Dankje meiden. Knuffel heb ik wel nodig....Bah heb buikpijn. @sharpeizoe-> Das toevalig. Allebei gelijk.
roze betekent hier zwangere we hebben een lijst en als je zwanger bent dan kom je naam in het roze te staan en met ongesteldheid rood xxx
Hey meiden er word weer leker wat afgeklets hier was een tijd ff wat rustiger maar en komt weer wat meer pit in. @ Noes meid van harte geniet er maar van. @ sharpeizoe welkom meid klets gezellig mee en deel al je leuke en minder leuke dingen en vraag maar raak als je wat wil weten. @ Truus 1980 balen meid op naar 2 hopelijk heb je dan meer succes. xx simone
Hey simone, wel ja, ik heb momenteel wel een vraagje waar ik mee zit..ik weet niet of jij al ervaring hebt, of kennis, over innestelingsbloeding? Ik vroeg me n.l af of dat pijn kan doen bij zo n bloeding, want ik was 12dagen overtijd en de laatste week erge zw.symptomen, toch 2negatieve testen gedaan en vandaag..tja mijn ongi..denk ik toch. Maar ik ben vandaag erg misselijk geweest en het voelt ook anders dan ongi,daarmee..ik wou deze vraag stellen aan de verloskundige, maar tja, moet dan zo lang wachten op antwoord he hihi..alvast mercikes hey xxxxx
hey meiden, ben ik ook weer even .laatste tijd ehct weinig tijd. wordt tijd dat het volgende week is dan wordt ik gewoon ongi en kunnen we verder want dit is ook niks. heb nu allemaal buikpijn al 2 dagen, zou niet weten wat het is. allemaal alag bij mijn eierstokken hmmmm. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! OKTOBER: 1: Eevitaa (1), Yvett (1 2: 3: vomkie77 (1) 4: Bianca24 (3) 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: anno103 (2) 10: Yuna28 (3) , Lotte (3) 11: 12: Aagje1, Anoniem1405 (3), Libra (1), loopy (0) 13: Judy01 (2) 14: 15: 16: 17: Droppie (2), Steffie1980 (2) 18: Luna73 (1) 19: kitty1982 (1) 20: Wendy 1983 (1), nikkijane (2) 21: Noes (2) Enomis (4), bloempje (4) 22: truus1980 (1) 23: Daisy1975 (1) 24: Eimat (4), samsammie (4), miranda3xmama (1) 25: 26: 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: November 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: Mirella25(1) 8: Judy (3) 9: 10: 11: 12: 13: 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2) 19: 20: 21: 22: miranda (2) 23: nikkijane (3) 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: December: 1: 2:Missyzuilen (4) 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen He meiden, ben er niet zo vaak meer. Sorry. Lees nog wel mee, maar ik moet ff wat minder met zwanger worden bezig gaan zijn. Noes en Daisy: Super gefeliciteerd! en ik hoop dat velen van ons jullie mogen volgen. Yvet: Meid sterkte met alles! Eliza en Peter: Woorden schieten tekort! Sterkte. Verder iedereen heel veel succe! Groetjes Lotte
hey ik kom nog snel een kijkje nemen lieselotje heel veel sterkte he meidje aan alle nieuwe welkom pas op heel verslavend hier aan alle bankzitters veel geduld aan alle klussers veel klusplezier groetjes
Hey meiden, alles hier prima? Bloem weer een beetje bijgekomen na al je tegels in het toilet wel weer geteld te hebben? En alle ongi: blehh go away and stay awaY! Ik ben natuurlijk weer te laat (ongevee 4 pagina's) om nog wat HCGtjes op te vangen maar NOES natuurlijk van harte! Moet nog een paar dagen wachten maar heb al wel last van mijn (.)(.) niet te zuinig..was vandaag ook weer een beetje misselijk soms.. wie weet wat het deze maand brengt.. ik wens het jullie weer! xxx
ik ben de laatste tijd niet veel geweest hier dus, Daisy en Noes nog van harte gefeliciteerd! ik wens jullie al het goeds toe en geniet ervan! xx
lieve lieve lieve lotte. Ik vind het helemaal super dat je de lijst steeds aanpast maar ik ben nog niet rood en heb ook nog niet getest dus ik kan nog gewoon zwart blijven. Morgen weet ik misschien meer. ps ik hoop niet dat je helderziend ben en dat ik rood word...
hallo ook wij zitten in de 1 ste ronde zou vrijdag ongi moeten worden dat wachten is zo erg proberen niet aan te denken maar moeilijk hoor iedereen suskes gea
hello dames, Noes gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! Eliza en Peter, heel veel sterkte gewenst yvet ook sterkte meid. Voor iedereen die de rode heeft gezien, houd moed en op naar volgende ronde. Samsammie hoe is het met jou..........? veel groetjes van Silver