en ik had na 3 a 4 weken echt wel kwalen vorige keer. want je humeur kan heeel snel veranderen.

maar goed, je hebt wel gelijk dat het vaak na een langere tijd pas komt.

3. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Zeg Simoon, hoe merkte jij bij je eerste zwangerschap eigenlijk dat je zwanger was? Wat waren jouw eerste tekenen? Was je er toen eigenlijk net zo mee bezig als nu?
    En Luna, hoe was dat voor jou? Hoe heb jij het eigenlijk beleefd om van een tweeling zwanger te zijn? Jij hebt twee dochters toch? één- of tweeeig?

Liesl

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja mischien moeten we onze mond dan mara gaan houden over onse kwaaltje, er word toch maar cometaar op gelecert.
    Ik denk dat voor de ,mensen die echt voor hete erst een kindje gaan beginnen dat dit allemaal anders is, dat je adner gaat voelen en je wete niet welke kwaaltjes wel of niet ahcter je oren zit.

Maar ik hou er wel over op want er word toch comentaar op gelevert door sommige hier.

@anoniem me haartjes zijn leuk geworden hoor ;) haha
    xx

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    mijn eerste zwangerschap was ongepland en kwam totaal niet uit. ik wilde heel graag mijn kindje houden, maar had een turkse vriend en zag geen toekomst voor mij en mijn kindje dus heb ik het weg laten halen. ik had toen 1 keer overgegeven en menstruatie kramp binnen 4 weken.

Mijn tweede zwangerschap was met mijn vriend van nu (uiteraard) en was in de eerste ronde raak. toen heb ik niet overgegeven, maar werd ontzettend humeurig, prikkelbaar en weer die zelfde menstruatiekramp.

Nu ben ik heel humeurig, prikkelbaar en heb menstruatiekramp. Dus of mijn ongie gaat flink inkikken deze maand (want ik hou mijn hoofd erbij) of ik ben zwanger. en dromen/ droge neus/ benauwd kwamen iets later, ik geloof naar de 4e week. Maar voor iedereen die die kwalen nu heeft, DAT ZEGT NIKS, dat ik die pas na de 4e week had (hoever daarna weet ik niet eens) want volgens mij kun je alles wel hebben alleen gebeurt dat gewoon niet zo vaak.

-xxx-

6. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Lieverd maak je niet druk! en ik wil je kwaaltjes wel weten, ook als je ongie word heb je dat de ene maand heviger dan de andere maand!

Hebbie krulletjes? Leuk joh!

-xxx-

7. Hallo meiden,

Is de tweede ronde ook goed? De eerste kan ik niet echt meerekenen aangezien mijn man nachtdienst had toen ik dacht vruchtbaar te zijn :( (ik heb een onregelmatige cyclus dus het is gokken)
    Officieel mag ik nu al testen maar aangezien ik een onregelmatige cyclus heb wacht ik nog even een paar dagen totdat ik misschien ongi wordt. Maar toch ik voel mij wel anders. (jaja daar komen de kwaaltjes) ;)
    Ik voel mij een beetje weëig, af en toe misselijk maar niet over moeten geven, veel afscheiding :oops: , baarmoedermond staat hoog, moe, etc etc. En ik weet heel goed dat je je zelf voor de gek kan houden, maar dit voelt toch anders.
    We wachten af.

Meiden succes allemaal!
    Ik houdt jullie op de hoogte!

Groetjes Hansje.

8. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Welkom Hansje ;)
    Natuurlijk is een 2e ronde ook goed! en hoeveel dagen ga je ongeveer afwachten? spannend!
    Succes met testen!

9. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik wil dat de tijd sneller gaat..

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb een vanishing twin gekregen, dus 1 vruchtje is miskraam geworden en de andere is een zoon van inmiddels 2

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Jeetje wat heftig zeg! Debk je daar nog vaak aan terug?

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi als dat zou kunnen he.
    Ik droom altijd van een winterslaap (ahum zomertuk ofzo), maak me maar wakker als ik 13 w ben ;)

13. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ja raar voel je je dan he.
    Ik heb verder echt nergens last van.
    Heb het het weekend wel gehad.
    Toen had ik echt het gevoel dat de ongi eraan zat te komen.
    Had er alleen ook pijn in mijn rug bij en dat heb ik normaal niet.
    Nu voel ik me goed.
    Heb ook geen afscheiding en voel geen gekke dingen.

Heb ook geen bloed verloren of een roze streepje gehad.
    Echt helemaal niks :(
    We wachten nog maar even af.
    Ga denk ik zondag nog een test doen als dan de :evil: er nog niet zijn.

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wat een zelfbeheersing nance ! en dan helemaal als ik de pendel voorspelling lees....

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

wat is dat pendelen eigenlijk?

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
  17. hoi anoniem,

Ik denk dat als voor dit weekend nog geen ongi is geweest dat ik dan ga testen. Het liefst doe ik het nu, maar wacht toch liever nog even.

Groetjes Hansje.

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hoi hoi hansje welkom hiero ;)

Spannend voor je joh, 1 dag overtijd.. Succes ermee

xxx

19. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Nou gelukkig ben ik best wel nuchter, dus vind het echt beter dat ik het weg heb laten halen. ik denk niet dat wij daar gelukkig van waren geworden. Maar ik vraag me soms best nog wel eens af wat het had geworden en hoe mooi het babytje zo zijn als halfbloedje :)

Ben net even wezen shoppen en ik wil niet overdrijven, maar heb me toch een kramp en ben harstikke misselijk. misschien lag het aan die slagroompunt :oops: , maar zo voelt het niet.. Kon ik maar testen!

-xxx-

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Owow anoniem, dat klinkt trouwens wel lekker een slagroompuntje. Lekker hoor.

Maa ff wachten je mag bijna testen ;) haha

xxx

Deel Deze Pagina